تازه های اخبار تازه های اخبار

بازدید هیات مدیره بانک از مدیریت شعب استان زنجان

بازدید دکتر فاضلیان عضو محترم هیات مدیره بانک و معاون امور شعب و بازاریابی با همراهی پرویز نجفیان سرپرست محترم مدیریت امور شعب غرب کشور از مدیریت شعب استان زنجان به منظور بررسی مسائل و مشکلات برای بهبود و افزایش کمیت و کمیت ارائه خدمات مشتریان بانک

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان زنجان، سیدمحسن فاضلیان عضو محترم هیات مدیره بانک و معاون امور شعب و بازاریابی در بازدید از مدیریت شعب استان زنجان که با همراهی پرویز نجفیان سرپرست محترم مدیریت امور شعب غرب کشور از مدیریت شعب استان زنجان و شعب تابعه آن انجان شد، تاکید کرد : با شناسائی فضاهای رقابتی جدید و ارائه ابزارهای متنوع، مقوله مشتری مداری را در بدنه ی بانک تقویت کنیم.

دکتر فاضلیان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مشتریان ضمن شناسایی دقیق تمامی ابزارهای تسهیلاتی، سپرده ای و بانکداری الکترونیک در جهت بازاریابی و معرفی محصولات بانک، رصد کردن پیوسته و پیگیری مداوم خدمات دهی به مشتریان را از جانب همکاران صف وستاد، کلید اصلی گسترش تعامل با مشتریان در فضای رقابتی با سایر بانکها دانست.

 وی ضمن بازدید از تمامی دوایر مدیریت و با تشریح اینکه تفاوت نرخ سود سپرده ها در بانک مسکن در مقایسه با بانکهای دیگر تفاوت چندانی نداشته و در نهایت اختلاف به یک درصد می رسد، بیان داشت : بانک مسکن با سابقه درخشان 83 ساله در امر خدمت رسانی، رسالت خود را به عنوان حامی تامین مسکن و طرفدار حفظ حقوق مشتریان همواره به نیکی بجای آورده و با ایجاد اشتغال و گردش سرمایه به مرتفع کردن نیازهای مشتریان پرداخته است.

 سیدمحسن فاضلیان با اشاره به وجود ارزشمند همکاران بازنشسته به عنوان سرمایه های انسانی از همکاران خواست تا بازنشستگان بانک را فراموش نکرده و همواره نسبت به جویا شدن از حال و روزگارشان کوشا باشند چراکه آنان منبع ذی قیمتی از تجربیات و اندوخته های سازمانی هستند و با زحمات خالصانه و خدمت صادقانه مسیر نیل به اهداف عالی بانک را هموار ساخته اند.

عضو هیات مدیره بانک با بازدید از شعب مرکزی زنجان ، قائم ، شهرک کارمندان ، جمهوری اسلامی و خیابان خرمشهر زنجان به بررسی مشکلات موجود در خصوص پایانه های فروشگاهی، صدور ضمانتنامه، نحوه پولرسانی، پرستاری خودپردازها، منابع و میزان مطالبات آنان پرداخت و همچنین از همکاران کوشا و تلاشگر شعب تقدیر کرد.

 در طی این بازدید پرویز نجفیان سرپرست مدیریت امور غرب کشور نیز به نقش کلیدی همکاران شعب در برقراری ارتباط موثر با مشتریان قبلی بانک که در حال حاضر تعامل ضعیفی با بانک دارند پرداخت و از همکاران خواست الگوی فکری خود را بیشتر بر محور بازگردانی مشتریان فعال سابق و پویاتر کردن رابطه آنان با بانک معطوف دارند. 

سرپرست مدیریت امور غرب کشور با اشاره به سیاستها و اهداف عالی بانک، در خصوص نحوه عملکرد در این بخشها و سایر موارد، رهنمودهای لازم را به روسای دوایر و شعب تحت پوشش بیان داشت.

سلمان داشاد مدیر شعب استان زنجان با ابراز خرسندی از این بازدید، با شرح گزارشی از عملکرد استان بالاخص بخش وصول مطالبات از تلاشهای بی وقفه و مستمر همکاران ساعی و با انگیزه ی صف و ستاد قدردانی کرد.

مدیر شعب استان با اشاره به مشکلات موجود در صدور ضمانتنامه و پرداخت تسهیلات به مشتریان خاص بانک، خواستار تسهیل در ضوابط و مقررات اعتبارسنجی، رعایت نسبت مالکانه و اعتباری شد.

در این بازدید کارکنان و روسای دوایر مدیریت و شعب تحت پوشش به شرح مسائل و دغدغه های کاری خود، عملکرد سایر بانکها پرداختند.

آخرین بروزرسانی 1400/4/22