تازه های اخبار تازه های اخبار

ارائه خدمات نوین قابل رقابت با سایر شرکتهای در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات اولویت نخست شرکت ناواکو می باشد

نشست مدیر شعب استان آذربایجان غربی با رییس هیئت مدیره شرکت ناواکو

داداش زاده رئیس هیئت مدیره شرکت ناواکو با حضور در مدیریت شعب استان و در نشستی که با مدیر شعب و معاون مالی و فناوری مدیریت داشتند پيرامون برنامه ای آتی شرکت در خصوص تامین دستگاههای کارتخوان و بهبود كمي و كيفي فعاليت شركت ناواکو در استان و نيز در خصوص مشكلات ،پيشنهادات ،و راهكارهاي بهبود روند نصب و راه اندازي و گسترش ارائه خدمات بانكي از طريق پايانه هاي فروشگاهي بحث و تبادل نظر کردند

داداش زاده رئیس هیئت مدیره شرکت ناواکو با حضور در مدیریت شعب استان و در نشستی که با مدیر شعب و معاون مالی و فناوری مدیریت داشتند  پيرامون برنامه ای آتی شرکت در خصوص تامین دستگاههای کارتخوان و بهبود كمي و كيفي فعاليت شركت ناواکو در استان و نيز در خصوص مشكلات ،پيشنهادات ،و راهكارهاي بهبود روند نصب و راه اندازي و گسترش ارائه خدمات بانكي از طريق پايانه هاي فروشگاهي  بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه داداش زاده ضمن تقدیر و تشکر از حسن همکاری و تعامل مدیریت با نماینده استانی ناواکو  اظهار امیدواری نمودند که با توجه به رویکرد جدید مدیرعامل محترم بانک و تغییراتی که در بدنه شرکت ناواکو ایجاد گردیده است و با برنامه های خوبی که در جهت ارتقاء عملکرد و افزایش سهم بازار در حال طراحی و اجرا می باشد شاهد پیشرفتهای چشم گیری در حوزه پایانه های فروشگاهی و سایر ابزارهای الکترونیکی در شرکت ناواکو خواهیم بود. ایشان همچنین به گستردگی رقابت در عرصه خدمات قابل ارائه در حوزه پوزهای فروشگاهی اشاره نمود و ارائه خدمات نوین قابل رقابت با سایر شرکتها را از اولویتهای اصلی شرکت خواندند.

ایمانی بخشایش مدیر شعب استان نیز عنوان کردند با توجه به رویکرد بانک در زمینه  افزایش درآمدهای کارمزدی ،بدون شک دستگاههای کارتخوان یکی از ابزارهای مهم در جهت افزایش درآمدهای کارمزدی است.ایشان با مقایسه سهم بانک مسکن نسبت به سایر بانکها از بازار پایانه های فروشگاهی استان ، گفتند با عنایت به سهم اندک بانک در این حوزه ،در شرایط فعلی امکان رقابت با سایر بانکها میسر نخواهد شد لذا  افزایش سهم بازار مستلزم پشتیبانی قوی و افزایش تعداد دستگاههای کارتخوان مجهز به فناوریهای روز می باشد.ایشان در ادامه تسریع در ارائه خدمات ،تسریع در نصب و راه اندازی کارتخوانها و پرهیز از بروکراسی اداری را در جهت جلب رضایت مشتریان لازم و ضروری خواندند.

در ادامه جلسه نقطه نظرات و درخواستهای شعب که اکثراً از کمبود دستگاه و نیز کیفیت پایین و مستعمل بودن بیشتر پایانه های فروشگاهی که در اثر دست به دست شدن و جمع آوری و تخصیص مجدد آنها گلایه مند بودند و تخصیص بیشتر دستگاه با هدف پاسخگویی به درخواستهای مشتریان را مطالبه داشتند به سمع و نظر رئیس هیئت مدیره ناواکو رسید.

آخرین بروزرسانی 1400/6/18