تازه های اخبار تازه های اخبار

معاون برنامه ریزی اداره کل ارزیابی عملکرد بانک مسکن در استان مرکزی

بررسی شقوق ارزیابی عملکرد بانک مسکن توسط معاون اداره کل ارزیابی بانک

عاون برنامه ریزی اداره کل ارزیابی عملکرد بانک مسکن در سفر یکروزه به اراک ضمن بازدید از شعب با عملکرد موفق و ناموفق در استان ، در جلسه ای با حضور مسئولین مدیریت بانک مسکن استان مرکزی، پیرامون نحوه ارزیابی عملکرد شعب بانک به تبادل نظر پرداخت
معاون برنامه ریزی اداره کل ارزیابی عملکرد: اداره کل ارزیابی عملکرد با دقت نظر، استراتژی ها و برنامه های راهبردی بانک را از جهت همسوئی با اهداف عالیه بانک مورد ارزیابی قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی میکائیل جانمحمدی معاونت برنامه ریزی اداره کل ارزیابی عملکرد بانک مسکن در نشست مسئولین مدیریت و کارگروه ارزیابی عملکرد بانک مسکن استان مرکزی گفت: اداره کل ارزیابی عملکرد از بدو تاسیس، در جهت بهبود روند اجرای برنامه ها تا رسیدن به اهداف عالیه بانک گام برداشته و هر سال با نظر خواهی از مسئولین ارشد بانک ، روسای ادارات مرکزی ، مدیران استان ها و مناطق ، کارشناسان و صاحبنظران ، محورهای ارزیابی عملکرد سازمان را توسعه داده و تلاش می کند، معیار مطلوبی در زمینه ارزیابی عملکرد بانک در کلیه بخش ها ارائه دهد.
جانمحمدی از دیگر وظایف اداره کل ارزیابی عملکرد بانک مسکن را ؛ جمع بندی اهداف و برنامه های بانک، اخذ مجوز از هیئت مدیره محترم بانک و ابلاغ به مدیریت ها خوانده افزود: انتظار می رود مدیریت ها با دقت نظر در این باره ، رشد متوازن در کلیه بخش ها را مد نظر قرار داده و مدیران ارشد بانک را در برنامه ریزی استراتژیک و مطلوب یاری دهند.
وی گفت: سعی اداره کل ارزیابی عملکرد در این است که اهداف هر مدیریت ، حسب موقعیت جغرافیائی، بافت فرهنگی، ظرفیت و پتانسیل اقتصادی ، سنجیده و قیاس شده و مدیریت ها با انگیزه بالا و رضایت خاطر، اهدافی قابل دسترس را دنبال نمایند.
معاون برنامه ریزی اداره کل ارزیابی عملکرد در ادامه با تحلیل ارزیابی عملکرد مدیریت استان مرکزی در خرداد و تیرماه سالجاری ، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد مدیریت در قیاس با مدت مشابه سال قبل و تقدیر از اقدامات صورت گرفته ، تلاش بیشتر شعب مدیریت در بخش وصول مطالبات بانک را به عنوان یکی از اهداف جدی و مورد تاکید بانک در سال جاری(با توجه به حجم گسترده معوق تسهیلات تکلیفی در استان) خواستار شد.
در ادامه، هر یک از معاونین اجرائی و مالی فناوری مدیریت ، کارشناسان و مسئولین دوایر ستادی مدیریت استان مرکزی، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص بهبود شاخص ها و محورهای ارزیابی عملکرد مدیریت ها و شعب ارائه دادند که در این میان ، پیرامون موارد مهمی چون : - افزایش حدود اختیار مدیریت ها حسب موقعیت جغرافیائی و پتانسیل اقتصادی – ثبات در هدفگذاری های سالانه و عدم اعمال تغییرات مکرر در رقم اهداف و امتیاز هر شاخص- عدم تعیین اهداف ارزیابی عملکرد هر مدیریت حسب امتیاز مکتسبه دوره قبل و بدون توجه به درجه و موقعیت مدیریتها و – تدوین شاخصی برای کمی کردن و امتیاز دهی به شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد نظیر؛ سرعت و دقت در انجام امور محوله ، فراهم آوردن رضایتمندی مشتریان، نحوه اطلاع رسانی به مشتریان و ... ، بحث و تبادل نظر شد.
معاون برنامه ریزی اداره کل ارزیابی عملکرد بانک مسکن وهیئت همراه در پایان سفر یک روزه به استان مرکزی با همراهی مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان، از تعدادی شعب مدیریت که در ارزیابی به عمل آمده دردوره گذشته، عملکردهای مطلوب و یا ضعیفی را داشتند بازدید به عمل آورده و ضمن مذاکره با مسئولین شعب مزبور و تجلیل از تلاش شعب موفق ، راهکارهای بهبود عملکرد تا دستیابی به اهداف معینه را به مسئولین و کارکنان شعب با عملکرد ضعیف تر مطرح نمودند.
آخرین بروزرسانی 1395/7/4