تازه های اخبار تازه های اخبار

تلاش کارکنان صف و ستاد بانک مسکن در وصول مطالبات معوق بانک

در جلسه زیرگره کمیته وصول مطالبات بانک مسکن استان مرکزی بر تلاش جدی نیروهای صف و ستاد این بانک در وصول مطالبات بانک از متریان تاکید شد.
معاونین اجرائی و مالی فناوری مدیریت استان مرکزی، در کارگروه تخصصی وصول مطالبات ، بر پیگیری جدی وصول مطالبات بانک از تسهیلات گیرندگان تاکید کردند. در این نشست که به منظور بررسی عملکرد و تحلیل بازخورد مراجعات حضوری نیروهای ستادی مدیریت (زیر گروه های کمیته وصول مطالبات ) در مساعدت و همکاری با نیروهای صف به منظور پیگیری مطالبات معوق بانک صورت گرفت ، سوسن آبادی معاون مالی وفناوری مدیریت ضمن قدردانی از زحمات همکاران ستاد ، جهت گیری و محور فعالیت اخیر بانک را اهتمام در وصول مطالبات معوق به ویژه، پرونده های با بیش از 6 قسط معوق دانسته ، گفت ؛ در بانکداری نوین، مزیت رقابتی به طور کامل در انحصار خدمات و ابزارهای جدید نبوده ، ریشه در همدلی و تلاش همکاران در تحقق اهداف موجود دارد. وی گفت امروز دغدغه مشترک نظام بانکی کشور ، افزایش حجم مطالبات معوق و روند کند وصول آن است و جا دارد با دعوت از مدیونین و مذاکره مستقیم با ایشان و تذکار اهمیت بازگشت اقساط بانک به جهت تامین سرمایه لازم جهت شکوفائی اقتصادی در کشور ، هم کارکنان بانک و هم افراد بدهکار به درک مشترکی نائل شوند تا بدین وسیله مدیونین ، در پرداخت بدهی خود به بانک ، آگاهی و رغبت بیشتری داشته باشند. سوسن آبادی از اعضای زیرگروه وصول مطالبات خواست در روزهای تعیین شده با حضور به موقع در شعب ، کلیه عملیات وصول مطالبات پرونده های مشمول ، از اخطارتلفنی و کتبی تا صدور اخطاریه و نهایتا" اجرائیه رسمی علیه مدیونین را با نظم و ترتیبی خاص ، به انجام رسانیده و ضمن ثبت زمانی و شرح نحوه پیگیری های صورت گرفته ، گزارش کار خود را به صورت ماهیانه تجمیع و به مدیریت ارسال دارند. بابائی معاون مالی و فناوری نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی اخیر مدیران ارشد بانک مسکن در بسیج نیروهای بانک به منظور وصول مطالبات معوق گفت ؛ وصول طلب بانک از بدهکاران نوعی جذب منابع است و انتظارمان این است که همکاران این مهم را با جدیت پیگیری و دنبال نمایند. بابائی افزود مسئولین مدیریت همواره حامی همکاران شعب در تحقق اهداف بانک بوده و هستند و اعزام نیروهای ستاد به شعب، خود گواه عزم گروهی و اراده جدی در این زمینه است. معاون مالی و فناوری مدیریت استان مرکزی تصریح کرد چنان چه همکاران علیرغم همه تلاش ها ، در وصول مطالبات فرد یا افرادی با مشکل مواجه شدند انتظار می رود پرونده را به همراه شرح پیگیری های صورت گرفته، جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به مدیریت ارسال دارند. وی گفت وصول مطالبات باید در شعب مدیریت به صورت متوازن و شایسته انجام پذیرد و درصد npl هر یک از شعب به تنهائی با هدف معینه مطابقت داشته باشد . در ادامه جلسه هر یک از مسئولین و اعضای زیرگروه وصول مطالبات معوق به بیان دیدگاه ها ، نقطه نظرات و راه کارهای پیشنهادی پیرامون چگونگی توفیق بیشتر درروند وصول مطالبات شعب ، پرداختند.
آخرین بروزرسانی 1395/4/8