نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

نشست مسئولین بانک مسکن با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بانک مسکن و سازمان همیاری شهرداری های استان
سازمان همیاری شهرداری داری های استان مرکزی در باشگاه مشتریان بانک مسکن

 

احمدعلی جعفری مدیر شعب بانک مسکن استان: بانک مسکن آمادگی دارد با ارائه خدمات و اعطای تسهیلات مناسب و ارزان قیمت، در کنار سازمان  همیاری شهرداری های استان، خدمات عمومی شهرداری به شهروندان را تسهیل بخشیده، سرعت دهد.  

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در نشست مسئولین بانک مسکن استان مرکزی با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در دفتر مدیر شعب استان؛ جعفری با بیان این که بانک مسکن با پرداخت بیش از 36000 میلیارد ریال تسهیلات، بزرگترین پرتفوی پرداخت تسهیلات در بین شبکه بانکی استان به شمار می رود، گفت: خوشحالیم که عمده تسهیلات بانک را به تامین مالی بخش مسکن و ساختمان در چارچوب قوانین بانکداری اسلامی تخصیص داده و در این بین، ضمن مساعدت به عموم مردم در تهیه سرپناهی مناسب و ارزان قیمت، در چرخه تولید، اشتغال و رونق اقتصادی استان نیز تاثیر گذار بوده ایم.

جعفری افزود: بانک مسکن مصمم است در سال جاری و سالهای پیش رو؛ به انجام تکالیف خود در حوزه بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و تامین مالی پروژه های مسکونی در این مناطق، استفاده حداکثری از ظرفیت بازار سرمایه در جذب مشتریان و متقاضیان بخش مسکن، حمایت و تامین مالی پروژه هائی که در آن ها از تکنولوژی های جدید در جهت بهینه سازی مصرف انرژی بهره برده می شود، ارائه بیشترین تسهیلات به انبوه سازان دارای صلاحیت حرفه ای، پیاده سازی تجهیز پس انداز ملی از طریق ارتقای فرهنگ پس انداز ، افزایش توان خرید مردم از طریق افزودن بر سقف تسهیلات و کاهش قابل توجه نرخ سود تسهیلات در جهت سرعت بخشیدن به چرخه تولید مسکن همت گمارد.

جعفری تصریح کرد: امسال همچنین بانک با تسهیل در شرایط صدور ضمانتنامه های بانکی، پیمانکاران بخش ساختمان و دیگر متقاضیان این خدمت را حمایت همه جانبه نموده و انتظار دارد؛ دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری ها و سازمان های حامی آن به عنوان یک شریک اقتصادی، در سیاست گذاری ها و اجرای طرح ها با بانک تشریک مساعی نموده و همانطور که بانک در عمده تسهیلات پرداختی خود به مشتریان، در اولین اقدام، متقاضیان تسهیلات را به منظور برطرف نمودن مشکلات عدیده املاک و اراضی و پرداخت عوارض به شهرداری معرفی می کند؛ ایشان نیز از باب همکاری، شرایط را برای ایفای خدمات متقابل و تعامل بایسته با بانک مسکن که یقینا بانک عامل بهینه سازی، نوسازی و زیبا سازی شهر به شمار می رود تسهیل بخشند.

مجتبی عالیخانی، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در ادامه، با تشکر از میزبانی بانک مسکن در این جلسه و تشکر از خدمات بانک مسکن در عمده اقدامات عمرانی و زیربنائی استان خاصه در بخش مسکن و ساختمان و استقبال مسئولین و کارکنان این بانک از طرح های دولت در این بخش اظهار داشت: سابقه همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان با بانک به سال های گذشته برمی گردد. طی این مدت، سازمان، تعامل بسیار خوبی با بانک داشته و از خدمات بانک در بخش تسهیلات و صدور ضمانتنامه به خوبی استفاده نموده است.

وی افزود: از نظر سازمان همیاری شهرداری ها، بانک مسکن به جهت برخورداری از خدمات خوب و پرسنل متخصص و مجرب، مناسبترین موسسه مالی مرتبط با کار سازمان و سازمان ها و دستگاه های فعال در حوزه مسکن و شهرسازی است و سعی داریم با رفع موانع موجود، دامنه همکاری های فی مابین را توسعه دهیم.

عالیخانی افزود: سازمان در کنار شهرداری به عنوان متولی ایجاد محیطی شاد و سالم و به دور از دغدغه و اضطراب برای زندگی اجتماعی مردم، همواره سعی داشته و دارد، شرایطی فراهم آورد تا رضایت همشهریان به نحو مطلوب تامین شود. وی گفت: در این راستا سعی داریم با کمک کارشناسان خود و تشریک مساعی با مدیران شهرداری، جامعه انبوه سازان و تولیدکنندگان حرفه ای حوزه مسکن و شهرسازی در استان و بانکی عامل که ید طولائی در اعطای تسهیلات و تامین مالی بخش مسکن داشته و بتواند حداکثر مساعدت لازم را در ارائه خدمات مطلوب به سازمان و اعطای تسهیلاتی ارزان و مناسب به مردم ایفا نماید؛ مجری طرح های عمرانی در استان باشیم.

در ادامه جلسه؛ تفاهم نامه ای میان سازمان همیاری شهرداری ها و  بانک مسکن استان به منظور ارتقاء همکاری های فی مابین؛ از طریق اعطای تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به مدیران، سرمایه گذاران، پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد آن سازمان و نیز تعهد سپرده گذاری و تمرکز منابع سازمان در بانک مسکن و همکاری با بانک در زمینه منعقد گردید و مقرر شد زین پس؛ هر دو دستگاه، روند اجرای مفاد تفاهم نامه را در جلسات فصلی بررسی نمایند.

ساعت : 09:16:00
تاريخ : 1399/10/09

تازه های اخبار تازه های اخبار

تلاش کارکنان صف و ستاد بانک مسکن در وصول مطالبات معوق بانک

در جلسه زیرگره کمیته وصول مطالبات بانک مسکن استان مرکزی بر تلاش جدی نیروهای صف و ستاد این بانک در وصول مطالبات بانک از متریان تاکید شد.
معاونین اجرایی و مالی فناوری مدیریت استان مرکزی، در کارگروه تخصصی وصول مطالبات ، بر پیگیری جدی وصول مطالبات بانک از تسهیلات گیرندگان تاکید کردند. در این نشست که به منظور بررسی عملکرد و تحلیل بازخورد مراجعات حضوری نیروهای ستادی مدیریت (زیر گروه های کمیته وصول مطالبات ) در مساعدت و همکاری با نیروهای صف به منظور پیگیری مطالبات معوق بانک صورت گرفت ، سوسن آبادی معاون مالی وفناوری مدیریت ضمن قدردانی از زحمات همکاران ستاد ، جهت گیری و محور فعالیت اخیر بانک را اهتمام در وصول مطالبات معوق به ویژه، پرونده های با بیش از 6 قسط معوق دانسته ، گفت ؛ در بانکداری نوین، مزیت رقابتی به طور کامل در انحصار خدمات و ابزارهای جدید نبوده ، ریشه در همدلی و تلاش همکاران در تحقق اهداف موجود دارد. وی گفت امروز دغدغه مشترک نظام بانکی کشور ، افزایش حجم مطالبات معوق و روند کند وصول آن است و جا دارد با دعوت از مدیونین و مذاکره مستقیم با ایشان و تذکار اهمیت بازگشت اقساط بانک به جهت تامین سرمایه لازم جهت شکوفایی اقتصادی در کشور ، هم کارکنان بانک و هم افراد بدهکار به درک مشترکی نایل شوند تا بدین وسیله مدیونین ، در پرداخت بدهی خود به بانک ، آگاهی و رغبت بیشتری داشته باشند. سوسن آبادی از اعضای زیرگروه وصول مطالبات خواست در روزهای تعیین شده با حضور به موقع در شعب ، کلیه عملیات وصول مطالبات پرونده های مشمول ، از اخطارتلفنی و کتبی تا صدور اخطاریه و نهایتا" اجراییه رسمی علیه مدیونین را با نظم و ترتیبی خاص ، به انجام رسانیده و ضمن ثبت زمانی و شرح نحوه پیگیری های صورت گرفته ، گزارش کار خود را به صورت ماهیانه تجمیع و به مدیریت ارسال دارند. بابایی معاون مالی و فناوری نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی اخیر مدیران ارشد بانک مسکن در بسیج نیروهای بانک به منظور وصول مطالبات معوق گفت ؛ وصول طلب بانک از بدهکاران نوعی جذب منابع است و انتظارمان این است که همکاران این مهم را با جدیت پیگیری و دنبال نمایند. بابایی افزود مسیولین مدیریت همواره حامی همکاران شعب در تحقق اهداف بانک بوده و هستند و اعزام نیروهای ستاد به شعب، خود گواه عزم گروهی و اراده جدی در این زمینه است. معاون مالی و فناوری مدیریت استان مرکزی تصریح کرد چنان چه همکاران علیرغم همه تلاش ها ، در وصول مطالبات فرد یا افرادی با مشکل مواجه شدند انتظار می رود پرونده را به همراه شرح پیگیری های صورت گرفته، جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به مدیریت ارسال دارند. وی گفت وصول مطالبات باید در شعب مدیریت به صورت متوازن و شایسته انجام پذیرد و درصد npl هر یک از شعب به تنهایی با هدف معینه مطابقت داشته باشد . در ادامه جلسه هر یک از مسیولین و اعضای زیرگروه وصول مطالبات معوق به بیان دیدگاه ها ، نقطه نظرات و راه کارهای پیشنهادی پیرامون چگونگی توفیق بیشتر درروند وصول مطالبات شعب ، پرداختند.
آخرین بروزرسانی 1395/4/8