تازه های اخبار تازه های اخبار

سمینارفصلی مسئولین مدیریت استان مرکزی

مدیران بانک مسکن استان، مسئولین شعب و مسئولین دوایر ستاد مدیریت، در سمینار هم اندیشی در محلات گردهم آمدند.

مدیر شعب استان مرکزی در سمینار هم اندیشی مسئولین ارشد بانک مسکن استان مرکزی: استقرار در جایگاه سبز عملکردی برای مدیریت استان مرکزی جاودانه خواهند ماند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی: در سمینار هم اندیشی مسئولین بانک مسکن استان مرکزی که در تالار باغ نور در شهر محلات برگزار شد؛ احمد علی جعفری مدیر شعب استان مرکزی در جمع روسای شعب، روسای دوایر ستاد و کارشناسان مدیریت؛ ضمن تبریک احراز رتبه سبز عملکردی استان برای یازدهمین دوره پی در پی و تجلیل از عملکرد شعب موفق در این دوره، گفت: نیروهای انسانی سازمان مهمترین سرمایه های سازمان اند که یقینا موفقیت سازمان، منوط به تلاش و پشتکار آنان دارد. وی افزود: استان مرکزی به پاس برخورداری از پتانسیل بالا و نیز داشتن کارکنان شایسته و توانمند؛ در دوره های گذشته ارزیابی عملکرد بانک، عملکرد بسیار خوبی داشته و من اطمینان دارم با دغدغه و احساس مسئولیتی که در همکاران استان وجود دارد، ماحصل این همدلی و هم افزائی، مانائی و جاودانی مدیریت در این جایگاه برای دوره های پیش رو خواهد بود.

جعفری خاطر نشان کرد؛ مسولین شعب، الگوی سایر کارمندان بوده و نقش رهبری همکاران و راهبری اهداف کلان بانک را بر عهده دارند. وی گفت: روسای شعب باید محیطی با نشاط در شعب به وجود آورده و کارکنان را به خدمت در بانک، انجام کار روزمره و توفیق شعبه در دستیابی به اهداف مورد انتظار بانک علاقمند نمایند.

مدیر شعب استان تاکید کرد: باید بین همکاران عدالت، رعایت شود و  باید بین کارکنان با استعدادی که در موفقیت شعب تلاشی مضاعف دارند؛ در تقسیم پاداش های پرسنلی و نیز در احراز سمت های سازمانی تفاوت قائل شویم تا دچار بی انگیزگی نشوند.

جعفری اظهار داشت: خوشبختانه دامنه خدمات بانک گسترده است و تقریبا در تمام امور بانکی، خدمات مطلوبی برای مشتریان بانک، خصوصا متقاضیان خرید و یا ساخت مسکن وجود دارد. وی گفت: درحوزه اعتباری؛ نگاه من، مساعدت به اقشار مختلف مردم و نیز مشارکت را سازندگان حرفه ای بخش مسکن بوده و در این زمینه با تسهیلاتی که بانک، خصوصا در سیاست های اعتباری سال های اخیر ارائه داده، هیچ مشکلی وجود ندارد. لیکن تاکید من به همکاران، رعایت بهداشت اعتباری و اصول کلی است که یقینا با در نظر داشتن آن، دستیابی به اهداف بانک دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین فرج اله سوسن آبادی معاون اجرائی مدیریت استان در سخنانی، با بررسی عملکرد مدیریت در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با دیگر مدیریت ها و دیگر بانک های استان گفت: آن چه مهم است رشد متوازن مدیریت در تمامی بخش های عملکردی است و انتظار می رود در ماه های پیش رو، نقاط قوت عملکرد مدیریت در شاخص های مختلف تقویت و در صدد جبران نقاط ضعف و بهبود آن باشیم.

وی افزود: در جذب منابع، فاصله ایجاد شده بین بانک مسکن و دیگر بانک ها صرفا رعایت شفاف دستورالعمل های بانک مرکزی و وارد نشدن در رقابت با دیگر بانک ها در پرداخت سودهای غیرمتعارف بوده است که امیدواریم این فاصله با جذب سپرده های تعهدی و قرض الحسنه جبران شود.

سوسن آبادی تصریح کرد: مهمترین مکانیزم جذب در بانک ما، سرمایه فکری ما و نیز قضاوت مردم بر روی کیفیت کار ما است. وی افزود مکانیزم معنا دار یعنی انعطاف داشته باشیم، اخلاق داشته باشیم، خوش رو باشیم، با زیر مجموعه صادق باشیم،  همبستگی و هم دلی داشته باشیم، در کار؛ دقت و سرعت داشته باشیم، در اطلاع رسانی دقیق به مشتری سعی و ممارست داشته باشیم و اینکه؛ مشتریان و مشاغل مرتبط با بانک مسکن را با خود همراه کنیم.

در ادامه؛ محمد رضا شمسی معاون مالی و فناوری مدیریت در سخنان خود؛ خواستار سرعت دادن به حرکت شعب و دوایر در دستیابی به اهداف محقق نشده در ماه های آخر سال شد. وی از همکاران خواست؛ خدماتی چون: صندوق مشترک، طرح 1و2، طرح میثاق و نیز افزایش میزان تسهیلات صندوق مسکن جوانان را به نحو مطلوبی اطلاع رسانی کنند.

معاون مالی و فناوری مدیریت اظهار داشت: ماحصل تلاش همکاران در رشد شاخص های ارزیابی عملکرد شعب، بهره مندی از منافع حاصله و ارتقای درجه برای شعب و کارکنان آن خواهد شد و می طلبد همکاران با این انگیزه ، رشد متوازن تمامی شاخص ها را ملاک قرار دهند. شمسی در پایان از مسئولین شعب خواست، فرآیند ایجاد رمز دوم یکبار مصرف را با مشارکت همکاران، توام با صبر و حوصله به مردم آموزش دهند و در این بین، ایشان را با خدمات نوین بانکداری الکترونیک بانک مسکن آشنا نمایند.

در این سمینار، فرخی مسئول دفتر حراست مدیریت، پیرامون مسائل حفاظتی و نظارتی بانک و لزوم رعایت اصول و اقدامات امنیتی در شعب بانک، توضیحاتی ارائه داد. همچنین نمایندگان روسای شعب و روسای دوایر مدیریت، در پنل های جداگانه؛ نقطه نظر، پیشنهاد و مسائل و مشکلات مطروحه از سوی شعب و دوایر مدیریت را در سمینار مطرح داشتند.

در پایان سومین سمینار هم اندیشی مسئولین ارشد بانک مسکن استان مرکزی، از روسای شعب و روسای دوایر موفق و تاثیر گذار در تحقق اهداف مدیریت تجلیل و لوح تقدیر و هدایائی تقدیم ایشان شد.      

آخرین بروزرسانی 1399/2/29