تازه های اخبار تازه های اخبار

سمینار فصلی مسئولین بانک مسکن استان مرکزی

بررسی عملکرد 6 ماهه نخست شعب و دوایر مدیریت بانک مسکن استان مرکزی در سمینار فصلی مسئولین شعب و دوایر و کارشناسان بانک مسکن استان.

 

سمینار فصلی مدیریت شعب استان مرکزی با حضور مدیر، معاونین ، کارشناسان ، روسای دوایر و شعب بانک مسکن استان مرکزی در سالن آمفی تئاتر مدیریت برگزارشد. در این سمینار که به منظور هم اندیشی و تشریک مساعی کارکنان ، پیرامون ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان طی نیمه نخست سال جاری و بهبود عملکرد در نیمه دوم سال برگزار گردید ، ابتدا فیلم مربوط به مجمع عمومی بانک و مشروح سخنان مدیر عامل محترم بانک مسکن و سایر سخنرانان حاضر در مجمع به سمع و نظرمدعوین در سمینار رسید. سپس حمید رضا دشتبانی مدیر شعب بانک مسکن استان درباره نقش بانک مسکن در اقتصاد کشور و نظرات و دیدگاه های مقامات و مسئولین به ویژه مسئولین بخش اقتصاد کشور پیرامون عملکرد بانک مسکن به تفصیل سخن گفت . وی اظهار داشت ؛ به حمداله به پاس عملکرد خوب سال های اخیر مدیران و کارکنان بانک در صف و ستاد ، همکاران ما ثابت کردند که با ایمان و عزم راسخ خود وبا داشتن یک استراتژی شفاف و هدفمند و یک برنامه مدون و جامع ، خواهند توانست منشاء کارائی ، اثر بخشی و خیر و برکت در اقتصاد میهن اسلامی بوده ، در مسیر خدمتگزاری و منفعت رسانی به مردم ، مفید و متعهد ظاهر شوند. وی با ابلاغ پیام تبریک و مراتب سپاس مدیر عامل بانک مسکن به کارکنان زحمتکش بانک در استان ، گفت ؛ انتظار دارم بیانات مدیر عامل محترم بانک و فیلم ضبط شده مجمع ، جهت شعب استان تکثیرشده ، همه همکاران در جریان سیاست های بانک و هم در جریان مباحث اقتصادی کشور قرار گیرند. دشتبانی با بیان اینکه در ارزیابی به عمل آمده ، مدیریت شعب استان مرکزی با احراز نمره 87/72 از 100 امتیاز لازم ، دربین 35مدیریت کشور ، ششم شد اظهارداشت ؛ هدف همکاران ما موفقیت در مسیرتحقق اهداف بانک و جلب اعتماد و رضایت مشتریان بانک بوده و همچنان تلاش داریم درافزایش این توفیق با جدیت ظاهرشده امتیاز بهتری کسب نمائیم. وی وظایف کارکنان و انتظار مدیران ارشد بانک درماه های پیش رو را در 5 بخش عنوان نموده گفت ؛ در حال حاضر تاکید بر تمرکز فعالیت اصلی بانک در حوزه مسکن به عنوان بانک متخصص در این حوزه ، تلاش در تضمین سودآوری نمودن کلیه فعالیت ها و خدمات بانک ، جذب منابع پایدار ، کاهش قیمت تمام شده سپرده ها و تعادل بین منابع و مصارف ، ارتقای نظام ارتباط سنجی ، تقویت بهداشت اعتباری و کنترل مطالبات غیرجاری و بالاخره پیگیری مجدانه فروش اقساطی مسکن مهر و وصول مطالبات آن ... مورد تاکید است و امیدواریم با ابلاغ سیاست های اعتباری واهداف جدید برای شعب و نیز با فعالیت گسترده همکاران در ورود به بازار مسکن و بخش های زیر مجموعه آن ، این امر تحقق یابد. در بخش دیگر سمینار بابائی معاون مالی و فناوری مدیریت به ایراد سخن پرداخت. وی در خصوص ریز امتیازات مکسوبه مدیریت استان مرکزی در ارزیابی عملکرد مدیریت ها گفت ؛ امتیاز مکتسبه ما در سپرده های بدون هزینه 2 از 10 ، در سپرده جاری 1.96 از 6 ، در ممتاز 3 از 3 ، در بلند مدت 3 از 3 و در صندوق مسکن 2 از 2 و در مجموع در تجهیز منابع 10 امتیاز از 20 امتیاز لازم رااحراز نمودیم. در فروش اقساطی مسکن مهر از 7 امتیاز لازم ، 6 امتیاز، در وصول مطالبات 12.36 امتیاز از 15امتیاز ، در بخش آموزش 3 امتیاز از 4 امتیاز و در بخش it از 7 امتیاز ، 6.93 امتیاز را کسب و در مجموع با 72.87 امتیاز عملکرد نسبتا" خوبی داشته ایم. وی افزود با این همه توانائی مدیریت استان مرکزی بیش ازاین ها بوده ، انتظار می رود در 6 ماهه دوم سال با افزایش امتیازعملکردی ، نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را جبران نموده ، پاسخ شایسته ای برای انتظارات سازمان و مدیران آن داشته باشیم . بابائی هدفگذاری بانک درنیمه دوم سال را برای شعب تابعه مدیریت استان تبیین نموده گفت ؛ همدلی و هماهنگی میان شعب و دوایر و همسوئی پرسنل با مدیران در استان نوید بخش این است که اهداف پیش بینی شده دور از دسترس نبوده انتظار می رود روسای محترم شعب با درایت و برنامه ریزی آگاهانه ، به این مهم دست یابند. بابائی در ادامه به ارتقای دانش شغلی کارکنان اشاره نموده اظهار داشت ؛ اطلاعات بانکی نزد همکاران در یک شعبه باید متوازن و همسطح بوده متکی به مسئولین یا افراد خاصی نباشد. وی همچنین در خصوص نحوه تقسیم پاداش های مدیریتی جهت شعب و کارکنان پر تلاش گفت ؛ چنانچه در این بین ، سهم کارکنان فعال و موثر به شایستگی در نظر گرفته شود، انگیزه کار و تلاش در ایشان مضاعف شده ، شرط انصاف نیز رعایت خواهد شد. فرخی رئیس دفتر حراست مدیریت استان نیز در سخنانی ، در محضر همکاران مدیریت گفت ؛ ما کارکنان بانک، کارگزاران بخش اقتصاد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و وظیفه ما اقتضا می کند با هوشیاری کامل در نهادینه کردن ارزش های دینی در سازمان ، اقتصادی اسلامی و ارزشی را مدیریت نموده ، در حفظ و حراست از این آرمان مقدس تلاش کنیم. فرخی در ادامه با به نمایش گزاردن فیلمی آموزشی مباحث امنیتی و حفاظتی در بانک را تشریح نموده توضیحات مبسوطی در این باره ارائه داد. در برنامه پایانی سمینار ، 15 شعبه برتر مدیریت استان مرکزی در بخش های مختلف بدین شرح معرفی شده وروسای شعب مربوطه با دریافت پاداش مورد تشویق قرار گرفتند. در بخش جذب منابع به ترتیب ؛ شعب ولیعصر (عج)، شهید رجائی و مهاجران اول تا سوم شدند. در وصول مطالبات ؛ شعب آشتیان ،شهید مطهری ساوه و شهرصنعتی اراک ، در بخش it ؛ شعب مامونیه ، شهید رجائی و شهید مطهری ، در فروش اقساطی مسکن مهر؛ به ترتیب شعب مهاجران ، دلیجان و محلات و بالاخره در صدور ضمانتنامه ؛روسای سه شعبه مامونیه ، فلسطین و شهرصنعتی عناوین اول تا سوم را احراز نمودند. همچنین در مراسم تجلیل از کارکنان و شعب برترمدیریت ، از آقای آزاداندیش کارشناس روابط عمومی مدیریت به پاس زحمات و خدمات وی در فعالیت های فرهنگی و از آقایان شمسی سربندی ، ستوده نژاد و منصوری مقدم و سرکار خانم نادری به منظور تدریس موفق در بخش بانکداری طی سال گذشته و امسال قدردانی شد.
 

آخرین بروزرسانی 1394/4/31