حضور کارکنان بخش خدمات بانک مسکن در کارگاه آموزش تشریفات و مهمانداری

دوره آموزشی آداب پذیرائی و مهمانداری

حضور کارکنان بخش خدمات بانک مسکن در کارگاه آموزش تشریفات و مهمانداری

کارکنان شرکت خدمات پشتیبانی بانک مسکن استان مرکزی اصول تشریفات، پذیرائی و مهمانداری را آموزش دیدند

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، در اولین ورکشاپ آموزشی که با حضور پدر تشریفات ایران- استاد علی محمد بیدارمغز- در تالار آئینه شهر اراک برگزار شد؛ کارکنان شرکت خدمات پشتیبانی مدیریت و شعب اراک به پیشنهاد دایره ارتباطات و بازاریابی با حضور در این دوره، از مباحث آموزشی با عناوین: "تشریفات و مهمانداری" بهره بردند. آزاداندیش ریاست دایره ارتباطات و بازاریابی، هدف از شرکت دادن نیروهای خدمات مدیریت در این دوره را آشنائی ایشان با اصول صحیح تشریفات و آداب مهمانداری دانست و گفت: امروز ادارات و سازمان ها و به ویژه بانک ها به نیروهای مجرب و با دانش در هر رده خدمتی نیاز دارند و شایسته است؛ در راستای احترام و تکریم مشتریان و با علم به این که مخاطبین از نوع رفتار، گفتار و آداب معاشرت، به شخصيت سازمان پی می برند، با رفتاری مؤدبانه و متناسب با اصول اجتماعي و توجه به نکته هاي ظريف در آداب تشریفات و مهمانداری، متد صحیح این مقوله را به کارکنان و به خصوص مهمانداران خود آموزش دهیم. وی تصریح کرد: پرداختن به این مهم در بانک ها می تواند در فرآیند مشتری مداری، تجهیز منابع و حتی در وصول مطالبات معوق نیز موثر واقع شود.

شایان ذکر است کارکنان خدمات بانک در طول این دوره یک روزه عناوین ذیل را فراگرفتند:

  • ويژگي هاي شخصيتي مسئول تشريفات ، پذيرايي و آبدارخانه / عوامل مهم در ارتباطات صحيح و مثبت/ اصول ارتباطات موثر با مديران و همكاران/ ارتباطات حضوري و ارتباطات تلفني/ويژگي هاي رفتار شايسته ،  اخلاق كار و فراگيري و پرورش مهارت هاي گوش دادن/ انعطاف پذيري در خدمات رساني/ آراستگي و بهسازي محيط كار و مباحث نوين فنون پذيرايي/ تشريفات داخلی و  تشريفات خارجي/ نكات مهم در خدمات رساني به مشتریان/ شناخت مشتري در خدمات و شناخت نيازهاي پنهان مشتري/ خصوصيات مشتري و راه هاي بهبود در رضايت مشتري/ رمز موفقيت و رموز تعهد و علاقه مندي در خدمت رساني/ نحوه پذيرايي جلسات و مهماندار آراسته در سازمان/ انواع چيدمان ميز مذاكرات و اصول بهداشت پذيرايي/ روش هاي پذيرايي و روش هاي حمل ظروف در پذيرايي/ نحوه قرار دادن پذيرايي روي ميز و زمان مناسب پذيرايي/ زمان مناسب جمع آوري ظروف/ نحوه پذيرايي نوشيدني ها و چيدمان ميز ناهار/ آموزش بهداشت فردي، ويژگي هاي يك سرويس مشتري خوب / نامه رسان آراسته در سازمان
آخرین بروزرسانی 1398/8/21