فهرست اخبار فهرست اخبار

کارکنان و مسوولان شعب باید اشراف کامل به آمار و اطلاعات به‌روز و لحظه‌ای شعبه داشته باشند

در بازدید مدیر امور شعب غرب کشور از شعب لرستان :

مرتضی صالحی مدیر امور شعب غرب کشور و مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با همراهی مدیر شعب استان لرستان مرتضی دهداری زاده در بازدید از شعب استان لرستان با تمامی کارکنان شعب بازدید شده دیدار کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان ؛مرتضی صالحی مدیر امور شعب غرب کشور و مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با همراهی مدیر شعب استان لرستان مرتضی دهداری زاده در بازدید از شعب استان لرستان با تمامی کارکنان شعب بازدید شده دیدار کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفتند. مدیر امور شعب غرب کشور اشراف کارکنان و مسوولان شعب به آمار و اطلاعات به‌روز و لحظه‌ای شعبه و همچنین افزایش بهره‌وری بانک را به عنوان دو محور اساسی فعالیت شعب مورد تأکید قرار داد. وی با اشاره به اهمیت وصول مطالبات ریالی ‌گفت: با توجه به اهمیت این منابع برای بانک به‌منظور گردش منابع و افزایش توان بانک در ارائه خدمات مطلوب و افزایش بهره‌وری با برنامه‌ریزی هدفمند ضمن جلب رضایت مشتریان در خصوص کاهش مطالبات معوق به‌ویژه مطالبات ارزی، با تلاش مستمر در راستای اهداف شعب و منطقه حرکت کنند و زمینه بهره‌وری و سودآوری سازمانی را فراهم کنند. مرتضی صالحی به اشراف کارکنان به‌ویژه مسوولان شعب بر آمار و اطلاعات شعبه تأکید کرد و یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مسوولان شعب را تسلط به آمارها، عملکرد مناسب، هدفمند و برنامه‌محوربودن، آشنایی با محصولات و خدمات و اشراف کامل به‌تمامی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک و راهبری و مدیریت مناسب برای کارکنان زیرمجموعه دانست. مدیر امور شعب غرب کشور با اشاره به لزوم کوتاه نمودن فرآیند خدمات رسانی به مشتریان، ساماندهی فرم های مشتریان و یافتن راهکار برای انجام امور به بهترین شیوه، علاوه بر افزایش بهره وری پرسنل، صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان و رضایت آنان را نیز به دنبال خواهد داشت. مرتضی صالحی برقراری ارتباط موثر و سازنده با همکاران شعب را ازمدیران استان خواستار شد و اضافه کرد: مسوولانی که برای ابراز احساسات و مشکلات همکاران، وقت می گذارند، نقش تاثیرگذاری در القاء حس همدلی و درک متقابل در پرسنل زیرمجموعه ایفا می کنند. مدیر امور شعب غرب کشور همچنین ضمن دیدار نزدیک با تک تک همکاران و بررسی مشکلات و نیازهای آنان، از تلاش همکاران شعب در استان لرستان قدردانی کرد و خدمات رسانی آنان به مشتریان علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات همه گیری ویروس کرونا، را ستودنی دانست. صالحی از تک تک کارکنان خواست تا مسئله وصول مطالبات را جدی بگیرند تا از بلوکه نشدن منابع شعب در مطالبات جلوگیری شود.،وی در ادامه گفت: در وصول مطالبات باید راهکارهای مطروحه از سوی مشتری و شعبه، در نظر گرفته شود تا بتوان به راه حل نهایی و مطلوب به نحوی که در آن هم منافع مشتری ، هم منافع بانک حاصل شود، دست یافت. وی یکی از اصول مهم در وصول مطالبات را آموزش و عادت دادن مردم به یک سیستم پرداخت اقساط منظم به صورت ماهیانه عنوان کرد و افزود: اگر متقاضی تسهیلات از اول به این سیستم عادت کند باعث خواهد شد که در آینده، هم خود فرد دچار اقساط معوق نشود و هم اهداف بانک در زمینه پرداخت انواع تسهیلات محقق شود. مدیر امور شعب غرب کشور در ادامه گفت :در شرایط فعلی نیاز اساسی به ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط بانک ها ، بیش از پیش احساس می شود و باید در ادامه این مسیر، امکانات و خدماتی که امکان ارائه آن به صورت غیر حضوری وجود دارد به مشتریان اطلاع رسانی شود، همچنین مشتریان بانک به استفاده از خدمات غیرحضوری تشویق شوند تا شاهد کاهش رفت و آمد مردم به شعب بانک باشیم مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در حاشیه بازدید از شعب لرستان گفت : شعب، ویترین سازمان بوده و نظم بصری در شعب تاثیر مستقیم در ایجاد نقشی ماندگار از سازمان در ذهن مشتریان دارد. علاوه بر این، خدمات رسانی مطلوب به مشتریان، در گرو ایجاد فضای کاری مناسب برای همکاران و ایجاد رضایت در آنان می باشد. وی افزود: مدیران ارشد استان باید همواره با برگزاری جلسات متعدد در قالب کمیته های تخصصی ، محل استقرار تک تک شعب و فضای داخلی و خارجی آنان، مورد بررسی و کارشناسی قرار دهند و اقدامات لازم برای بهسازی، نوسازی، بازسازی یا جابجایی شعب، براساس اولویت های منطقه صورت پذیرد. رئیس اداره کل روابط عمومی در ادامه به شرایط سخت کرونائی نیز اشاره کرد و افزود: آمارهای موجود در خصوص فوتی ها ی اخیر نشان می دهد که کارکنان بانک ها بعد از پرسنل درمان، دومین قشر آسیب پذیر از ویروس کرونا می باشند بنابراین ضمن قدردانی از کارکنانی که در شرایط کرونائی به سختی مشغول به خدمت می باشند خواست تا با رعایت نکات بهداشتی همچنان به خدمت رسانی به مردم ادامه داده تا به امید خدا در آینده شرایط به روال عادی خود برگردد. شایان ذکر است شعب پلدختر ،کوهدشت، مرکزی بروجرد، شهدای بروجرد ،باغمیر بروجرد ، صفا بروجرد و جعفری بروجرد از شعب مورد بازدید از سوی مدیرامور شعب غرب کشور و هیات همراه بودند.
آخرین بروزرسانی 1399/12/11