فهرست اخبار فهرست اخبار

تجلیل از مشتریان هدف

از مشتریان هدف شعبه مرکزی خرم آباد تجلیل شد

مدیر شعب بانک مسکن لرستان از مشتریان هدف شعبه مرکزی خرم آباد تجلیل کرد.

مشتریان خود را درک نماییم

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری زاده در مراسمی که با هدف تجلیل از مشتریان برتر و هدف شعبه مرکزی خرم آباد برگزار شد، تاكيد كرد بانک ها بدون توجه به خواسته مشتری نمی توانند به حيات خود ادامه دهند امروزه باید بانكداران،خود را درآینه وجود مشتری ببينند وسعی نمایند درشرایطی كه با گذشت زمان کار برای بانک ها سخت تر و پیچیده تر می شود ،مشتریان خود را درک کرده و کاری نمایند که مشتریان از آنها رضایت و خرسندی کامل داشته باشند. مرتضی دهداری زاده مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان در این مراسم که با حضور معاون مدیریت لرستان و مسئول دفتر حراست وجمعی از روسای دوایر مدیریت در محل شعبه مرکزی برگزار شد ، ضمن خیر مقدم به مشتریان هدف شعبه مرکزی خرم آباد و همکاران شعبه گفت: سيستم بانكی بخشی از نظام اقتصادی است كه جمع آوری و جذب انواع سپرده ها و تخصيص آن جهت تامين نيازهای مالی انواع فعاليتهای اقتصادی از اهداف آن بشمار می رود . از این رو بانكها با در اختيار داشتن بخش عمده ای از وجوه در گردش جامعه، نقش بسيار مهمی درنظامهای اقتصادی ایفا می نمایند. با توجه به اینكه بانک به عنوان یک موسسه مالی و اعتباری كه سرمایه اصلی و منابع مالی آن از طریق سپرده گذاری و ارائه خدمات به مشتریان تامين می گردد، لذا مشتریان به عنوان علت وجودی و در ادامه حيات بانكداری از اولویت خاصی برخوردار می باشند. دهداری زاده در ادامه سخنان خود گفت : از نظر مشتری تمام بانک ها مشابهند. در دنيای پر از رقابت كنونی به سختی می توان مشتری یک بانک را تشویق كرد تا بانک خود را تغيير دهد .همچنين مانند موقعيت های دیگر كه محصولات رقيب مشابهند ، باید به جای محصول ، بر مزایا كه شامل محل شعبه ، خدمات ، شهرت ، كاركنان ، تبليغات و گاهی خدمات جدید(محصولات جدید )است تاكيد كرد بانک ها بدون توجه به خواسته مشتری نمی توانند به حيات خود ادامه دهند امروزه باید بانكداران،خود را درآینه وجود مشتری ببينند وسعی نمایند درشرایطی كه با گذشت زمان کار برای بانک ها سخت تر و پیچیده تر می شود ،مشتریان خود را درک کرده و کاری نمایند که مشتریان از آنها رضایت و خرسندی کامل داشته باشند . در واقع درهرسازمان چه تولیدی و چه خدماتی ، مهمترین عامل جهت حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، مستلزم برخورداری از مدیریت کارا و موثر در همه ابعاد بانک با تاکید بر مدیریت بازاریابی است . مدیر شعب لرستان افزود: امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند، مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است. بنابراین روابط خلاق میان مشتریان و بانک‌ها و همچنین مجموعه خدمات با کیفیت و ماهیت خدمات خریداری شده در هنگام خرید به نحوه تعامل و رابطه بین دو طرف مشتری و کارمند بستگی دارد.مشتریان علاقه‌مند به تداوم همکاری با بانکی هستند که در تمامی شرایط و خصوصا شرایط خاص اقتصادی با استفاده از راهکارهای مناسب مدیریت بتواند شرایط ثابت و سیالی را در مقوله‌های جذب منابع، تخصیص مصارف و ارائه خدمات در مقایسه با سایر بانک‌های رقیب داشته باشد و چنان مدیریت نماید. در ادامه این مراسم رییس شعبه مرکزی خرم آباد منوچهر حاتمی ضمن تشکر ار حضور مشتریان، مدیر و معاون مدیریت شعب استان و هیئت همراه در شعبه مرکزی و ارج نهادن به مشتریان وفادار شعبه مرکزی ضمن ارائه گزارش عملکرد شعبه خود بصورت اجمالی مشتریان حاضر درجلسه را به مدیران استان معرفی نمود . در پایان این مراسم هدایایی به رسم ادب و یادبود به همراه لوح تقدیر توسط مدیر شعب استان لرستان به مشتریان وفادار شعبه مرکزی خرم آباد اهدا شد .

آخرین بروزرسانی 1399/10/29