مدیر لرستان :

روابط عمومی تحلیلی است که دیگران از عملکرد ما دارند.

مدیر لرستان :

مدیر لرستان در نشست بررسی عملکرد دوایر مدیریت لرستان و همزمان با روز روابط عمومی به تشریح فعالیت ها و موفقیت های دایره ارتباطات و بازاریابی لرستان در سال های اخیر پرداخت و اظهار داشت روابط عمومی تحلیلی است که دیگران از عملکرد ما دارند. عملکردی را «ارباب رجوع» یا «مشتریان» از ما می‌پسندند که در آن به شأن و جایگاه مشتریان احترام گذاشته شود. این عملکرد حاصل گفتار ما نیست بلکه، بیش از همه مرهون رفتار ماست و حاصل انطباق ما با آموزه‌هایی است که می‌گوید کمتر حرف بزن، بیشتر عمل کن. حال باید دید چگونه بنگاه های اقتصادی می‌توانند خود را به «ارباب رجوع» یا مشتریان بشناسانند.
مدیر لرستان در نشست بررسی عملکرد دوایر مدیریت لرستان و همزمان با روز روابط عمومی به تشریح فعالیت ها و موفقیت های دایره ارتباطات و بازاریابی لرستان در سال های اخیر پرداخت و اظهار داشت روابط عمومی تحلیلی است که دیگران از عملکرد ما دارند. عملکردی را «ارباب رجوع» یا «مشتریان» از ما می‌پسندند که در آن به شأن و جایگاه مشتریان احترام گذاشته شود. این عملکرد حاصل گفتار ما نیست بلکه، بیش از همه مرهون رفتار ماست و حاصل انطباق ما با آموزه‌هایی است که می‌گوید کمتر حرف بزن، بیشتر عمل کن. حال باید دید چگونه بنگاه های اقتصادی می‌توانند خود را به «ارباب رجوع» یا مشتریان بشناسانند. به گزارش روابط عمومی مدیریت لرستان مرتضی دهداری زاده مدیر استان در نشستی که به منظور ارزیابی عملکرد دوایر مختلف مدیریت لرستان در سال 99 برگزار شد با تشکر از زحمات همکاران دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت استان از عملکرد این دایره طی سالیان اخیر تقدیر به عمل آورد و این موفقیت ها را حاصل اعتماد به نیروهای جوان و با انگیزه ٰهمدلی و کار تیمی خوب در درون دایره و تعامل خوب و صمیمی با شعب استان و در نهایت ارتباط مستمر و صمیمانه با سازمان ها ،نهاد ها و انجمن های مردم نهاد و اصحاب رسانه در استان دانست . مرتضی دهداری زاده مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثببت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است. شهرت و اعتبار همان تیغ دولبه ای که اگر با هماهنگی و در تعامل با یکدیگر عمل نکنند ممکن است به شان و اعتبار اجتماعی بنگاه های اقتصادی و از جمله بانک ها ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند. وی افزود: در کاری سخت و پیچیده مانند بنگاه داری مالی و اقتصادی، مهارت های بسیار زیادی مورد نیاز است تا فرد بتواند نقش و ماموریت خود را به خوبی ایفا کند. اما اگر بنا باشد با اولویت و آن هم در حوزه روابط عمومی و بازاریابی و مشتری مداری از مهارت های مورد نظر یاد کنیم، شاید بتوان گفت مهارت برقراری ارتباط با مشتری و ایجاد و حفظ اعتماد یکی از اولین و مهمترین مهارت هایی است که می تواند در شکل گیری یک رابطه موثر، دوسویه و پویا بین یک موسسه و نهاد پولی و مالی و مشتریان آن برقرار شود. مدیر لرستان گفت: در دوره و زمانه ای که به دلیل افزایش آگاهی مشتریان و مخاطبان و همچنین تعدد موسسات و بانک های ارائه دهنده خدمات بانکی، انتخاب های زیادی پیش روی مشتری قرار دارد و همه بانک ها و بنگاه های مالی تقریبا خدمات مشابهی را ارائه می دهند، تنها یک مزیت رقابتی می تواند مشتری را به سوی یک بانک یا موسسه مالی جذب کندٰدر این میان مهارت برقراری ارتباط و جذب مشتریان می تواند از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار باشد که این یکی از نقش ها و ماموریت های اصلی روابط عمومی است و باعث می شود که مشتریان با یافتن منافع مادی و معنوی خود به سوی یک بانک خاص گرایش پیدا کنند. مدیر لرستان در خصوص تشریح فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی در استان طی سال های اخیر گفت: نتیجه خوب از کار خوب ضرب المثل مسئولیت اجتماعی است. مسولیت اجتماعی به این معناست که سازمان در مقابل اجتماع، مسئولیت هایی دارد که فراتر از مسئولیت قراردادی و سنتی تولید کالا و خدمات در عین سودآوری است این مهم در سال های اخیر در لرستان به نحو چشمگیری نمود داشته است و بسیار مورد توجه افکار عمومی و مدیران ارشد استان قرار گرفته است تا جایی که جایگاه و وجهه بانک مسکن را تا حد زیادی در استان ارتقاء بخشیده است . دهداری زاده به حادثه سیل در سال 98 اشاره نمود و گفت بانک مسکن در نخستین ساعات وقوع حادثه دلخراش سیل طغیانگر لرستان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود به یاری سیل زدگان شتافت و طی چندین مرحله جمع آوری کمک های مردمی و حضور در مناطق سیل زده خود را در کنار اسیب دیدگان از این حادثه قرار داد این مهم با حضور و بازدید مدیر عامل فقید بانک مسکن مرحوم رحیمی انارکی و هیئت همراه در روزهای نخست حادثه از مناطق سیل زده استان تکمیل گردید. مدیر لرستان افزود :بانک مسکن در همین راستا با اهدای 168 تخته فرش و همچنین 2000 بسته لوازم تحریر و مشارکت در ساخت مدرسه سه کلاسه روستای سیل زده وره زرد پلدختر از محل کمک های مردمی و مجموعه همکاران بانک مسکن در سراسر کشور توانست قدمی ماندگار در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود بردارد. دهداری زاده در خصوص ساخت مدرسه در استان با توجه به پیگیری های به عمل آمده و مساعدت و همکاری صمیمانه اعضای هیئت مدیره بانک تا کنون سه مدرسه در سطح استان تکمیل و راه اندازی شده است این مدارس که شامل یک مدرسه یک کلاسه در روستای علی آباد گاوکش نورآباد و مدرسه شش کلاسه مسکن مهر الیگودرز و همچنین سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر می باشند در مجموع پانصد دانش اموزان دختر و پسر در این مدارس به یاری خدا مشغول به تحصیل شده اند همچنین پیشنهاد ساخت مدرسه 9 کلاسه شهرستان الشتر از سوی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان به این مدیریت ارسال شده است که با یاری خداوند و مساعدت مدیر عامل و اعضای محترم هیئت مدیره بانک مسکن همچون ادوار گذشته امیدواریم بتوانیم گامی دیگر در جهت اعتلای نام بانک و اقدامی در جهت مناسب سازی و ایجاد محیط آموزشی مناسب برای آینده سازان این مرز و بوم برداریم . مدیر لرستان گفت :در سال جاری و با پیگیری نماینده محترم مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل بانك مركزي مبني بر هزينه نمودن بخشي از بودجه جوايز قرض‌الحسنه به امور عام‌المنفعه و همچنين در راستاي اجراي مسووليت‌هاي اجتماعي بانك مقرر گرديد يك ميلياردريال از محل بودجه جوايز قرض‌الحسنه پس‌انداز بانك به تجهيز درمانگاه فرهنگيان اليگودرز اختصاص يابد این درمانگاه که در حال حاضر کار های ساختمانی آن به پایان رسیده است در حال تجهیز می باشد که مساعدت مدیر عامل بانک مسکن جناب آقای دکتر شایان و اعضای هیئت مدیره جهت تکمیل خرید تجهیزات پزشکی آن قطعاً می تواند نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت سلامت مردم این منطقه و همچنین ارتقاء برند بانک مسکن در این شهرستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی باشد . وی با اشاره به برگزاری موفق کمپین های آب در سطح استان با همکاری و مشارکت شرکت آبفا و اموزش و پرورش لرستان و انجمن های مردم نهاد در طی سه سال وحمایت از فعالیت های محیط زیستی و همکاری صمیمانه با سازمان محیط زیست استان و برگزاری سالیانه جنشواره های مختلف در سطح استان همچنین کاشت نهال طی دوسال با مشارکت و همراهی پدر بلوط ایران در منطقه بام لرستان به یاد همکاران درگذشته بانک مسکن که بر اثر ابتلا به ویروس کویید 19 و در راه خدمت جان خود را از دست دادند ٰدر سال های اخیر که با برنامه ریزی دقیق و تلاش همکاران ما در دایره ارتباطات و بازاریابی صورت گرفته توانسته جایگاه و برند بانک را در اذهان عمومی و در بین مسئولین ارشد استان ارتقاء بخشد و مجموعه این اقدامات در سال های اخیر منجر به ارتقاء چند ده پله ای روابط عمومی بانک مسکن لرستان در سطح کشور شود که مورد تایید و تشویق مدیران ارشد روابط عمومی بانک مسکن گردیده است.
آخرین بروزرسانی 1400/4/3