تازه های اخبار تازه های اخبار

همایش مشتریان هدف

به مناسبت سالروز تاسیس بانک از مشتریان وفادار قدردانی به عمل امد .

به مناسبت هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن جشن مشتریان هدف با حضور مرتضی دهداری زاده – مدیر شعب استان لرستان  - مسیولین دوایر مدیریت وروسای شعب استان و مشتریان هدف شهرخرم آباد برگزار گردید .

در این نشست دهداری زاده ضمن تبریک هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن گفت : با هشتاد سال پیشینه خدمت رسانی ، استوار و پر صلابت در راستای ارایه خدمات به هم استانی های عزیز گام بر می داریم .

ایشان با اشاره به نقش و اهمیت مشتریان در بانک مسکن گفت : در دنیای رقابتی امروز مشتریان به عنوان صاحبان اصلی بانک نقش دارند و در این رابطه بانک مسکن  برنامه و سیاستهای خود را بر مبنای خواسته های مشتریان طراحی و اجرا می کند و در این راستا کلیه همکاران و امکانات بانک درجهت تحقق خواسته های مشتریان اقدام خواهند نمود .

در ادامه این نشست مهندس عبدی پور – همکار بازنشسته مدیریت – و رییس کانون کارشناسان دادگستری استان لرستان که به عنوان مشتری هدف در جلسه حضور داشت به نمایندگی از مشتریان با اشاره به عملکرد خوب همکارن بانک مسکن در سالهای گذشته گفت : به عنوان عضوی از خانواده بانک مسکن بعد از دوران بازنشستگی با بانکهای زیادی ارتباط داشته ام که در این مدت با مقایسه بانکها بدون تعارف بانک مسکن را بانکی مردمی می دانم . در این خصوص با توجه به اینکه در جایگاه مشتری صحبت می کنم در جهت ارتقای جایگاه بانک و مشتری مسیولین بانک بایستی آموزش های متناسب با خدمات نوین بانکی را در دستور کار قراردهند . همه مطلع هستیم که آموزش موتور حرکت سازمان است و بایستی علاوه بر آموزش در کاربردی کردن آن نیز بکوشیم .

ایشان در ادامه با بیان خاطرات دوران کاری گفت : در ارایه خدمت به مشتریان بایستی پاسخگو باشیم در واقع بانک بایستی در ارایه خدمات به موقع و به وقت لازم عمل نماید . همچنین انتظاری که از همکار می رود این است که همچون گذشته با مهربانی ،گشاده رویی و در جهت رضایت خداوند به ارایه خدمات پرداخته و مطمینا هر عملی که برای رضای خاطر خدا بازتاب خوب آن به خود شخص باز می گردد .

در ادامه این همایش مراد سالاری فر مدیر شعب اسبق استان که به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور داشت با بیان مطالبی در خصوص بانک مسکن و اهمیت مشتری در بانک گفت : حضور مشتریان قدیمی در جمع این همایش نشان از رفتار خوب همکاران بانک مسکن می باشد که توانسته اند با ارایه خدمات مناسب و از همه مهتر رفتار خوب در حفظ و نگهداری مشتریان کوشا باشند . و در واقع این مطلب گواه این است که مشتریان در بانک مسکن به عنوان صاحبان اصلی بانک تعریف شده اند .

در پایان این همایش با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مشتریان هدف قدردانی به عمل آمد .

آخرین بروزرسانی 1397/10/29