تازه های اخبار
مشتری ،هدف اول هرسازمان است
((مشتری ، هدف اول هر سازمان است ))
جلسه تکریم از مشتریان هدف استان کردستان با حضور مدیر و معاون و جمعی از مشتریان خاص و طلایی شعب سطح شهر سنندج به منظور استفاده از نظرات ،پیشنهادات و بهبود کیفیت خدمات بانک مسکن در سالن کنفرانس و اجتماعات شعبه کشاورز برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کردستان در ابتدای جلسه سید اصغر حسینی مدیر شعب ضمن تبریک سال نو بر تمامی ملت غیور استان و مشتریان بانک مسکن ، گفت : رکن اصلی هر سازمان مشتریان آن می باشد و مشتری هدف اول هر سازمان است و در نتیجه با توجه به روند جهانی شدن ، اگر سازمانی تمایل به موفقیت در اهداف خود را داشته باشد و بخواهد سهم عمده ای از بازار را نصیب خود نماید باید مشتری مداری را سر لوحه امور خود قرار دهد .
مدیر شعب استان همچنین اظهار داشت : اگر بخواهیم در ارایه خدمات موفق باشیم باید به نیاز های پنهان مصرف کنندگان یا مشتریان اهمیت داده و با تامین انتظارات مشتریان کیفیت خدمات را افزایش دهیم . حسینی در ادامه به اهمیت استفاده از نقطه نظرات مشتریان اشاره کرد و افزود : امیدواریم با بیان انتظارات و انتقاد و پیشنهادات شما خوبان در زمینه های مختلف بانکی ،این مدیریت بتواند با شناسایی کاستی های موجود و تلاش جهت مرتفع نمودن ضعفها به ارتقایسطح کمی و کیفی در سازمان رسیده و خدمات بیشتر و مطلوبتر را به سایر مشتریان ارایه نماید .
در ادامه جلسه کارشناس بازار یابی مدیریت و رییس دایره خدمات ارزی شعبه کشاورز سنندج با تشریح مباحث ارزی و سایر خدمات بانک مسکن پرداختند .گفتنی است تخصیص امتیاز و اعطای تسهیلات ویژه به مشتریان خاص ،ارایه خدمات سریع با استخدام نیروهای جدید ،ایجاد صندوق امانات ، برقراری حساب پشتیبان برای حسابهای جاری ، پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی ویژه ،افزایش سقف تسهیلات مشارکت را خواستار شدند، و یکی از مشتریان نیز اشاره داشت بدلیل اینکه همکاران شعب بانک مسکن با نهایت ادب و متانت کار ارباب رجوع را انجام میدهند شعار ادب ، دقت ، سرعت ، صداقت زیبنده کارکنان بانک مسکن میباشد .
لازم به ذکر است در پایان همایش از طرف مدیریت شعب استان هدایایی به رسم یادبود به مشتریان اهدا شد .
مدیریت شعب استان کردستان