تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب استان کردستان تأکید کرد :

« اصول مهم و اساسی در جذب سپرده و وصول مطالبات نحوه برقراری و ارتباط مناسب با مشتریان است »

گردهمائی سه ماهه سوم سالجاری مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان با حضور مدیر شعب ، رؤسای دوایر و کارشناسان مدیریت و نیز رؤسای شعب استان به منظور تشریح موضوعات مطروحه در سمینار مدیران ارشد بانک و همچنین بحث و تبادل نظر راجع به روشهای جذب منابع و کاهش مطالبات معوق در سالن اجتماعات کنفرانس شعبه کشاورز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان ، در ابتدا مالمیر مدیر شعب استان با اشاره به فرمایش حضرت امام حسین (ع) که فرمودند : نیاز مردم بر شما از نعمت های خدا بر شماست از این نعمت افسرده و بیزار نباشید ، جلسه را آغاز نمود و گفت : رفتار و کردار بزرگان دین اسلام و سیره امامان الگوی مناسبی در جهت درک بهتری از زندگی به جامعه نشان می دهند و در این راه امیدواریم به نحو شایسته از فرمایشات این بزرگواران کسب فیض نمائیم .

ایشان در ادامه پیام و تأکیدات مدیر عامل محترم بانک و اعضای هیأت مدیره که در سمینار فصلی مدیران در مشهد مقدس برگزار شد را به رؤسای شعب انتقال داد و از آنان خواست تا اهداف شعبه را بر اساس هدفهای بانک در سالجاری تنظیم کرده تا شاهد رشد و تعالی در تمام سرفصلهای مدیریت باشیم .

مالمیر در ادامه با اشاره به سخن مدیر عامل بانک درخصوص نام گذاری سالجاری توسط رهبری «مدظله العالی» به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود : خوشبختانه مردم ایران در خرداد ماه حماسه سیاسی را خلق نمودند و در این برهه زمانی وظیفه بانکهاست که با مشارکت همدیگر حماسه اقتصادی را نیز خلق نمایند .

مدیر شعب استان در بخش دیگری از سخنان مدیر عامل به مزیت رقابتی بانک اشاره نمود و اظهار کرد : خوشنامی بانک مسکن در ایجاد سرپناه مناسب برای اقشار متوسط جامعه یکی دیگر از مزیتهای رقابتی بانک می باشد ، لذا اهمیت اقتصادی حوزه مسکن به عنوان بخش مولد و اشتغال زا در ایران با دیگر بخشها در حال رقابت بوده و مکمل سایر صنعتهای دیگر است و بایستی همکاران از این مزیت نسبی در جهت رسیدن به اهداف بانک استفاده نمایند .

وی در ادامه افزود : یکی دیگر از مباحث مطرح شده توسط مدیر عامل محترم پایبندی و همکاری بانک مسکن با سیاستها و برنامه های کلان دولت از جمله پرداخت تسهیلات های تکلیفی مانند مسکن مهر بوده که بایستی همکاران با یک حرکت بسیجی در جهت بر طرف نمودن مشکلات و مسائل پیش روی بانک در این زمینه برنامه ریزی و تلاش نمایند و مرحله نهائی این تسهیلات که شامل تقسیط نمودن می باشد را به یک فرصت تبدیل نموده و نباید بانک به واسطه تسهیلات های تکلیفی از مسیر و هدف خود که همان ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مشتریان می باشد خارج شود .

ایشان در ادامه مباحث ، اهمیت جذب منابع و  وصول مطالبات تسهیلات تکلیفی را از منظر مدیر عامل بانک تشریح کرد و بیان نمود : اصول مهم و اساسی در جذب سپرده و وصول مطالبات نحوه برقراری و ارتباط مناسب با مشتریان می باشد ، لذا شایسته است رؤسای شعب با تمرکز نمودن فعالیتهای خود بر این دو بخش و تعیین هدف برای شعبه بتوانند اهمیت موضوع را به سایر همکاران انتقال داده ، تا شاهد هرچه بیشتر رشد و بازگرداندن ثبات مالی و انضباط مالی به بانک باشیم .

وی در ادامه به نقش های هشت گانه توصیف شده توسط مدیر عامل بانک اشاره نمود و تصریح کرد : مشتری زمانی دارائی بانک تلقی خواهد شد که کارکنان بتوانند نقش های هشت گانه موفقیت را به خوبی ایفا نمایند و در این صورت است که مشتری برای بانک خلق ارزش می کند و بانک نیز در حوزه منابع انسانی به نیروهائی نیازمند است که بتوانند خلق ارزش کنند ، به همین دلیل حوزه منابع انسانی به خصوص آموزش وظیفه دارد برای تمامی کارکنان در مقاطع مختلف فعالیت آموزشی انجام دهند تا بتوانیم نیروهای بانک را به کارکنان خلاق تبدیل نمائیم .

مالمیر در ادامه جلسه به مطالبی نظیر مدیریت استراتژیک ، یکپارچه کردن سیستم های بانک ، خارج شدن از سیستم جزیره ای ، کنترل و ارزیابی عملکرد کارکنان ، افزایش سرمایه بانک و تجدید ساختار بانک ، تزریق چابکی به بدنه بانک ، تقویت گروههای بازاریابی ، گردش شغلی و شناسائی نیروهای خلاق ، ایجاد مرکز کارآئی پرسنل در جهت شایسته سالاری ، پیاده سازی نظام در جهت جبران خدمات که در سمینار فصلی توسط مدیر عامل مطرح شده بود اشاره نمود . همچنین ایشان در ادامه از رؤسای شعب خواست که با تیم سازی ، استفاده از کلیه پرسنل شعبه ، شناسائی نقاط ضعف و قوت ، برنامه ریزی و داشتن انسجام در جهت وصول مطالبات معوق و تحقق اهداف در جهت پیشبرد اهداف عالیه بانک و مدیریت با جدیت تلاش نمایند .

گفتنی است در ادامه جلسه بختیار اسعدی کارشناس بازاریابی بانک نیز با ارائه آمار منابع و وصول مطالبات شعب به پایان آذر ماه سالجاری پرداخت و درخصوص چگونگی حفظ و حراست از منابع بانک تا پایان سالجاری با رؤسای شعب به بحث و تبادل نظر پرداختند ./     

 

 

                                                  مدیر شعب استان کردستان
                                              رسول م

آخرین بروزرسانی 1394/4/24

مطالب مرتبط مطالب مرتبط