تازه های اخبار تازه های اخبار

رسول مالمیر مدیر شعب استان کردستان:

« بازاریابی هدفمند و شناسائی نیاز مشتریان شاه کلید بانکداری است»

گردهمائی سه ماهه سوم سالجاری مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان با حضور مدیر ، معاون و رؤسای دوایر مدیریت و نیز معاونین و پایوران شعب استان به منظور تشریح موضوعات مطروحه در سمینار مدیران ارشد بانک و همچنین بحث و تبادل نظر راجع به روش های جذب منابع و کاهش مطالبات معوق در سالن اجتماعات و کنفرانس شعبه کشاورز سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان ، در ابتدا مالمیر مدیر شعب استان پیشاپیش هفته وحدت را به تمام مسلمانان جهان تبریک عرض نمود و گفت : رفتار و کردار بزرگان دین اسلام و سیره امامان الگوی مناسب در جهت درک بهتری از زندگی به جامعه نشان می دهند و در این راه امید است به نحو شایسته از فرمایشات این بزرگواران کسب فیض نمائیم .

ایشان در ادامه پیام و تأکیدات مدیر عامل محترم بانک و اعضای هیأت مدیره که در سمینار فصلی مدیران در مشهد مقدس برگزار شد را به معاونین و پایوران انتقال داد و از آنان خواست در کنار رؤسای شعب همسو و همدل با اهداف بانک گام برداشته تا شاهد رشد و تعالی در تمام سرفصلهای مدیریت باشیم .

مدیر شعب استان در بخش دیگری از سخنان مدیر عامل به توان رقابتی بانک اشاره نمود وتصریح کرد : صنعت مسکن به عنوان چرخه مولد و اشتغالزا در ایران با دیگر بخشها در حال رقابت بوده و کامل کننده دیگر صنعت هاست لذا از اهمیت اقتصادی ویژه ای برخوردار می باشد و بایستی همکاران از خوشنامی بانک مسکن در ایجاد سرپناه مناسب برای آحاد جامعه به عنوان یک مزیت نسبی و فرصت مناسب در جهت رسیدن به اهداف بانک استفاده نمایند .

وی در ادامه با اشاره به پایبندی و همکاری بانک با سیاستهای کلان دولت ، بیان کرد : یکی از برنامه های دولت پرداخت تسهیلات های تکلیفی مانند مسکن مهر بوده که لازم است  همکاران با یک حرکت جهاد گرانه در جهت بر طرف نمودن مشکلات و مسائل پیش روی بانک در این زمینه تلاش و همت نمایند و مرحله نهائی این تسهیلات که شامل تقسیط نمودن بوده ، را به یک فرصت تبدیل نمایند و نباید بانک به واسطه تسهیلات های تکلیفی از مسیر و هدف خود که همان ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مشتریان می باشد خارج شود .

ایشان در ادامه مباحث ، اهمیت جذب منابع و رشد سپرده را از منظر مدیر عامل بانک تشریح کرد و اظهار نمود :  بازاریابی هدفمند و شناسائی نیاز مشتریان شاه کلید بانکداری است ، لذا با توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و احترام و ارتباط مناسب به کلیه مشتریان ثابت و رهگذری و همچنین انتقال اهمیت این بخش در پیشبرد اهداف بانک به دیگر کارکنان در شعب ، شایسته است که با تمام توان تا پایان سال در کنار برنامه های شعب حرکت نموده تا شاهد هرچه بیشتر رشد و بازگرداندن ثبات مالی و انضباط  مالی به بانک باشیم .

مالمیر در بخش دوم سخنان خود به خروج منابع و افزایش مطالبات معوق مدیریت اشاره نمود و از حاضرین در جلسه خواست تا پایان سالجاری با تمام نیروی کارکنان شعبه را به حرکت و جنبش در جهت رسیدن به اهداف درآورند .

وی در ادامه عدم ازدحام و شلوغی شعبه را یک فرصت برای کارکنان تلقی نمود و افزود : زمان بدست آمده در جهت تقسیم کار مناسب و نیز وصول مطالبات معوق ایجاد شده و باید کل کارکنان شعبه برای حصول این مهم کوشا باشند .

ایشان در ادامه جلسه به مطالبی نظیر مدیریت استراتژیک ، یکپارچه کردن سیستم های بانک و تجدید ساختار بانک ، تزریق چابکی به بدنه بانک ، تقویت گروههای بازاریابی ، گردش شغلی و شناسائی نیروهای خلاق ، ایجاد مرکز کارآئی پرسنل در جهت شایسته سالاری ، پیاده سازی نظام در جهت جبران خدمات که در سمینار فصلی توسط مدیر عامل مطرح شده بود اشاره نمود .

گفتنی است در ادامه جلسه احمدی معاون مدیریت نیز مطالب خود را در سه بخش وضعیت کلی مدیریت ، وصول مطالبات و جذب سپرده عنوان کرد و گفت : بررسی آمار و ارقام منابع و مصارف مدیریت تا پایان آذر ماه سالجاری حاکی از آن است که بانک با توجه به عدم تعادل بین این سرفصلها در آینده نزدیک با مشکل جدی روبه رو خواهد شد لذا ضرورت دارد که به فعالیتهائی نظیر شناسائی بازارهای کارآمد و برنامه ریزی بهینه درخصوص وصول مطالبات معوق و ... اهمیت ویژه ای دهیم و با تمام توان در جهت حفظ رتبه و جایگاه مدیریت تلاش نمائیم .

ایشان در ادامه به اهمیت وصول مطالبات معوق اشاره داشت و افزود : شعب باید وصول مطالبات را در اولویت کاری خود قرارداده و از ارسال مجدد پرونده های وصول شده توسط دایره حقوقی که دوباره دارای اقساط معوق شده است جداً خودداری نموده و بایستی با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب با مشتریان تماس حاصل نمایند تا شاهد کاهش در این سرفصل نیز باشیم .

احمدی در ادامه معاونان و پایوران را همکاران اثر گذار در شعب معرفی نمود و اظهار داشت : برنامه ها و اهداف مدیریت توسط رؤسای شعب به کارکنان انتقال داده می شود اما مسئله ای که حائز اهمیت است هماهنگی جهت اجرائی نمودن سیاست ها در شعبه است لذا باید معاونین و پایوران به عنوان بازوی توانمند و یک ارتباط دهنده مناسب بین همکاران و رؤسای شعب بتواند رویکرد و اهداف مدیریت را به مرحله اجرا درآورند .

معاون مدیریت در ادامه جلسه به مطالبی نظیر رویکرد جدید بانک ، تقسیط تسهیلات مسکن مهر و تبدیل آن به فروش اقساطی ، افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید ، تقویت گروههای بازاریابی ، هماهنگی کارکنان شعبه با اهداف ، تکریم ارباب رجوع ، هماهنگی شعب با مدیریت در جهت پیشبرد اهداف بانک و ... اشاره نمود و آنها را مهم و اساسی بر شمرد .

گفتنی است در ادامه جلسه کارشناس بازاریابی مدیریت نیز با ارائه آمار منابع و وصول مطالبات شعب پرداخت و درخصوص چگونگی حفظ منابع مدیریت تا پایان سالجاری با معاونین و پایوران به بحث و تبادل نظر پرداختند .

 

                                                                                                                         مدیر شعب استان کردستان

                                                                                                                                    رسول مالمیر

آخرین بروزرسانی 1394/4/24

مطالب مرتبط مطالب مرتبط