تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب استان کردستان

بازاریابی منابع خرد و پایدار در دستور کار شعب قرار گیرد

نشست و هم اندیشی رابطین بازاریابی شعب سطح شهر سنندج با حضور مدیر، معاونین، معاون دایره فناوری،‌کارشناس بازاریابی و روابط عمومی در راستای تعامل و هم اندیشی گروههای بازاریابی، جذب منابع، مشتری مداری و نیز بررسی نقاط ضعف و قوت شعب در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان برگزار شد

 

نشست و هم اندیشی رابطین بازاریابی شعب سطح شهر سنندج با حضور مدیر، معاونین، معاون دایره فناوری،‌کارشناس بازاریابی و روابط عمومی در راستای تعامل و هم اندیشی گروههای بازاریابی، جذب منابع، مشتری مداری و نیز بررسی نقاط ضعف و قوت شعب در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان درابتدای جلسه مالمیر با ارائه گزارش کاملی از عملکرد و آمارهای منابع مدیریت تا پایان تیر ماه سالجاری و روند کاهش منابع عنوان کرد :‌رقابت رقبا از یک طرف و نیازهای مشتریان به سپرده های بانکی از سوی دیگر منجر به خروج منابع از شعب استان بوده که باید با برنامه ریزی و بازاریابی هدفمند و شناسائی مشتریان و سپرده گذاران در جهت جلوگیری از کاهش منابع اقدا شود .

وی در ادامه هدف از برگزاری جلسات رابطین را تبادل نظر و بررسی نقاط ضعف و قوت و شناسائی عوامل داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود :‌ دردنیای رقابتی امروز باید با آگاهی داشتن از وضع موجود و توانائی های بالقوه خود نیازها و خواسته های مشتریان را شناسائی نموده و با تلاش مضاعف و همدلی و خرد جمعی و با بازاریابی های هدفمند و شناسائی بازارهای جدید مسیر پیشرفت بانک را هموار نمود.

مدیر شعب استان با اشاره به این مطلب که «بازاریابی منابع خرد و پایدار در دستور کار شعب قرار گیرد » تصریح نمود : برای رسیدن به هدف تلاش همگانی و همراهی با برنامه های شعبه بعنوان یک اصل اساسی می باشد، لذا انتظار می رود رابطین بازاریابی با ایجاد پل ارتباطی مدیریت و شعبه خود و با منعکس نمودن مسائل و مشکلات و ارائه پیشنهادات کاربردی از روند خروج منابع جلوگیری کرد .

وی در ادامه سخنان خود به رشد متوازن منابع بانک اشاره نمود و بیان کرد : برای اینکه به رشد پایدار و ثابتی دست پیدا کنیم بایستی برنامه های فصلی و سالانه ای در شعب برای تمام پرسنل طراحی شود و همکاران با همدلی و تعصب سازمانی به پیگیری مسائل بازاریابی و وصول مطالبات بپردازند تا خروج سپرده در فواصل زمانی به بحران کاهش منابع منجر نشود .

ایشان در ادامه مسئله رقابت بین بانکها را مهم دانست و افزود : رقابت جزو اولویت و ضرورت یک بنگاه اقتصادی است که باید با شناسائی نقاط قوت رقبا و همچنین نقاط ضعف خود، هر گونه تهدید از طرف دیگران را به یک فرصت تبدیل و جایگاه خود را مستحکم کنیم و بدون شک به رشد متوازن و پایدار برسیم .

مدیر شعب در ادامه به بسته عیدانه مطرح شده از سوی مدیران عالی بانک اشاره نمود و اظهار داشت :‌با توجه به اینکه شرایط مناسبی برای افراد و گروههای خاصی در این بسته طراحی شده است می توانیم با بازاریابی هدفمند و گروه بندی مشتریان بیشترین نتیجه مطلوب را کسب نمود و این مهم با تلاش ، کوشش و پیگیری تمامی همکاران صف و ستاد میسر خواهد شد .

وی در ادامه سخنان خود راهکارها و تذکرات لازم را درخصوص موارد مطروحه در جلسه را برای رابطین تشریح نمود و از آنان خواست تا حساسیت موضوع را به دیگر همکاران شعبه انتقال دهند .

در ادامه جلسه ناصر احمدی معاون اجرائی مدیریت با تشریح مباحث بازاریابی برای حاضرین در جلسه عنوان کرد :ابراز نمودن دیدگاههای تمامی کارکنان در این برهه از زمان یک مزیت رقابتی برای بانک ایجاد می نماید تا با تمام نیرو بتوان این تهدید را پشت سر گذاشته و شاهد عملکرد مناسب تری از شعب در آینده باشیم .

ایشان در ادامه خواستار منعکس نمودن نظرات مشتریان از طریق رابطین به مدیریت شد و افزود :‌تعامل و همسوئی با مشتریان راهکار مناسب است که می تواند نیاز و خواسته های آنان را ارزیابی نموده تا بتوانیم بر همین اساس نقاط ضعف خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب مرتفع نمائیم .

گفتنی است در ادامه نیز حمید احمدی معاون مالی و فناوری مدیریت نیز مطالبی در خصوص مدیریت بحران و راههای مقابله با آن را مطرح نمود و اظهار داشت :‌ آمادگی و فراهم کردن تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای رویاروئی با بحران به منظور به حداقل رساندن آثار مخرب آن با خرد جمعی و تلاش مضاعف می تواند در این برهه نقش بسزائی را ایفا نماید، لذا از رابطین خواست تا با دقت نظر بیشتری موارد و مسائل را در جهت مرتفع نمودن مشکلات به مدیریت منعکس نمایند .

وی در ادامه سخنان خود به مواردی از قبیل نوآوری و خلاقیت، ارتقاء دانش فکری، ارتباطات مؤثر و پرهیز از روزمره گی همکاران پرداخت و آنها را مهم برشمرد .

لازم به ذکر است در ادامه جلسه اسعدی کارشناس بازاریابی نیز به اهمیت تقسیم بندی بازار هدف، تعیین گروههای بازاریابی شعب و استفاده از پتانسیل وکلا و پزشکان در استان اشاره نمود و جزو اهداف مهم بازاریابی هدفمند برشمرد .

لازم به ذکر است در ادامه نیز کلیه رابطین بازاریابی به بیان دیدگاهها و مسائل و مشکلات شعب به بحث و تبادل نظر درخصوص موارد مطروحه پرداختند

آخرین بروزرسانی 1394/4/2

مطالب مرتبط مطالب مرتبط