فهرست اخبار فهرست اخبار

باجه ویژه آموزش مشتریان شعبه مرکزی یاسوج

باجه ویژه ای برای مشتریان خاص شعبه مرکزی یاسوج افتتاح گردید.

شعبه مرکزی یاسوج در راستای تحقق واقعی مشتری محوری، به عنوان اساس بانکداری، و در جهت نیل به اصول تعیین شده در منشور اخلاقی کارکنان بانک مسکن، نسبت به ایجاد باجه ویژه مشتریان طلایی اقدام نمود.
شعبه مرکزی یاسوج در راستای تحقق واقعی مشتری محوری، به عنوان اساس بانکداری، و در جهت نیل به اصول تعیین شده در منشور اخلاقی کارکنان بانک مسکن، نسبت به ایجاد باجه ویژه مشتریان طلایی اقدام نمود. این طرح که با سه هدف 1- آموزش مشتریان 2- ایجاد باجه ای برای انجام امور مشتریان خاص 3- ایجاد فضایی برای انجام مذاکرات بازاریابی درون شعبه، اجرا گردیده، پیش بینی می شود تا حد زیادی علاوه بر جلب رضایت مشتریان قدیمی و افزایش وفاداری ایشان، موجب جذب مشتریان جدید شود. انتظار می رود این اقدام به توسعه هرچه بیشتر بانکداری اختصاصی و شرکتی نیزبیانجامد. ابراز رضایتمندی از سوی برخی مشتریان هدف شعبه موید آن است که طرح انشای الله با اقبال خوبی از سوی همه مشتریان مواجه خواهد شد، شکی نیست شرایط ایجاد شده در شان بانک و مشتریان شریف آن می باشد.امید است که این تحول به تغییر مستمر نگرش کارکنان در استفاده از دانش روز بازاریابی و استقرار فرهنگ صحیح سازمانی در همه ابعاد کمک نماید.همچنین ازآقای مهدی صادقی معاون فناوری اطلاعات و عضو هسته پژوهشی و مطالعاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، که پیشنهاد دهنده این طرح بوده، توسط مدیر محترم شعب استان، جناب آقای احمدرضا بقایی، قدردانی بعمل آمد./ع
آخرین بروزرسانی 1394/4/24