تازه های اخبار تازه های اخبار

تاجفر و غفاری میهمانان ویژه این جلسه اتاق فکر

اتاق فکر مدیریت طبق جدول زمانبندی ابلاغ شده به کلیه همکاران مورخ 24/3/90 و با موضوع "بررسی فرآیند ارائه خدمت به مشتری:راهکارها و موانع در محل مدیریت برگزار گردید.

در این اتاق که تعداد زیادی از همکاران حضور داشتند فرآیند خدمت از لحظه ورود یک مشتری به بانک تا لحظه خروج وی مورد تجزیه و تحلیل واقع شد. این موضوع در چند جلسه آتی اتاق نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و پس از جمع بندی نتایج آن متعاقبا به اطلاع کلیه همکاران خواهد رسید.آنچه اتاق فکر این هفته را از سایر اتاق فکرهای برگزار شده متمایز می کرد حضور پر رنگ و فعال جناب آقای تاجفر ازدایره"دستگاههای پایانه فروشگاهی" مرکز بود. آقای تاجفر با ابراز خوشحالی از برگزاری چنین اتاقی ابراز امیدواری کرد این حرکت موثر در دستور کار سایر مدیریتها قرار گیرد واز جناب آقای موسوی مدیر محترم شعب بانک مسکن استان به خاطر راه اندازی این اتاق قدردانی نمود. آقای غفاری نیز به تشریح خدمات بانکداری الکترونیک و عملکرد بانک در حوزه دستگاههای خودپرداز وپایانه های فروشگاهی پرداخت و به سوالات همکاران در این خصوص پاسخ گفت.
 

 

آخرین بروزرسانی 1394/4/30