تازه های اخبار تازه های اخبار

با حضور مدیران ارشد دو سازمان؛

راه های گسترش همکاری پست و مدیریت خوزستان بررسی شد

با حضور مدیران ارشد اداره کل پست و مدیریت شعب استان خوزستان راه های گسترش همکاری های این دو سازمان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت خوزستان، مدیرکل پست استان خوزستان با حضور در مدیریت شعب استان خوزستان با اشاره به اینکه باید دستگاه های دولتی ارتباط دو جانبه را افزایش دهند تا از تردد مردم به ادارات مختلف کاسته شود، اظهار کرد: با این کار که منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های مردم می شود، ما موفق شده ایم خدمتی شایسته به آنان ارائه دهیم و این همان تکریم ارباب رجوع است که نظام جمهوری اسلامی به دنبال آن است.

مهران حموله بیان کرد: یکی از راه های گسترش همکاری پست و بانک مسکن، می تواند تائید آدرس های مشتریان بانک و رساندن به موقع نامه ها و اخطاریه های بانکی به دست مشتریان باشد که این اقدام، ضمن اینکه می تواند منافع بانک را تامین کند، به موقع مشتریان را از خواسته های بانک آگاه کند و در این زمینه همه طرف ها سود کرده اند.

وی عنوان کرد:  امروز بیش از 350 خدمت در پست استان خوزستان به نیابت از دستگاه‌ها به مردم ارائه می‌شود که از نمونه‌های آن می‌توان به کارت ملی هوشمند اشاره کرد که بیش از320 باجه خدمات کارت ملی هوشمند توسط مجموعه پست خوزستان تجهیز شده است.

همچنین در این دیدار مدیر شعب استان خوزستان ضمن خیر مقدم به مدیران ارشد اداره کل پست استان خوزستان و با اشاره به جایگاه بانک مسکن در شبکه بانکی اظهار کرد: بانک مسکن یک بانک توسعه ای – تخصصی در حوزه مسکن و توسعه شهری به شمار می رود. این بانک از اجرای اهداف کلان دولت در توسعه کمی و کیفی بخش مسکن و رونق آن پشتیبانی می کند و به همین دلیل نقش آن در بین سایر بانک های کشور، منحصر به فرد و کلیدی است.

علی اصغر نادری با اشاره به اینکه این مدیریت از همکاری با همه سازمان و ارگان های دولتی به منظور توسعه خدمات رسانی به مشتریان استقبال می کند، گفت: ارسال اخطاریه ها و سایر موارد از بانک به مشتریان یکی از دغدغه های جدی ما به شمار می رود چرا که دقیق و به موقع رساندن آنها برای این بانک بسیار حائز اهمیت است زیرا با این کار می توان از منابع مشتریان خود به خوبی مراقب و حفاظت کنیم.

وی عنوان کرد: دقیق بودن آدرس مشتریان به خصوص هنگام تشکیل پرونده برای افتتاح حساب و یا دریافت تسهیلات یکی از اهداف اصلی این مدیریت به شمار می رود که انتظار می رود با همکاری اداره کل پست استان خوزستان به یک راهکار تعاملی مناسب برای این کار دست پیدا کنیم.

در پایان این نشست مقرر شد؛ با حضور کارشناسان دو طرف، راهکارها و بسترهای افزایش همکاری دو جانبه بررسی و در نهایت با حضور مدیران ارشد عملیاتی شود.

آخرین بروزرسانی 1397/3/5