تازه های اخبار تازه های اخبار

در نشست مشترک مدیرشعب استان با مدیرعامل شرکت ناواکو

عملکرد پایانه های فروشگاهی مدیریت اصفهان بررسی شد

در نشست مسئولان مدیریت اصفهان با مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو ، مدیرشعب برلزوم رفع مشکلات و نواقص موجود ، رسیدگی به امورمشتریان خاص و تامین پایانه های فروشگاهی مورد نیاز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت اصفهان ، در این نشست که با حضور معاون مالی وفناوری مدیریت،رئیس حوزه حراست،روسای شعب مرکزی و میر اصفهان،کارشناس روابط عمومی و بازاریابی ،رئیس دایره فنی سیستمها و سرپرست نایندگی ناواکو در اصفهان و مسئولان شرکت برگزار شد مهدی بلوچی مدیرشعب استان با اشاره پتانسیل،وسعت و پراکندگی استان اصفهان اظهار داشت : استان اصفهان از بزرگترین استانهای کشور است و با 83 شعبه قابلیت و پتانسیل بسیار مطلوبی را برای گسترش و توسعه پایانه های فروشگاهی دارا میباشد.

وی با اشاره به بازار رقابت خدمات الکترونیک و بانکداری مجازی افزود : از گذشته تا به حال وجود شرکت PSP تخصصی که در تملک و زیرنظر بانک باشد ضرورت داشته و امروز این اتفاق بزرگ و مبارک با شروع فعالیت شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در این بخش افتاده است.

بلوچی اضافه ساخت: شرکتهای پرداخت برون سازمانی ، بیشتر منافع محور و اغلب به فکرسودآوری خود هستند، درصورتیکه منافع بانک مسکن و شرکت ناواکو مشترک است و این وجه اشتراک موجب انجام کار بصورت خالصانه تر، جدی تر و متعهدانه تر میشود.

مدیراصفهان با اشاره به اینکه ناواکو یک نهال نوکاشته است گفت : وجود عیب و ایراد در کار موجب آسیب شناسی و غنی سازی میشود و لازم است تا با شناسایی نواقص و ارائه راه حل و راهکار به سمت رفع معایب و کمبودها حرکت کنیم.

مدیراصفهان در ادامه به تشریح وضعیت دفتر نمایندگی ناواکو در استان از حیث مکانی،موقعیتی،تجهیزات و نیروی انسانی پرداخت و گفت : یکی از بهترین دفاتر نمایندگی ناواکو در کشور از نظر لژستیکی و پشتیبانی در استان اصفهان است و انتخاب شایسته و صحیح عوامل شرکت ، صحنه های خوبی از تعامل و هم افزایی را بین بانک وشرکت رقم زده است.

بلوچی سپس پشتیبانی وارائه خدمات به دستگاههای نصبی را با اهمیت خواند و با اشاره به فراگیر شدن دستگاههای پایانه فروشگاهی تأکید کرد: پشتیبانی،راهنمایی کافی،رفع سریع مشکلات،پاسخگویی و سرویس دهی به موقع از سوی عاملان و نصابان نمایندگی در جذب وترغیب مشتری به انتخاب و استفاده از پایانه های نصبی بانک مسکن بسیار موثر است و درحال حاضر با توجه به وجود چندین دستگاه pos در اکثر مغازه ها،میتوان با پشتیبانی ،ارائه خدمات سریع،کاهش تراکنشهای ناموفق و راهنمایی های صحیح با جلب اعتماد مشتریان سهم خود را در جذب منابع از طریق درگاههای pos افزایش دهیم.

وی در پایان صحبتهای خود ضمن اشاره به برگزاری کلاس آموزش بازاریابی انواع خدمات و محصولات بانک برای پشتیبانان شرکت و استفاده بهینه از ایشان جهت توزیع بروشور و تراکتهای تبلیغاتی بانک در بین فروشگاهها گفت : عزم و اراده و هدف ستاد مدیریت استان اصفهان تقویت شرکت ناواکو در جهت برطرف نمودن نیازهای بانک است.

در ادامه این جلسه نیز بنائیان مدیرعامل شرکت ناواکو ضمن تشکر از حُسن نظر مدیراستان گفت: ایجاد و راه اندازی دفاتر نمایندگی با نگاه همدلانه و مثبت در کمتر از یکسال شکل گرفت و این فرصت نه تنها موجب تقدیر است بلکه باید به عنوان یک فرصت طلائی به آن نگاه کنیم.

وی یکی از رموز موفقیت را فهم مشترک راهبردی و درک هوشمندانه بدنه از تصمیمات کلان دانست و افزود: همدلی و نگاه هم راستا ،در اعداد و ارقام و پیشرفت کار نشان داده میشود و این نوع حمایتها و همکاریها از طرفی سنگین کننده مسئولیت است.بنائیان اضافه ساخت : بانک مسکن از نظر اجتماعی قشر وسیعی را پوشش میدهد و خدمت به این بانک باعث ارزش افزائی است.

مدیرعامل شرکت ناواکو اولویت اول را رضایت مشتریان بانک دانست و افزود : رضایت مشتریان با رضایت مدیر ، معاونین ، روسای شعب و در مجموع کل شبکه استان مشخص میشود و برآنیم تا بتوانیم در نصب،پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان مطلوب و راضی کننده عمل نماییم و موجبات رضایت مشتریان بانک مسکن را فراهم آوریم. وی درپایان صحبتهای خود از پشتیبانان به عنوان بازوی رسوخ کننده در بین مشتریان و کانال ارتباطی بدنه بانک با مشتری نام برد و گفت : شرکت برای ارائه خدماتی نوین از جمله PC پوز ، سیستم حسابداری صندوق های فروشگاهی ،ارسال کاتولوگ ها و بروشورهای تبلیغات محصولات بانک و مراجعه حضوری به محل کار مشتریان خاص استان برای اخذ مدارک آمادگی کامل را دارد.

آخرین بروزرسانی 1395/12/3