ارتقای درجه 8 شعبه مدیریت استان اصفهان

ارتقای درجه 8 شعبه مدیریت استان اصفهان

ارتقای درجه 8 شعبه مدیریت استان اصفهان

براساس اعلام اداره کل طرح وبرنامه تعداد 8 شعبه مدیریت اصفهان پس از ارزیابی های انجام شده و براساس شاخص های میزان مانده منابع و مصارف، مانده مطالبات و ارایه دیگر خدمات بانکی ارتقای درجه یافته اند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت اصفهان، درهمین رابطه حسن نوروزی مدیر منطقه ضمن  قدردانی از تمامی همکاران شعبی که موفق به ارتقای درجه شعبه شدند ،بااشاره به اهمیت جذب و تخصیص منابع ، وصول مطالبات و خدمات کارمزدمحوربرای تمامی شعب گفت: تعامل و تلاش همه همکاران بالاخص رؤسای شعب برای جذب منابع باید به گونه‌ای باشد که این منابع ضمن ایجاد انتفاع و سودآوری برای بانک،برای ارتقای درجه شعبه نیز مؤثر واقع گردد، چرا که اولویتهای اعطای درجه به شعب براساس جذب منابع، وصول مطالبات، رعایت تناسب نسبتهای مختلف مالی،انجام فعالیتهای کارمزد محور،دستیابی به اهداف تعیینی و ارایه خدمات سریع و بی عیب ونقص به مشتریان درراستای مشتری مداری است که این اهداف در سایه تلاش موثر گروهی و استفاه از تمام ظرفیت و توانمندی کارکنان به دست می آید و تمامی شعب باید با اهتمام بیشتر و استفاده از همه ظرفیتهای کارکنان شعبه وضعیت خود را در سال جاری بهبود ببخشند.

وی افزود : تعداد 105 شعبه از 1209 شعبه کل کشور یعنی به میزان 8.6 درصد در سال 98 موفق به افزایش درجه و این نسبت در استان اصفهان با توجه به سهم 6.5 درصدی استان از کلیه شعب کشور 10درصد  است

این گزارش حاکی است شعب گلپایگان،عطار و حافظ شاهین شهر از درجه دو نوع الف به درجه یک نوع ب و شعب درجه سه زرین شهر، امام کاشان و نایین از از درجه سه به درجه دو نوع ب و شعب میمه و داران از درجه چهار به درجه سه به ارتقای درجه شدند.

آخرین بروزرسانی 1399/4/21