فهرست اخبار
رونمایی از طرح الماس هرمزگان برای جذب منابع
در گردهمایی کارکنان شعب و دوایر مدیریت هرمزگان که به منظور تقدیر از بازاریابان برتر و برترین شعب در وصول مطالبات و همچنین تقدیر از شعب مناطق سبز تشکیل گردید از طرح الماس این مدیریت برای جذب منابع رونمایی شد.
زینلی با تاکید برجذب منابع خرد و پایدار گفت : بین جذب منابع کلان و خرد در شعب باید توزان و هماهنگی وجود داشته وسبد محصولات بصورت کنترل شده شکل گیرد تا درصورت خروج منابع کلان دچار بحران نشویم و جذب منابع خرد و پایدار می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند.
مدیر شعب استان گفت: وضعیت کنونی بازار به هیچ عنوان نباید علت اصلی و بهانه کاهش ویا خروج از منابع شود و شعب ومدیریت ما باید بدنبال راهکارهای جدید و رفع معایب و ایردات باشد و با برنامه ریزی و تلاش مستمر و پیگیریهای جدی به اهداف تعیین شده دست یابد .
وی افزود :با توجه به توانایی اثبات شده درکارکنان ، انتظار داریم برای برون رفت از این وضعیت با همراهی وهمدلی و با استفاده بهینه از شرایط و طرحهای جدید به موفقیت های مطلوبی دست یابیم و همچون گذشته مسیر رشد وتوسعه را با اهتمام مدیریت وشعب پیدا کرده و مسیولیتهایی را که به عهده تک تک ما گذاشته شده را به خوبی انجام دهیم .
زینلی با بیان اینکه ما ابزارهای خوبی برای جذب منابع داریم و می توانیم با معرفی صحیح و توجیه مشتریان از این ابزارها شامل صندوق مسکن یکم ، قرض الحسنه و....به خوبی استفاده کنیم .
وی تصریح کرد:آمارها هم به خوبی این مساله را نشان می دهند و بیانگر این هستندکه شعبی که در منطقه سبز قرار گرفته ند با همراهی وهمدلی هم زمان در تمامی شاخص های جذب منابع ، وصول مطالبات و خدمات الکترویک موفق بوده اند .
مدیر شعب استان شرط اصلی دستیابی به اهداف جذب منابع خرد را داشتن اطلاعات کافی و مرور بخشنامه ها وبروز رسانی اطلاعات بیان داشت و باتوجه به این که در تدوین و گرد اوری طرح الماس براساس اهداف و روش ها و برنامه ارزیابی عملکرد وقت زیادی صرف شده ، بر لزوم عملیاتی کردن سریع این طرح وجذب منابع پایدار ومستمر شعب تاکید کرد .
در ادامه محمدرضا سلطانی معاون مالی و فناوری مدیریت گفت : باتوجه به ابلاغ و اهداف تعیین شده و برنامه های راهبردی در شاخص های ضمانت نامه ، وصول مطالبات و جذب منابع ضروری است شعب با تلاش جدی به اهداف تعیین شده دست پیدا کنند.
سلطانی اظهار داشت : با کنترل جدی جداول ارزیابی عملکرد ،موقعیت شعب و جایگاه آن ها در هنگام به روز رسانی اطلاعات کنترل شده و کارنامه شعب در دستیابی به نتایج مطلوب و وضعیت بهترمورد بررسی قرار می گیرد .
درپایان نیز از حسین اصفهانی، مهدی پور طرق، عباس محمدپور ، فرهاد عامری،مهدی کشتکار ، عبداله درایی، محمدابول پور ، رضا عباسی ، حمید ابول پور به عنوان نفرات برتر در طرح بازاریابی رمضان تقدیر شد.
همچنین شعب ولایت ، سید جمال الدین ، بلوارامام ، شهید نظری ، رسالت ، مرکزی کیش ، بلوار جمهوری ، خلیج فارس نیز جزو شعب مناطق سبز معرفی شدند و شعب شهید نظری ، بلوار جمهوری ، سیدجمال الدین ، مرکزی بندرعباس ، مرکزی کیش به عنوان شعب موفق در وصول مطالبات و شعب کمربندی ، غدیر و رسالت به عنوان شعب موفق در بانکداری الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفتند.
ناصر هاشمی از شعبه بستک ، رضا شریفی از شعبه پردیس دو کیش ، و میثم صمدی از شعبه حاجی آباد نیز به عنوان بازاریان برتر معرفی شده از اداره کل ارزیابی معرفی شدند.