تازه های اخبار تازه های اخبار

تجلیل از بانکداربرتر مدیریت هرمزگان با حضور مدیرامور استان ها و مناطق

از بانکدار برتر مدیریت هرمزگان با حضورمحمدحسین جوادیان مدیر امور استانها و مناطق و مدیر شعب استان و روسای شعب و دوایراین مدیریت تجلیل شد.

محمدحسین جوادیان در اولین همایش روسای شعب مدیریت هرمزگان در سال 96، از علی سالاری پور رئیس شعبه غدیر بندرعباس که جزء یکصد بانکدار برتر کشور و موفق به کسب رتبه سیزدهم در بین بانکداران شد با اهدای لوح و تندیس تقدیر وتشکر کرد.

جوادیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بیان اینکه هرساله این همایشها در تهران برگزار می شد بیان داشت:این بار سعادتی شد که در جمع همکاران حضور یافته و از آنها تقدیر به عمل آید

وی از پرسنل شعبه غدیر وعلی سالاری پور، رئیس این شعبه تشکر کرد و گفت: بهترین همکاران ما در مدیریت هرمزگان هستند چون عمل گرا هستند بطوریکه این مدیریت از 6 ارزیابی عملکردی که تاکنون انجام شده ، 2 مقام اولی را به خود اختصاص داده و یک مقام چهارمی و یک مقام دهمی کسب نموده که این روند در هیچ استانی اتفاق نیفتاده است .

مدیر استا ن ها و مناطق اظهار داشت: پارسال از 30 شعبه این مدیریت 14 شعبه در منطقه سبز قرارگرفتند . وامید می رود امسال با کاهش مطالبات مناطق آزاد و اشراف بیشتر روی این مناطق به اهداف تعیین شده دست یابیدواین لازمه پیگیری همه جانبه مناطق آزاد و مسئولین مدیریت می باشد.

جوادیان درادامه سخنان خود گفت: براساس ارزیابی عملکرد سال 95 در بحث منابع صفر درصدی این مدیریت اگرخوب عمل می گرددرمنطقه سبز قرارمی گرفت ، بنابراین تلاشها را باید بیشتر کرد و باتوجه به اینکه از بهمن ماه اعتبارات پرداخت نشد ه باید مراقب بود نارضایتی بین مشتریان حاصل نگردد وباید مشتریان رابه سمت تسهیلات با اوراق هدایت کنیم.

وی اظهار داشت : مطمئنا محصولات بانک از جمله حساب صندوق مسکن یکم توانمندی هایی دارد و هدف صندوق یکم بر اساس جمعیت استانها تعیین شده است وهمچنین حساب ممتاز یک حساب منحصر به فرد است وباید ازاین محصولات بخوبی در جذب منابع استفاده کنیم.

مدیر اموراستان ها و مناطق عنوان داشت: اخذ سمت و حکم منوط به کار و تلاش پرسنل است ودر جهت دست یابی به این هدف باید بخوبی تلاش کرد و خواهش من این است که مطالبات معوق بطور جدی پیگیری شودواز سپرده رها که از محصولات بانک است بخوبی در این جهت استفاده گردد .

محصولات بانک نیاز به تبلیغات بیشتر دارد تا اهداف قطعا محقق گرددو این اهداف به آسانی قابل دسترس هستند و ما ا هدا فی را برای منابع صفر درصدی و قرض الحسنه و جاری گذاشتیم که قابل دسترسی باشند . در بحث صفر درصدی شعبه های ولایت و غدیراین مدیریت خیلی خوب عمل کرده اند.

وی در خصوص ضمانت های مدیریت بیان داشت : در بحث ضمانتنامه میانگین سه ساله را در نظر گرفتیمکه حدود 18298 فقره ضمانتنامه صادر شده که کار بزرگی انجام شده است  والبته باید  تلاش در این بخش مستمر باشد .

جوادیان در ادامه گفت: بهترین و زحمت کش ترین نیروها روسای شعب هستند . بحث روسای شعب خیلی اهمیت دارد و بهترین نیروهای بانک باید رئیس شعبه شوندچون سمت خیلی حساسی است .

وی اظهار امیدواری کردکه 70درصداز شعب بانک در سال 96 سبز شوندوافزود : با برنامه ریزی منسجم در بانک این اتفاق هم خواهد افتاد و قطعا اگر همه خوب تلاش کنند اتفاق خوبی خواهد افتاد . اطلاعات همکاران از بابت محصولات بانک و بخشنامه ها باید به روز و قوی باشد بطوریکه درصد تخصیص اوراق و تعداد مشتریان و مانده این حساب را بدانند ودرپایان کنترل و نظارت باید به عنوان یک اصل در بانک وجود داشته باشد وبطور مستمر اجرا گردد .

 

درادامه جلسه عقیل زینلی مدیر شعب استان ضمن عرض خیر مقدم به محمد حسین جوادیان مدیر محترم امور استانها و مناطق و تشکر وسپاس اززحمات وحضور ایشان در منطقه و عرض خیر مقدم به روسای شعب وتشکر وقدردانی از همه همکاران در سال گذشته ،گزارشی از عملکرد سال 95 را دربخشهای مختلف بیان نمودند.

وی بیان داشت :شعب مناطق آزاد علیرغم خروجمنابع درسال گذشته بعد از ا لحاق به این مدیریت054ر1 میلیارد ریال منابع خرد باکیفیت جذب شده که نبایستی زحمات همکاران مناطق آزاد نادیده گرفته شود وبیشترین رشد مربوط به شعب پردیس ومرکزی کیش بوده است.

زینلی افزود : ما توانستیم در سال 95 همه منابع گران قیمت را به منابع خرد و پایدار تبدیل کنیم که نتیجه این کار کاهش نرخ بهای تمام شده از6.1/22 به 8/17 بوده است .

مدیرشعب گفت : بیشترین رشداین مدیریت مربوط به حسابهای صندوق مسکن یکم بوده که برای بانک اهمیت زیادی دارد و ما از این ظرفیت باتوجه به بافت فرسوده که کمترین نرخ سود تسهیلات صندوق یکم را دارد بخوبی استفاده کردیم . .

عقیل زینلی اجرای طرح آتیه جوان در سال 1395 را یکی از راههای جذب منابع خردبیان نمود که باعث افتتاح522 فقره حساب مسکن جوانان گردید و ضمن تشکراز ادارات مرکزاظهار امیدواری کرد که امسال هم با این گونه طرحها وابزارها،کمک بزرگی به جذب منابع شکل گیرد .

در ادامه همایش زینلی جهت تحقق اهداف در سالجاری یادآور گردید : همکاران شعب ومدیریت نیازبهسرعت وتحرک بیشتری دارند و باتوجه به چالش پیش روی بانکها در سالجاری ، جذب منابع ارزان قیمت ، صدور ضمانت نامه . حساب صندوق یکم .وصول نقدی مطالبات . از اهمیت زیادی برای برون رفت از این وضعیت می باشد.

همچنین در ادامه همایش محمدرضا سلطانی معاون مالی وفناوری ضمن تشکر از آقای جوادیان ، حضورایشان راقطعا سر منشا خیر و برکت برای استان دانسته وگفت : ا نشاالله با حمایت ایشان مشکلات حل و فصل خواهد شد . در وزن شاخصهای ارزیابی عملکرد وزن منابع از همه سنگینتر است . وزرن تسهیلات فروش اقساطی طرح مهر و آموزش هم داریم . در بحث شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیریت در آموزش 93 درصد محقق شده است .

 

در ادامه نیز علی سالاری پور رئیس شعبه غدیر بندرعباس با بیان اینکه شعبه را از سال 93 تحویل گرفته است گفت: در بحث بازاریابی اهداف زده شدو با کارهای خلاقانه مانده قرض الحسنه ام رشد پیدا کرده است

سالاری پور اظهار داشت: اعتقاد من این است که مهمترین مشتری خاص شعبه همکاران هستند . ما بازاریاب 24 ساعته هستیم . من هر روز اهدافم را روی کاغذ مینویسم چون خواستن توانستن است .

در پایان جلسه باهدا لوح و تندیس توسط مدیر امورشعب استان ها ومناطق از علی سالاری پور که جزء 100 بانکدار و سیزدهمین رتبه را در کشور کسب کرده بود تشکر شد همچنین با حضور جوادیان از 14 شعبه که در منطقه سبز قرار گرفته و روسای دوایر مدیریت تقدیر گردید .

لازم به ذکر است مدیر امور شعب استان ها ومناطق از 3 شعبه سطح شهر بندرعباس ( شعب خلیج فارس ، ولایت و غدیر )و شعب جزیره قشم بازدید وسرکشی نمودند واز نزدیک با پرسنل به گفتگو پرداختند.

 

آخرین بروزرسانی 1397/10/3