تازه های اخبار تازه های اخبار

رئیس شعبه خلیج فارس بندرعباس :

ارزانترین و موثرترین بازاریابی ، حضور فیزیکی مشتریان در شعبه می باشد.

شعبه درجه3خلیج فارس بندرعباس با 7 نفر پرسنل یکی از 21شعب استان هرمزگان است که فعالیت و عملکرد خوب این شعبه در بخش های مختلف طی 10ماهه ابتدای سال جاری ما را برآن داشت با آقای مهدی پورطرق رئیس این شعبه به گفتگو بپردازیم و از دلایل موفقیتشان جویا شویم.

1-   موفقیت و برتری یک شعبه را در چه می دانید ؟

·       صداقت در گفتار ، کردار و رفتار و وحدت رویه در این خصوص بسیار مهم است . کارکنان بانک مسکن شعبه خلیج فارس بندرعباس قبول کرده اند که صداقت مهمترین ابزار برای جذب می باشد ،مشتری حق دارد سرمایه خود را به هر بانکی ببرد ، پس اگر خدمات و برخورد ما برای ایشان جذاب باشد موفقیت با ماست .

2-   چه راهکارهایی برای موفقیت شعبه خود استفاده کرده اید ؟

·       ایجاد همدلی و فضای سرشار از احترام و تکریم بین همکاران و مسئول شعبه و ایجاد باجه ویژه برای مشتریان خاص راز موفقیت شعبه می باشد .

3-   از شیوه های بازاریابی انجام شده در شعبه خود برای جذب و نگهداری مشتری و در جذب منابع را بفرمایید ؟

·       ارزانترین و موثرترین بازاریابی ، حضور فیزیکی مشتریان در شعبه می باشد . با روشهای تبلیغاتی و مبتکرانه و دادن مشاوره مناسب و بیان مزیت های رقابتی بانک به مشتریان ، هدف را بالفعل می کند .

4-   به نظر شما اطلاع رسانی سریع ، صحیح و مستمر چه تاثیری در روند جذب سپرده دارد ؟

·       اطلاع رسانی سریع و صحیح باعث می شود ما نسبت به رقبا برتر و جلوتر باشیم و این امر ذهنیت مثبت و خوبی را بین مشتریان ایجاد می کند و همچنین باعث جذب مشتریان جدید نیز می گردد .

5-   بعنوان یکی از روسای شعب موفق نظر خود را به منظور اصلاح فرایند وصول اقساط معوق بیان فرمایید ؟

·       از نظر اینجانب وجود دستگاه ارسال پیامک در شعبه نقش بسیار مهمی را در وصول اقساط معوق دارا می باشد و با وجود این امر می توان از قسط اول بهطور مستمر رصد و پیگیری کرد .

6-   از عملکرد این شعبه در خصوص مطالبات معوق توضیح دهید ؟

·       تقسیم بندی کدهای معوقه بین همکاران و جلسه هفتگی با پرسنل و بررسی عملکرد کارکنان در طول هفته در وصول مطالبات نقش موثری داشته است .

7-   موانع وصول مطالبات و علل معوق شدن تسهیلات بانکی از نظر شما چیست ؟

·       افزایش سقف تسهیلات و بالا رفتن مبلغ قسط مشتریان و عدم توانایی پرداخت ، نقش موثری در بالارفتن اقساط معوقه داشته است که با اعتبار سنجی صحیح مشتریان می توان موانع را تا حدودی برطرف کرد .

8-   رشد بانکداری الکترونیک را چقدر در رشد و توسعه فعالیتهای سازمان موثر می دانید ؟

·       با رشد روزافزون فعالیتهای روزمره مشتریان از طریق درگاههای مجازی و الکترونیکی و اهمیت وقت و ارزشمند شدن زمان برای ایشان ، سرعت عمل در انجام امور بانکی از اهمیت بالایی برخوردار است که میتوان با رشد و توسعه بانکداری الکترونیک به این مهم دستیافت که ثمره آن رضایتمندی مشتریان محترم می باشد .

9-   نقش آموزش در ارتقاء سطح کارکنان شعبه چگونه می بینید ؟

·       آموزش و آگاهی از دستورالعمل ها و بخشنامه ها ، شاهرگ اصلی موفقیت پرسنل سازمان می باشد .

10- تشویق و ایجاد انگیزه در کارکنان را تا چه حد در پیشبرد امور موثر قلمداد می کنید ؟          

·       تشویق و ایجاد انگیزه بهترین ابزاری است که در اختیار رئیس شعبه قرار دارد و باعث رشد و شکوفایی همکاران و مجموعه بانک میگردد .

11- برنامه های شما جهت رسیدن به اهداف شعبه در سال 93 چیست ؟

برای رسیدن به هدف باید ساختار نیروی انسانی را با مدیریت مشارکتی تقویت کنیم تا حرکتی رو به جلو داشته باشیم که به لطف خداوند متعال شعبه در زمینه جذب فراتر از هدف بوده و در زمینه های دیگر نیز به هدف نزدیک هستیم

آخرین بروزرسانی 1395/7/6