تازه های اخبار تازه های اخبار

دومین سمینار فصلی و تجلیل ازروسای شعب و دوایرو کارکنان برترمدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان

دومین همایش بررسی عملکرد شعب مدیریت هرمزگان در سال 93 همزمان با بررسی واررزیابی عمکرد کارکنان این مدیریت با حضور مدیر شعب استان و معاونین مدیریت ، روسای شعب ، روسای دوایر ستادی و کارشناسان مدیریت و جمعی از پرسنل برتر شعب در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

در این همایش ابتدا فیلم مجمع عمومی بانک و شورای مدیران ( همایش شورای مدیران در 15/8/93) پخش وسپس کمالی مدیر شعب استان طی سخنانی ضمن تقدیر از کارکنان برتر درارزیابی عملکرد 7ماههاول 93 ، موفقیتهای مدیریت را دستاوردوکارکردتلاش کلیه پرسنل دانست .
وی همچنین با اشاره به اینکه شعب نباید بدنبال جذب منابع گران قیمت باشند گفت:تمام تلاش ما باید در جذب منابع صفر درصدی قرض الحسنه وجاری باشد.و این از جمله آیتمهایی است که مدیران عالی بانک نیز برآن تاکید فراوان دارندکه جذب منابع صفردرصدی ، فروش اقساطی مسکن مهر ، وصول مطالبات ورسیدن به اهداف مورد نظر می باشد.
مدیر شعب استان خاطر نشان نمود: باعنابت به اینکه هدف7ماهه این مدیریت در اغلب بخش ها محقق گشته همهشعب بایدنسبت به هدفهای تعیین شده پایبند باشند وباتوجه به پتانسیل وتوانایی که در پرسنل این مجموعه وجودداردقطعا این موضوع قابل دستیابی است.
ایشان در ادامه ضمن تبریک به سه شعبه برتر که در اررزیابی عملکرد درکلیه شاخصها دربین 19شعبه مقامهای برتر راکسب کردند تقدیر نمود.
در ادامه همایش وفاداری مسئول حراست پیرامون تکریم ارباب رجوع ، تسریع درپاسخگویی به استعلام قضایی و گزارش به موقع تخلفات اداری و همچنین اقتصاد مقاومتی به ایرادسخن پرداخت.
زینلی معاون اجرائی مدیریت درادامه جلسه موفقیت مدیریت را درکسب رتبه دوم دربین کلیه مدیریتها وهمچنین کسب رتبه اول در بین مدیریتهای هم درجه در مجامع ارزیابی عملکرد مدیریتهای شعب استانها وهمایش شورای مدیران تبریک گفت واز روسای شعب که بالاترین سهم دراین موفقیت و همچنین از روسای دوایر مدیریت بدلیل پشتیبانی شعب تشکر نمود.
وی در ادامه علت اصلی موفقیت را خدمت خالصانه پرسنل دانست و اظها رامیدواری گرد که این خدمات و همیاری با مردم بخصوص اقشار کم درآمد وفروش اقساطی مهر از برکات ونتیجه این موفقیت می باشد.

زینلی در ادامه یکی از رمزهای موفقیت این مدیریت را تجزیه وتحلیل آماری در بخشهای مخنلف و پایبند بودن به این اهداف دانست .
معاون اجرایی مدیریت ادامه داد:شعب باید موقعیت خودرا باسایر شعب وانحراف اهداف را مرتب بررسی وپیگیری نماید و از شعب خواست تا درزمان باقیمانده با توجه به اهداف تعیین شده حداکثر تلاش خودر رابکار ببرند وی 7بند بخشنامه روانسازی سیاستهای اعتباری را برای شعب بیان وتجزیه وتحلیل نمود.
در بخش دیگری از همایش ، محمدرضا سلطانی معاون مالی و فناوری مدیریت ،آماری از اهداف تعیین شده جذب منابع،بانکداری الکترونیک واقدامات انجام شده در خصوص بازاریابی از ابتدای سال تاکنون و عملکرد شعب و برنامه آتی بانک در حوزه های بازاریابی بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات ارائه داد .
وی همچنین بیانه ماموریت بانک را بازگو کرد و عنوان کرد که در مجمع برگزارشده سنجش ارزیابی از رویکردسنتی که تنها ملاک منابع ومصارف ومطالبات بود تغییر و براساس پارامترهای مختلف ازجمله : کل منابع بجز منابع دولتی ، مطالبات معوق ، آموزش ؛ فروش اقساطی مسکن مهر ، کارمزد ها ،ضمانت نامه ها ، جذب منابع و سایر می باشد. و باید در ارزیابی عملکرد ترکیب منابع مشخص باشد.
اولین «بخش پایانی همایش اختصاص به تقدیر و تشکر از شعب برتر که به ترتیب : مرکزی ، گلشهر ، بلوار امام خلیج فارس ، نخل ، جمهوری ، پارسیان ، پاسداران ، آزادگان ، سیدجمال الدین ، بستک و رودان پرداخته شد وهمچنین از ده کارکنان برتر شعب به اسامی زیر نیز با اهدای جوایزی تقدیر شد :نادرکهورآبادی ، علیرضا داودی ، مهرداددریایی، اکرم مجلسی ، محمدسلیمانی ،ابراهیم رحیمی، ملیحه مریدی نژاد،امیربلوچ محمدمرادی، عبداله حاج حسینی، اسماعیل عامری وهمچین از پرسنل موفق ستاد در بخش وصول مطالبات ، تعمیرات وبازسازی شعب ، پروندههای طرح مهر ،به اسامی حبیب نوروزی ، سعید جهانداری ، امین فرجی،ناصرصادقی، مهردادجهانگیری ، علی بحرینی ، عظیم احترامی ، محمدامین وفاداری ، نوح داوری تقدیر شد
دراین ه همچنین دراین همایش از دبیر ستاداقامه نماز وفعالین نماز بنامهای سیده خدیجه محبی ، حسین سالاری ، موسی رحیمی ، علی زاهدی ، جهانگیر سبحانی تقدیر گردید.

آخرین بروزرسانی 1394/4/31