تازه های اخبار تازه های اخبار

با برگزاری اتاق فکر از تفکر جمعی برای تصمیم گیری استفاده می کنیم

دراولین نشست اتاق فکردرسال 97 که با حضور معاونان شعب سطح شهر بندرعباس برگزارشد، ایجاد یک محصول با قابلیت واریزی سود یکجا به حساب مشتری به منظور جلوگیری از خروج منابع خواستار شد.

هدف از برگزاری این نشست ، تصمیم گیری گروهی واستفاده از تفکر جمعی ضمن شناسایی فرصت ها ، تهدیدها و نقاط قوت و ضعف واستفاده از ایده ها و اندیشه های کارکنان در اتخاذ تصمیمات مناسب است.

ازجمله مسائل مطرح شده در این نشست تشکیل اتاق فکر منظم و مشکلات کمبود پوز بی سیم در شعب و پایین بودن سرعت آن ها وهمچنین مشکلات وصول وپیگیری مطالبات روستایی عنوان شد .

همچنین مشکلات شرایط جدید تسهیلات صندوق مسکن یکم و مشارکت مدنی مطرح شده ودراین خصوص به بحث و گفت و گو پرداخته شد .

 امکان افتتاح حساب صندوق آباد برای مشتریان در شعب بمنظورجلب اعتماد آن ها وامکان پرداخت تسهیلات بدون سپرده به مشتریان، تفویض  پرداخت تسهیلات خرد به شعب به منظور بالا بردن اعتبار رئیس شعبه وتشریح نقاط قوت بانک مانند طولانی بودن مدت تقسیط و فروش اقساطی تسهیلات ازجمله مواردی بود که دراین نشست به آن اشاره شد.

امکان کاهش مدت اتنظار دریافت تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم در شرایط  رکود مسکن ،امکان استقراردستگاههای اسکن اثر انگشت در شعب به لحاظ بالا رفتن امنیت وتسهیل در شناخت مشتری، بالابردن کیفیت خدمات بانک  در جهت اعتلای نام وبرند بانک مثل استقرار دستگاه ورود رمز و وارد نمودن رمز توسط مشتریان به هنگام استفاده از دستگاه پوز شعبه ، تمرکز روی افتتاح حسابهای جاری و دادن امتیازات ویژه و تشویقی  به این حسابها، ، مشخص نمودن  ارتباط  ارزیابی عملکرد شعب با درجه بندی شعب  دیگر پیشنهادهای مطرح شده توسط معاونان شعب بود .

استفاده از ابزار تشویق پرسنل هرچند وقت یکبار که این خود باعث بازاریابی داخلی وافزایش ایجاد انگیزه وپویایی در پرسنل می گردد ، تسهیل مراحل پرداخت تسهیلات وتسریع در جهت الکترونیکی نمودن فرمها و عدم چاپ فرمهای اضافی  وصرفه جویی در  هزینه چاپ این فرمها و حذف قوانین دست و پاگیر علی الخصوص درپرداخت  تسهیلات وافتتاح حسابها،استقرار دستگاههای وب کیوسک در جهت انتقال وجه در مکانهای جذب بیشتر وپرتردد درجهت کارمزد محوری و عدم مشکلات پول گذاری مثل مکان نمایشگاههای اتومبیل ، استقرار بازاریاب در شعب بزرگ بصورت مستقل در جهت بازاریابی وسرمایه گذاری درجهت استفاده از بازاریابان خبره وتخصصی جهت سیاستگذاری صحیح وعدم برون سپاری انجام کارهای تخصصی بانک به جهت جلوگیری از مشکلات بود .

و درپایان محمدعلی احمدی نزاد معاون مالی و فناوری این مدیریت شامل استفاده از فرصت ها و ابزارهای موجود برای تحقق اهداف بانک، آینده نگری مطلوب وتلاش دردستیابی به آن ، ارائه خدمات مطلوب درراستای حفظ مشتری و منابع بانک  وبرندسازی و استفاده از اعتبار ونشان بانک درجهت اعتلای سازمان تاکید کرد .

آخرین بروزرسانی 1397/10/11