تازه های اخبار تازه های اخبار

ارتقا یک پله ای مدیریت هرمزگان در شبکه بانکی استان هرمزگان

مدیر شعب هرمزگان با اعلام ارتقا یک پله ای جایگاه مدیریت هرمزگان از رتبه پنجم به چهارم در شبکه بانکی استان، بالاترین مبلغ تسهیلات پرداختی درشبکه بانکی استان را مربوط به بانک مسکن اعلام کرد.

در نشست بازاریابی این مدیریت که با حضور اعضای کمیته بازاریابی تشکیل شد ، محمدرضا بوستان ا فروز باستناد آمارهای شورای هماهنگی بانکهای استان اظهار داشت : مدیریت هرمزگان با تحقق 112 درصدی پرداخت تسهیلات از محل اوراق و تحقق 143 درصدی فروش اقساطی مسکن مهر ، رتبه نخست تهسیلات دربین بانکهای استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرشعب استان با تاکید بر اینکه رسالت اصلی و عمده فعالیت  بانک مسکن پرداخت تسهیلات  علی الخصوص در بخش مسکن می باشد گفت : بانک مسکن ، بانکی مردمی است  و اکثر تسهیلات گیرندگان و انبوه سازان  برای  مشارکت درساخت با توجه به تخصصی بودن بانک مسکن را برمی گزینند .

وی  افزود : این مدیریت در پرداخت تسهیلات تکلیفی( طرح مهر ، بافت فرسوده و مسکن روستایی )  ازسال 86  در بخش مسکن تعداد 778ر60 واحد و مبلغ 857ر050ر13 میلیون ریال  که در حال حاضر 833ر54 واحد بمبلغ 387ر828ر10 میلیون ریال را فروش اقساطی نموده که در رونق بخش مسکن و در توسعه استان نقش موثر و بسزایی داشته است .

مدیر شعب استان با اشاره  به پرداخت  766  فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  بمبلغ 400ر77 میلیون ریال در سال گذشته  مبلغ این تسهیلات را  طی 6 ماهه ابتدای ا مسال تعداد  271 فقره و بمبلغ 650ر40 میلیون ریال اعلام داشت.

بوستان افروز اظهار کرد : تسهیلات پرداختی این مدیریت در بخش های مختلف اقتصادی شامل سرمایه درگردش ، خرید کالا ، خودرو  ، نیروی انتظامی، جعاله ساخت، مشارکت ا نبوه سازان ، خانواده شهدا  ، تسهیلات مناطق سانحه دیده   و ....در پایان شهریور بالغ بر  863/39  میلیارد ریال بوده که در مقایسه با پایان سال گذشته   57 درصد رشد را نشان می دهد.       

 وی با اشاره به رشد و عملکرد مطلوب مدیریت در پرداخت تسهیلات در استان گفت: سهم بانک مسکن از منابع بانکهای استان 45/8 درصد می باشد که 5/84 درصد از هدف تعیین شده برای سال جاری تاکنون  محقق گردیده است .

گفتنی است این مدیریت در جدول آمارمنایع بانک های استان بعد از بانک های صادرات ، ملی و ملت در رتبه چهارم قرارگرفته است .

در پایان جلسه کمیته بازاریابی نیز پیشنهاداتی شامل :  انجام تبلیغات محیطی طرح جوانه ، تقدیر از پذیرندگان برتر پایانه های فروشگاهی ، ارسال پیامک تبریک تولد مشتریان خاص وهمکاران از ابتدای ابانماه ، تشکیل اتاق فکر وکمیته فرعی بازاریابی در مدیر یت به تصویب رسید .

لازم به ذکراست این مدیریت در جدول آمار منابع بانکها بعد از بانکهای صادرات ، ملی و ملت در رتبه چهارم قرار دارد.

 

آخرین بروزرسانی 1397/10/8