فهرست اخبار فهرست اخبار

شعبه محل ملاقات دو سرمایه ی نیروی انسانی و مشتری است

مشاور محترم مدیر عامل و مدیر امور مناطق و استان ها از مدیریت شعب استان همدان و شعبه مرکزی بازدید کرد.به همین مناسبت گردهمایی متشکل از روسای شعب استان ، مدیران و مسولان دوایر مدیریت در سالن آمفی تیاتر مدیریت برگزار گردید.

مشاور محترم مدیر عامل و مدیر امور مناطق و استان ها از مدیریت شعب استان همدان و شعبه مرکزی بازدید کرد.به همین مناسبت گردهمایی متشکل از روسای شعب استان ، مدیران و مسولان دوایر مدیریت در سالن آمفی تیاتر مدیریت برگزار گردید.
این مراسم با قرایت قرآن و پخش سرود ملی جمهری اسلامی ایران آغازشد.و سپس مدیر شعب استان ضمن عرض خیرمقدم به آقای جهانبخش و مدعوین حاضر در سالن گزارش مختصری در خصوص فعالیتهای مدیریت شعب از قبیل اجرای دو طرح صدور اخطار روزانه و همچنین بازاریابی ارایه کرده و نمودار تفکیک شعب به گروههای چند گانه ،تعمیر و بهسازی شعب و سالن بدنسازی ،تشکیل کمیته فرهنگی ،ورزشی و آمار پرداخت تسهیلات را از زمان قبول مسیولیتشان در استان همدان ارایه دادند.
در ادامه آقای جهانبخش به ایراد سخن پرداخت و ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل محترم بانک مطالبی را در خصوص وضعیت مصارف و منابع و همچنین شرایط طلایی بانک در سال 91 بیان فرمودند. ایشان سپس با اشاره به سابقه مدیریتی و برنامه های موفق آقای ریحانی پور در مدیریت چهار محال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که با ادامه این روند و حرکت بر اساس برنامه ریزی در مدیریت همدان نیز شاهد نتایج قابل توجهی باشیم.
مدیر امور استان هاو مناطق با تاکید بر جذب منابع علی الخصوص حساب جاری وبا اشاره به تاکید ویژه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دراولین گردهمایی مدیران به این امر و عدم توفیق بانک درکسب سهم مناسبی از حسابهای جاری بانکی با عنایت به توزیع نقدینگی بواسطه مسکن مهر در سیستم بانکی خواستار تلاش مضاعف شعب در این زمینه شد.وی از وصول مطالبات به عنوان یکی دیگر از راهبردهای اصلی بانک یاد کرد و گفت با تمام تلاش های انجام شده راه زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب پیش رو داریم.در استان همدان هم کارهای خوبی صورت گرفته که امیدواریم روند پیگیریها درزمینه مطالبات با تلاش و جدیتی که شروع شده بیش از پیش تاحصول نتایج چشمگیر ادامه یابد.

مدیر امور استان ها و مناطق ازافزایش بودجه جهت بهسازی و سامان دهی شعبی که هنوز بهسازی نشده است خبر داد و گفت شعبه محل ملاقات دو سرمایه است نیروی انسانی و مشتری و این نقش در جایی از بانک مشابه ندارد اگر جذب منابع یا وصول مطالباتی اتفاق بیافتد توسط شعبه انجام می شود به همین دلیل کارکنان بالاخص رؤسای شعب و محیط شعب برای بانک اهمیت خاصی دارند و می بایست از این سرمایه ها استفاده بهینه شود.در عوض انتظار بانک از رؤسای شعب روی آوردن به تیم سازی در راستای همسوکردن و هماهنگ کردن همکاران ، ایجاد فضای نشاط و صمیمی در جهت تنش زدایی و ارتقای مشتری مداری در راستای رسیدن به اهداف است.که قطعا همت والای رؤسای شعب را می طلبد.
از مواردمهم دیگر اشراف بر آمار و اطلاعات شعبه مربوطه و تجزیه و تحلیل روزانه عملکرد و مقایسه با شعب مشابه و تغییر در نگرش و تطبیق رفتارها با شرایط روز و همزمان، رصد فعالیتهای رقبا و وضعیت آنها جهت اطلاع از چگونگی کار آنها برای آگاهی از نقطه ضعفشان و صرف انرژی و توان درآن بخش برای تصاحب همان قسمت از بازار می باشد.چرا که در بازاریابی می بایست به داشته ها و مزیت های رقابتی بانک تکیه کرد و از جمله این ابزار ها تسهیلات خرید خانه و حساب ممتاز است که نظیر آن در سیستم بانکی وجود ندارد .
آقای جهانبخش در ادامه خواست تا شعب تسریع در فروش اقساطی مسکن مهرو تعیین تکلیف پروژه های باقیمانده را در دستور کار خود قرار دهند .
ایشان مدیریت شعب همدان را برنامه محور خواندند و در پایان با قدردانی از تلاشهای همکاران ابراز امیدواری که استان همدان همچون گذشته در دستیابی به اهداف تعیین شده پیشرو بوده و همه همکاران با اتحاد و تلاش مضاعف جایگاه مدیریت را در رتبه سوم بانکهای استان تثبیت نمایند.ضمنا هشت نفر از روسای شعب که در سال 91 عملکرد مطلوبی در زمینه جذب منابع ووصول مطالبات داشتند توسط مدیر شعب تشویق کتبی شدند که لوح تقدیر ایشان توسط آقایان جهانبخش و ریحانی پور به آنها اهدایگردید.

آخرین بروزرسانی 1394/4/3