
عضو هیات مدیره در بازدید از شعب حوزه غرب استان مازندران:
برنامه محوری از عوامل توسعه و پیشرفت شعب و بانک است
باهدف دیدار از همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمترسانی، جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره بانک با همراهی مدیر شعب استان از شعب حوزه غرب استان مازندران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت مازندران، آقاملایی با تاکید بر اهمیت برنامه محوری در بانک، آن را از عوامل توسعه و پیشرفت شعب و بانک برشمرد و در این راستا خلاقیت و مشارکت کارکنان را حایز اهمیت دانست تا با برنامهریزی در جهت اقتدار و اعتلای آرمانهای بانک تلاش کنند.
وی احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفهای را بهترین ابزار جذب منابع عنوان کرد و رعایت اصول مشتریمداری و اخلاقگرایی را خواستار شد.
عضو هیات مدیره علاوه بر ارایه رهنمودها و توصیههای لازم بهخصوص پیگیری مستمر مطالبات معوق غیرجاری، به برخی سؤالات و ابهامات همکاران در حوزه جذب منابع و سیاستهای اعتباری پاسخ داد.
وی همچنین با تاکید بر بازاریابی مصارف با لحاظ بهداشت اعتباری با توجه به سیاست اعتباری سال جاری، آن را یک موقعیت قلمداد کرده که جوابگوی نیازهای مشتریان بوده و بر اساس آن بر جذب منابع ارزانقیمت تاکید کرد.
رعایت آراستگی شعب، حرکت به سمت دانشمحوری و بهروز بودن تمامی کارمنان از آمارهای شعب و رهنمودهای لازم بهمنظور ارتقای کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان عضو هیات مدیره بانک در این بازدید بوده است.
مصطفی تقوی مدیر شعب استان نیز با ارایه گزارشی از عملکرد مدیریت و شعب تحت پوشش، حضور مدیران ارشد بانک را موجب افزایش انگیزه و روحیه کارکنان برای خدمترسانی مطلوبتر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان و با تکیه بر رهنمودهای مدیران ارشد در جهت تحقق اهداف بانک بکوشیم.
در این سفر عضو هیات مدیره بانک از محل استقرار حوزه غرب استان (درشرف تاسیس) و همچنین ساختمان قبلی شعبه مرکزی تنکابن نیز بازدید کرد.
آخرین بروزرسانی 1395/8/16 وی احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفهای را بهترین ابزار جذب منابع عنوان کرد و رعایت اصول مشتریمداری و اخلاقگرایی را خواستار شد.
عضو هیات مدیره علاوه بر ارایه رهنمودها و توصیههای لازم بهخصوص پیگیری مستمر مطالبات معوق غیرجاری، به برخی سؤالات و ابهامات همکاران در حوزه جذب منابع و سیاستهای اعتباری پاسخ داد.
وی همچنین با تاکید بر بازاریابی مصارف با لحاظ بهداشت اعتباری با توجه به سیاست اعتباری سال جاری، آن را یک موقعیت قلمداد کرده که جوابگوی نیازهای مشتریان بوده و بر اساس آن بر جذب منابع ارزانقیمت تاکید کرد.
رعایت آراستگی شعب، حرکت به سمت دانشمحوری و بهروز بودن تمامی کارمنان از آمارهای شعب و رهنمودهای لازم بهمنظور ارتقای کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان عضو هیات مدیره بانک در این بازدید بوده است.
مصطفی تقوی مدیر شعب استان نیز با ارایه گزارشی از عملکرد مدیریت و شعب تحت پوشش، حضور مدیران ارشد بانک را موجب افزایش انگیزه و روحیه کارکنان برای خدمترسانی مطلوبتر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان و با تکیه بر رهنمودهای مدیران ارشد در جهت تحقق اهداف بانک بکوشیم.
در این سفر عضو هیات مدیره بانک از محل استقرار حوزه غرب استان (درشرف تاسیس) و همچنین ساختمان قبلی شعبه مرکزی تنکابن نیز بازدید کرد.