تازه های اخبار تازه های اخبار

سمینار روسای شعب حوزه ناظر شمال فارس برگزار شد.

اولین سمینار روسای شعب حوزه ناظر شمال استان فارس با حضور محمد حسن علمداری مدیر شعب ،شکراله علامه زاده رئیس حوزه ناظر شمال استان ، روسای شعب تحت پوشش حوزه و سایر همکاران برگزار گردید .
در این نشست محمد حسن علمداری مدیر شعب فارس ، حوزه ناظر شمال استان را از حوزه های توانمند دانست و خاطر نشان ساخت: پرسنل حوزه و شعب تحت پوشش از توانمندی ها و ظرفیت های ویژه ای برخودار می باشند و تلاش شود از این مزیتها در جهت ارتقا قابلیت های بانک استفاده گردد ایشان داشتن محیط کار و همکارانی پویا و با نشاط را از الزامات تلاش و پیشرفت و دستیابی به اهداف دانست و یادآور شد : روسای شعب بایستی از نگاه ابزاری به پرسنل خودداری نمایند و با شناخت توانائی ها و روحیات کارکنان، به دنبال برقراری تعاملات مناسب با آنها باشند مدیر شعب فارس سپس با اشاره به جایگاه و اعتبار بانک نزد مردم و جامعه اظهار داشت و این امر مهم را حاصل تلاش ها و زحمات تک تک همکاران دانست وی خاطر نشان ساخت : یکی از مشکلات مدیریت شعب فارس کمبود نیروی انسانی است و تمامی کارکنان تلاش نمایند با هدایت و راهنمایی مشتریان به سمت استفاده از بانکداری الکترونیک، از ازدحام و شلوغی شعب بکاهند تا شاهد تأثیر کمبود پرسنل بر عملکرد موثر شعب نباشیم
علمداری با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در زمینه نرخ سود سپرده ها اظهار داشت : با تصمیمات خوبی که بوسیله مدیران بانک در وضعیت رقابتی امروز اتخاذ شده، شاهد بوده ایم که بانک مسکن به بانکی پیشرو در زمینه تنوع سپرده ها و نرخ سودها تبدیل شده و اولین بانکی است که قدم در میسر برداشتن محدودیت ها و آخرین بانکی می باشد که محدودیت ها را ایجاد خواهد کرد .
مدیر شعب فارس یکی از وظایف مهم روسای شعب را کنترل و نظارت خواند و اظهار داشت: بخشنامه ها و دستورالعمل ها راهنمای کار و رفتار کارکنان در شعب باشد و از انجام وظایف براساس سلیفه و نظر شخصی خودداری گردد تا از وارد آمدن ضرر و زیان به سازمان جلوگیری گردد.
شکراله علامه زاده رئیس حوزه ناظر شمال فارس در این نشست نظم و انضباط را از مولفه های اساسی موفقیت دانست و خاطر نشان ساخت : لازمه انجام وظایف به نحو احسن ، رعایت نظم و انضباط می باشد ایشان رعایت نظافت ، آراستگی ظاهری شعب و کارکنان را زمینه ساز جلب رضایت مشتریان ذکر کرد و افزود: این موارد بایستی به صورت روزانه و مستمر بوسیله مسئولان شعبه مورد نظارت قرار گیرد .
رئیس حوزه ناظر شمال فارس اهمیت برگزاری جلسات بخشنامه خوانی را یادآور شد و افزود :اگر جلسات بخشنامه خوانی به صورت منظم و هفتگی برگزار کردد و هر جلسه، یکی از پرسنل عهده دار مسئولیت جلسه و تشریح بخشنامه ها و دستورالعمل ها گردد همکاران با شعبه و دستورالعمل ها همراه خواهند شد و خود را شریک و همراه در اجرا و رعایت بخشنامه ها خواهند دانست علامه زاده ضرورت آموزش صحیح و توجه به کارکنان جدید الاستخدام را خواستار شد و اظهار داشت : رفتار و تعاملات با پرسنل به شکلی باشد که احساس تعهد و تعلق به بانک در وجود تک تک آنها تقویت گردد ایشان چیدمان و نظم بصری شعبه را از موارد مورد توجه مشتریان دانست وی ارائه خدمات با سرعت و همراه با تکریم مشتریان را ازدغدغه های اصلی مشتریان و بانک ذکر کرد و از روسای شعب خواست جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات همراه با ادب و احترام را سرلوحه کار خود قرار دهند شکراله علامه زاده در این نشست با اشاره به جذب منابع 24.5 درصدی حوزه ناظر شمال فارس در سال 92 خاطر نشان ساخت : با اتحاد و همدلی توانستیم به اهداف مورد نظر است پیدا کنیم و ابزار امیدواری کرد در سال جاری نیز در تحقق اهداف موفق باشیم .
رئیس حوزه ناظر شمال استان فارس یادآور شد : شعب در جهت فرهنگ سازی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعات غیر ضروری مشتریان به شعب، بیش از پیش تلاش نمایند ایشان در ادامه جذب منابع، پیگیری معوقات ، فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک ، فروش اقساطی مسکن مهر و اخلاق محوری را از اولویت های حوزه ناظر شمال طی سال 93 ذکر کرد سپس روسای شعب تحت پوشش به تشریح عملکرد شعب در بخش های بازاریابی ، جذب منابع ، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک پرداختند و رئیس حوزه ناظر شمال به بررسی نقاط قوت و ضعف شعب پرداخت و رهنمودهای لازم در راستای تقویت دستیابی به اهداف و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان ارائه کرد.
آخرین بروزرسانی 1394/11/24