تازه های اخبار تازه های اخبار

دیگران خودشان را بانکداران کوک می کنند

سمینار بانکداران مدیریت شعب استان فارس برگزار شد. در این سمینار مباحثی در راستای تحلیل فعالیت بانکداران در حوزه های مختلف مطرح گردید و همچنین با برگزاری بخش پرسش و پاسخ مدیر شعب استان فارس به صورت صمیمانه پای صحبت متصدیان امور بانکی شعب نشست و مشکلات ایشان را مورد بررسی قرارداد.

مجید امیری مدیر شعب استان فارس با تشریح خصوصیات بارز بانکداران در این رابطه گفت : بانکدار کسی است که به شخصیت خود و زمان بسیار اهمیت می دهد به طوریکه دیگران خود را با بانکداران کوک می کنند.

وی بانکدار را شخصی معرفی کرد که همیشه به دنبال ایجاد ارزش افزوده و شناسایی و تحلیل ریسک است .

امیری افزود : بانکداران سرمایه های اجتمایی محسوب می شوند و با قدرت مشاوره ای بالایی که دارند قابل اتکا می باشند .

مدیر شعب استان فارس با بیان این مطلب که نقطه عطف هر کار تکرار آن است ، گفت : بانکدار به نحو سنجیده گوش می دهد ، کارشناسی می کند ، سخن میگوید ، عمل می نماید و کار درست را به صورت صحیح نهادینه می کند.

وی همچنین بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید نمود و افزود : صدای رفتار از صدای گفتار بلند تر است.

مجید امیری از تلاش تمامی بانکداران در راستای رشد ، بالندگی و ارتقاء شعب استان فارس تشکر کرد و بیان کرد: بانکداران خطوط مقدم عرصه خدمت به مردم را در اختیار دارند و رفتار ، کردار و توانمندی ایشان در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این همکاران نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می کند.

وی ضمن تاکید بر مطالعه روزانه ، یادداشت برداری را عامل اصلی رسیدن به نتیجه مطلوب در برنامه ریزی دانست.

امیری با بیان این مطلب که متصدیان مدیران و روسای آینده بانک هستند ، خطاب به همکاران گفت : هیچ گاه خود را دست کم نگیرید و با شناسایی مهارت های خود شایستگی خود را برای ارتقاء به پست های بالاتر نشان دهید.

مدیر شعب استان فارس رضایت خداوند را در رضایت مردم عنوان و تشریح کرد : با راهنمایی صحیح مشتریان شما می توانید مسیر زندگی یک خانواده یا یک نسل را تغییر دهید.

وی دو موضوع  ارائه اطلاعات صحیح و آراستگی را حق الناس قلم داد نمود و تاثیر آن ها را در جذب مشتریان با اهمیت دانست.

مجید امیری همچنین بانکداران را حلقه اتصال بانک به مشتریان خاطر نشان کرد و افزود : 80 درصد از مراجعه مشتریان به بانکداران است و متصدیان فرهیخته می توانند  با تجزیه و تحلیل مشکلات مشتریان در طراحی محصولات جدید مدیران بانک را یاری نمایند . همچنین بانکداران می توانند با حضور مستمر و چالش برانگیز در جلسات بخشنامه خوانی نقاط مسکوت بخشنامه ها را شناسایی و آنها را به روسا انتقال دهند.

وی همچنین کلاس های آموزشی را محیطی با اهمیت برای تبادل تجربیات ارزشمند همکاران دانست .

مدیر شعب استان فارس تاکید کرد : با توجه به اینکه ما در یک بنگاه اقتصادی فعالیت می کنیم ، می بایست تفکری اقتصادی داشته و از میزان منابع ، مصارف و هزینه ها با خبر باشیم تا به سمتی حرکت کنیم تا بهره وری سازمان را افزایش دهیم.

امیری خاطر نشان کرد به دلیل اینکه همه ما از سفره بزرگی به نام بانک مسکن ارتزاق میکنیم پس باید برای حفظ سازمان تلاش نماییم و در این راه می بایست بر داشته های خود اتکا و خدمات متمایز خود را برای مشتریان تشریح کنیم .وی در این خصوص از پرداخت یک و نیم برابری تسهیلات نسبت به منابع در استان فارس خبر داد و افزود : تمامی این تسهیلات با هدف رونق بخش مسکن و ایجاد شغل در استان پرداخت گردیده که این خدمت در نوع خود منحصر به فرد بوده است.

وی ادامه داد : با خود باوری خیلی راحت می توان ظرفیت های خود را شناسایی کرد و با رعایت فنون مذاکره ضمن ایجاد ارتباط موثر با مشتریان از داشته های خود حفاظت نمود.

مدیر شعب استان فارس پرداخت تسهیلات ، ورود شرکت تامین مالی بانک مسکن برای راه اندازی ابر پروژه ها و استفاده از ظرفیت شرکت سرمایه گذاری را سه راه اصلی تامین مالی بانک دانست و بر تمرکز در این زمینه ها تاکید کرد.

وی استفاده از مشاورین املاک برای ایجاد ارتباط  موثر با مشتریان بسیار با اهمیت دانست و آن را راهی کم هزینه برای انتقال اطلاعات به مشتریان عنوان کرد.

امیری از نقش مهم بانکداری دیجیتال سخن گفت و در این رابطه افزود : مدل کسب و کار ، فرآیندهای کسب و کار و استفاده از فن آوری های نوین سه رکن اصلی بانکداری دیجیتال هستند  که با تغییر در رویه آنها می توان به ترتیب 25 ، 15 و 5 درصد از هزینه های سازمان صرفه جویی نمود.

محمد باقر حسنی پور ماهانی رئیس حوزه حراست مدیریت شعب استان فارس با تاکید بر آموزه های اخلاقی قرآن کریم گفت: بهترین خصوصیت یک بانکدار رعایت ادب در کلام و رفتارش است.

وی همچنین مورد اعتماد بود را از دیگر خصوصیت بارز بانکداران عنوان نمود و آنرا در حفظ جایگاه هر سازمان ضروری عنوان کرد.

حسنی پور ماهانی آگاهی داشتن همکاران از دستورالعمل های مقرراتی بانک در راستای جلوگیری از بروز مشکلات ضروری دانست و توضیح داد : پرسش آرامش را به ارمغان می آورد و بنای پیشرفت در امور را پی ریزی می نماید.

غلامرضا رضایی رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان فارس با بیان این مطلب که بانکداران نمایندگان مدیر عامل در شعب می باشند گفت : مهمترین مبحث در ارتباط همکاران با مشتریان رعایت اخلاق است چون این امر علاوه بر جذب به وفاداری ایشان به بانک کمک بسزایی می کند.

وی با تاکید بر ارتقاء روحیه مثبت اندیشی گفت : مثبت اندیشی مسری است و سبب می شود تا همکاران پلکان ترقی را سریع تر طی نمایند.

رضایی مشتریان را نمایان گر فرصت ها و اندیشه های تازه دانست و شناسایی ظرفیت های آن ها از عوامل مهم اعتلای سازمان عنوان کرد.

رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان فارس با تاکید بر ارج نهادن به  بیش از 8 دهه  اعتبار بانک مسکن گفت : مراجعه به بایگانی شعب یکی از راه های  مناسب برای حفاظت مشتریان بانک  می باشد .

وی افزود : تعداد کثیری از صاحبان حساب در بانک مسکن بر خود می بالند که پولشان صرف ساخت خشت خشت منازل هموطنان و سبب امر خیر گردیده است.

رضایی با بیان این مطلب که موفقیت در بازاریابی همگانی برای تمامی کارکنان لذت بخش است ، گفت : اجرای طرح های گام به گام به خصوص طرح همنورد در مدیریت شعب استان فارس بر همین اساس اجرا شده است تا همه همکاران با یاری یکدیگر در پیشرفت مدیریت سهیم باشند .

آخرین بروزرسانی 1398/12/7