تازه های اخبار
سمینار روسای شعب حوزه ناظر شمال فارس برگزار شد.
در این نشست محمد حسن علمداری مدیر شعب فارس ، حوزه ناظر شمال استان را از حوزه های توانمند دانست و خاطر نشان ساخت: پرسنل حوزه و شعب تحت پوشش از توانمندی ها و ظرفیت های ویژه ای برخودار می باشند و تلاش شود از این مزیتها در جهت ارتقا قابلیت های بانک استفاده گردد ایشان داشتن محیط کار و همکارانی پویا و با نشاط را از الزامات تلاش و پیشرفت و دستیابی به اهداف دانست و یادآور شد : روسای شعب بایستی از نگاه ابزاری به پرسنل خودداری نمایند و با شناخت توانایی ها و روحیات کارکنان، به دنبال برقراری تعاملات مناسب با آنها باشند مدیر شعب فارس سپس با اشاره به جایگاه و اعتبار بانک نزد مردم و جامعه اظهار داشت و این امر مهم را حاصل تلاش ها و زحمات تک تک همکاران دانست وی خاطر نشان ساخت : یکی از مشکلات مدیریت شعب فارس کمبود نیروی انسانی است و تمامی کارکنان تلاش نمایند با هدایت و راهنمایی مشتریان به سمت استفاده از بانکداری الکترونیک، از ازدحام و شلوغی شعب بکاهند تا شاهد تاثیر کمبود پرسنل بر عملکرد موثر شعب نباشیم
علمداری با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در زمینه نرخ سود سپرده ها اظهار داشت : با تصمیمات خوبی که بوسیله مدیران بانک در وضعیت رقابتی امروز اتخاذ شده، شاهد بوده ایم که بانک مسکن به بانکی پیشرو در زمینه تنوع سپرده ها و نرخ سودها تبدیل شده و اولین بانکی است که قدم در میسر برداشتن محدودیت ها و آخرین بانکی می باشد که محدودیت ها را ایجاد خواهد کرد .
مدیر شعب فارس یکی از وظایف مهم روسای شعب را کنترل و نظارت خواند و اظهار داشت: بخشنامه ها و دستورالعمل ها راهنمای کار و رفتار کارکنان در شعب باشد و از انجام وظایف براساس سلیفه و نظر شخصی خودداری گردد تا از وارد آمدن ضرر و زیان به سازمان جلوگیری گردد.
شکراله علامه زاده رییس حوزه ناظر شمال فارس در این نشست نظم و انضباط را از مولفه های اساسی موفقیت دانست و خاطر نشان ساخت : لازمه انجام وظایف به نحو احسن ، رعایت نظم و انضباط می باشد ایشان رعایت نظافت ، آراستگی ظاهری شعب و کارکنان را زمینه ساز جلب رضایت مشتریان ذکر کرد و افزود: این موارد بایستی به صورت روزانه و مستمر بوسیله مسیولان شعبه مورد نظارت قرار گیرد .
رییس حوزه ناظر شمال فارس اهمیت برگزاری جلسات بخشنامه خوانی را یادآور شد و افزود :اگر جلسات بخشنامه خوانی به صورت منظم و هفتگی برگزار کردد و هر جلسه، یکی از پرسنل عهده دار مسیولیت جلسه و تشریح بخشنامه ها و دستورالعمل ها گردد همکاران با شعبه و دستورالعمل ها همراه خواهند شد و خود را شریک و همراه در اجرا و رعایت بخشنامه ها خواهند دانست علامه زاده ضرورت آموزش صحیح و توجه به کارکنان جدید الاستخدام را خواستار شد و اظهار داشت : رفتار و تعاملات با پرسنل به شکلی باشد که احساس تعهد و تعلق به بانک در وجود تک تک آنها تقویت گردد ایشان چیدمان و نظم بصری شعبه را از موارد مورد توجه مشتریان دانست وی ارایه خدمات با سرعت و همراه با تکریم مشتریان را ازدغدغه های اصلی مشتریان و بانک ذکر کرد و از روسای شعب خواست جلب رضایت مشتریان و ارایه خدمات همراه با ادب و احترام را سرلوحه کار خود قرار دهند شکراله علامه زاده در این نشست با اشاره به جذب منابع 24.5 درصدی حوزه ناظر شمال فارس در سال 92 خاطر نشان ساخت : با اتحاد و همدلی توانستیم به اهداف مورد نظر است پیدا کنیم و ابزار امیدواری کرد در سال جاری نیز در تحقق اهداف موفق باشیم .
رییس حوزه ناظر شمال استان فارس یادآور شد : شعب در جهت فرهنگ سازی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعات غیر ضروری مشتریان به شعب، بیش از پیش تلاش نمایند ایشان در ادامه جذب منابع، پیگیری معوقات ، فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک ، فروش اقساطی مسکن مهر و اخلاق محوری را از اولویت های حوزه ناظر شمال طی سال 93 ذکر کرد سپس روسای شعب تحت پوشش به تشریح عملکرد شعب در بخش های بازاریابی ، جذب منابع ، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک پرداختند و رییس حوزه ناظر شمال به بررسی نقاط قوت و ضعف شعب پرداخت و رهنمودهای لازم در راستای تقویت دستیابی به اهداف و ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان ارایه کرد.