فهرست اخبار فهرست اخبار

با روش پایان باز، می توانیم با برخوردی برنامه ریزی شده، کسبه محدوده جغرافیایی شعبه را مشتری بانک نماییم.

اولین رئیس شعبه زن، در مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، انتخاب شد.

اعظم شیرمحمدی به عنوان نخستین زن همکار در استان آذربایجان شرقی، هدایت شعبه شریعتی جنوبی تبریز را بر عهده گرفت.
مراسم معارفه اعظم شیرمحمدی، به عنوان رئیس شعبه شریعتی جنوبی تبریز، با حضور امیررنجبریان، مدیر شعب استان، معاون اداری و پشتیبانی مدیریت، رئیس حوزه حراست و تعدادی از روسای دوایر مدیریت و همکاران، در محل شعبه شریعتی تبریز برگزار شد. در این مراسم امیررنجبریان مدیر شعب استان طی سخنانی انتصاب وی را به ریاست شعبه شریعتی جنوبی تبریز تبریک گفت و افزود: وی به عنوان اولین همکار خانم در استان، طبق سیاست های بانک، تصمیم کمیته انتصابات و بر اساس توانمندی، مشتری مداری و عملکرد شایسته در زمان تصدی معاونت شعبه شهید بهشتی تبریز، به این سمت منصوب شده است. رنجبریان در بخش دیگر سخنان خود ضمن تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع گفت: خوش نامی درمبحث مشتری مداری، یکی از اصول مهم می باشد و اگر در گام نخست به خوش نامی معروف شویم خواهیم توانست مراحل بعدی مشتری مداری را نیز به خوبی سپری نماییم و پیش رویم. وی افزود: اغلب مشتریان طالب سود بیشتر نمی باشند و به دنبال اخلاق شایسته، عزت و احترام می باشند بنابراین با علم به این موضوع باید با اعمال و رفتار خودمان در جهت جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان قدیمی، بکوشیم. مدیر شعب استان، جذب منابع خرد را یکی از عوامل ثبات شعب از نظر منابع، معرفی کرد و ادامه داد: سعی همکاران باید بر این امر استوار باشد که علاوه بر جذب مشتریان دانه درشت، مشتریان متوسط و خرد را نیز جذب بانک نمایند. وی توضیح داد: رفتار، کردار و گفتار ما با مشتریان و کسبه محدوده جغرافیایی شعبه، باید به صورت متوازن و برنامه ریزی شده باشد و با برخوردی متین و با وقار ارتباطات خود را به صورت دائمی حفظ کرده و مرحله به مرحله در اذهان آنها نفوذ کرده و با جذب آنها به شعبه، از سایر رقبای خود پیشی گرفته و منابع خرد را، با تعداد زیاد، به صورت ماندگار جذب نموده و شعبه را به حالت ثبات برسانیم که به این روش مرسوم، در اصطلاحات علمی روش پایان باز، گفته می شود. بنابراین با روش پایان باز، می توانیم با برخوردی برنامه ریزی شده، کسبه محدوده جغرافیایی شعبه را مشتری بانک نماییم. وی در پایان سخنان خود خواستار همکاری ویژه دوایر مختلف مدیریت با شعبه شریعتی جنوبی شد تا رئیس جدید شعبه با دلگرمی بیشتری نسبت به تحقق اهداف شعبه گام بردارد. در بخش دیگر این مراسم اعظم شیرمحمدی رییس جدید شعبه شریعتی جنوبی طی سخنانی تاریخ استخدام خود را تیر ماه سال 1382 اعلام کرد و گفت: از بدو استخدام در شعب 17 شهریور، مرکزی، ششگلان، آزادی، میلاد، منجم و چهارراه لاله تبریز با سمت متصدی امور بانکی و در شعبه شهید بهشتی تبریز با سمت معاونت شعبه انجام وظیفه نموده ام . هم اکنون با حکم جدید، در شعبه شریعتی جنوبی به عنوان مسئول شعبه مشغول خواهم بود. وی افزود: با توجه به اینکه به عنوان اولین رئیس شعبه خانم در استان منصوب شده ام باید وظایف خودم را طوری انجام دهم که راه ترقی شغلی سایر همکاران خانم را هموار سازم. وی ادامه داد: با تمامی قوا و همت خود، همه توان خود را بکار خواهم بست تا به اعتماد مدیر شعب استان و کمیته انتصابات استان که بنده ر ا به عنوان رئیس شعبه انتخاب کرده اند پاسخ مثبت دهم. رئیس جدید شعبه شریعتی جنوبی اولویت کاری خود را در شعبه، وصول مطالبات معوق مخصوصا در بخش مشارکت مدنی، جذب منابع و صدور ضمانت نامه و بانکداری الکترونیکی اعلام نمود و افزود: قبل از حضورم در شعبه با تحقیقات میدانی، تا حدودی از وضعیت و آمارهای شعبه و مشتریان ویژه و محدوده شعبه، اطلاعاتی کسب نموده ام و سعی خواهم کرد با برنامه ریزی دقیق نسبت به انجام وظایف خود در هر یک از بخش های مذکور، به نحو احسن عمل نمایم. وی روحیه تعامل خود را با همکاران آقا، خوب عنوان کرد و ادامه داد: تا حدودی از همکاران شعبه شناخت دارم و امیدوارم که در تعامل با ایشان دچار مشکل نشوم و تلاشم بر این خواهد بود که با مرور زمان، تعامل خوب و دوستانه ای را با همکاران ایجاد نمایم و اهداف شعبه را با روحیه تیمی، محقق نمایم. شیر محمدی در پایان سخنان خود ضمن تشکر مجدد از مدیر شعب استان، حمایت معاونین مدیریت و روسای دوایر مدیریت را خواستار گردید و از حضور همکاران حاضر در مراسم معارفه و همکارانی که در طول خدمت در آموزش و یادگیری وی نقش داشتند، همچنین از حمایت و دلگرمی های همسر خودش، که معاون شعبه گلگشت تبریز می باشد تشکر و قدردانی نمود. در پایان مراسم، حکم انتصاب وی قرائت و توسط مدیر شعب استان تقدیم ایشان گردید.
آخرین بروزرسانی 1397/10/30