تازه های اخبار تازه های اخبار

هدف از برگزاری کارگاه آموزشی تکنیک های نوین بازاریابی ، رسیدن به یک زبان مشترک در بازاریابی است.

برگزاری کلاس آموزشی کارگاهی ملاحظات مدیریتی و تکنیک های نوین بازاریابی

کلاس آموزشی ملاحظات مدیریتی و تکنیک های نوین بازاریابی به صورت کارگاهی، با حضور علی کشاورز، رییس اداره کل بازاریابی، سید رضا جلال زاده و سید هادی مقدسی از کارشناسان اداره کل بازاریابی، مسیولین مدیریت شعب این استان ، روسای شعب سطح تبریز، کارشناسان و بازرسان ، در سالن همایش مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.
در ابتدای این کلاس مهدی احمدی مدیر شعب استان، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین هدف از تشکیل این کلاس را اهمیت بازاریابی و یادگیری فنون جدید بازاریابی برای رقابت با رقبا ، اعلام کرد و سپس به ارایه گزارشی از وضعیت بانک مسکن در این استان پرداخت.
احمدی رشد کل استان را در سال گذشته 53 درصد و تحقق اهداف استان را 166 در صد اعلام نمود و افزود: بانک مسکن استان ، موفقیت های خوبی در سال گذشته داشت که در مجموع منجر به کسب رتبه نخست کشوری در ارزیابی عملکرد و همچنین ارتقای 2 پله ای بانک در بین بانکهای استان شد و توانستیم از رتبه ششم به رتبه چهارم بین بانکهای استان صعود نماییم.
وی افزود: رشد استان در قرض الحسنه جاری 66 درصد با تحقق اهداف 130 درصدی، در پس انداز 34 درصد با تحقق اهداف 210 درصدی، در حساب سپرده ممتاز 54 درصد با تحقق اهداف 277 درصدی، در کوتاه مدت عادی 55 درصد با تحقق اهداف 203 درصدی، در بلند مدت 52 درصد با تحقق اهداف 181 درصدی بوده است. 
احمدی ادامه داد: در ضمانت نامه 94 درصد تحقق اهداف و در وصول نقدی 104 درصد تحقق اهداف داشتیم و بیش از 18000 واحد از واحدهای مسکن مهر را به فروش اقساطی تبدیل کرده ایم. 
مدیر شعب استان با اعلام رتبه چهارم کشوری مدیریت شعب استان در پرداخت تسهیلات، موفقیت های حاصله را لطف خداوند متعال و مرهون تلاشهای تمامی همکاران دانست و ضمن تبریک به همکاران از زحمات همه آنها تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد استانی در سال جاری ادامه یابد و رتبه نخست برای استان حفظ شود.
وی همچنین با اعلام این خبر که رتبه بانک مسکن در بین بانکهای شهرستان مراغه، نخست می باشد افزود: امیدوارم روزی فرا رسد که بانک مسکن در تمامی شهرستانهای استان ، پیشرو باشد.
احمدی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از حضور علی کشاورز، رییس اداره کل بازاریابی و همکارانش در این استان، رهنمودهای تمامی همکاران در ادارات مرکزی به ویژه اداره کل بازاریابی را در موفقیت استان موثر دانست و خواستار تعامل و کمک های تمامی ادارات در آینده برای پیشرفت استان گردید.
پس از اتمام سخنان مدیر شعب استان، علی کشاورز رییس اداره کل بازاریابی به همراه جلال زاده کارشناس این اداره به صورت مشترک کلاس آموزشی خود را به صورت کارگاهی شروع کردند و هدف از برگزاری این کلاس را رسیدن به یک زبان مشترک در بازاریابی و عوامل موفقیت همکاران را خود شناسی، شناخت مشتریان، شناخت رقبا، شناخت شرایط و محیط و شناخت کانالهای نفوذ و ارتباطی اعلام نمودند.
گفتنی است یعقوب علیپور نیز طی سخنانی، نظرات و پیشنهادات تمامی همکاران را که قبلا جمع آوری نموده بود به استحضار حضار رساند.
آخرین بروزرسانی 1395/7/4