تازه های اخبار تازه های اخبار

نشست مدیر شعب استان آذربایجان شرقی با همکاران شعبه مرکزی تبریز

مهدی احمدی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی طی نشستی با همکاران شعبه مرکزی تبریز، راهکارها ی مناسب برای پیشرفت بیشتر این شعبه را بررسی نمود.
دراین نشست مدیر شعب استان طی سخنانی شعبه مرکزی تبریز را برای استان یک برند معرفی نمود و افزود: عملکرد مناسب شعبه مرکزی تبریز، نقطه قوتی برای تمام استان می باشد و با توجه به حجم فعالیت و تعداد همکاران این شعبه انتظار آن را داریم که 15 درصد کل منابع مدیریت مربوط به این شعبه باشد لذا امیدواریم که همه همکاران شعبه در تمامی رده ها دست به دست هم داده و با فعالیت و جذب منابع بیشتر عملکرد مطلوبی را برای شعبه فراهم نمایند.
وی یکی از رموز موفقیت همکاران را در شعبه مرکزی تبریز مشتری مداری و بازاریابی اعلام کرد و گفت : همکاران ضمن رعایت اصول تکریم ارباب رجوع می توانند با شناسایی بازارهای هدف و مراجعه مستمر به آنها گامهای موثر زیادی را برای پیشرفت شعبه بردارند.
احمدی در رابطه با اهمیت تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان خاطر نشان کرد: اگر تیم بازار یابی مدیریت و شعبه، مشتریانی را برای شعبه جذب کنند و مشتریان در مراجعه به شعبه با رفتار سرد همکاران مواجه شوند تاثیر منفی زیادی در آنها گذاشته و زحمات تیم بازاریابی به هدر می رود بنابراین همکاران باید خود را ملزم به رعایت تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری و احترام به مشتری نمایند.
مدیر شعب استان در پایان سخنان خود از تعمیرات اساسی شعبه مرکزی تبریز در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: تعمیرات اساسی شعبه امسال شروع خواهد شد و امیدواریم که همکاران از فرصت باقیمانده تا زمان شروع تعمیرات شعبه، تمام تلاش خود را برای پیشرفت هرچه بهتر شعبه بکارگیرند.
درادامه این نشست هریک از همکاران، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمودند و مدیر شعب استان پاسخ های مناسب را ارایه نمود.
آخرین بروزرسانی 1394/11/19