تازه های اخبار تازه های اخبار

صدور ضمانتنامه در ارتقای درجه شعب موثر است.

دومین جلسه بررسی عملکرد شعب در تحقق اهداف تعیین شده شهریور ماه سال جاری

بمنظور بررسی عملکرد شعب در تحقق اهداف تعیین شده شهریور ماه سال جاری دومین جلسه، با حضور مدیر شعب استان ، معاون اجرایی مدیریت ، کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی و 10 نفر از روسای شعب تبریز و شهرستانها در محل اتاق مدیر شعب این استان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شد سپس محمدحسین جوادیان مدیر شعب استان طی سخنانی از شعب دروازه تهران و چهارراه لاله تبریز که در تحقق اهداف تعیین شده ، موفق عمل کرده بودند تشکر و قدردانی نمود.
مدیر شعب استان با تاکید بر جذب منابع افزود : هرگز نباید به رشد فعلی قانع شویم و با ابزارهای موجود که مورد استقبال مشتریان هم واقع می شوند ، باید نسبت به جذب منابع بیشتر تلاش کنیم تا از رقبای خود پیشی گرفته و جزو مدیریت های تراز اول در جدول مقایسه ای قرار گیریم .
جوادیان به موثر بودن ضمانتنامه در ارتقای درجه شعب اشاره کرد و ادامه داد : شعبی که در آستانه گرفتن درجه می باشند اگر در زمینه ضمانتنامه تلاش کنند به نتایج خوبی دست خواهند یافت .
وی با اذعان به سخت بودن بازاریابی در وضعیت رقابتی کنونی خاطرنشان کرد : مشتری مداری امری لازم و ضروری بوده و نگهداری مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . لذا اگر تمام همکاران در شعب از رده پایین گرفته تا مسیول شعبه در بازاریابی شرکت کنند سختی این کار را چشیده و قدر مشتریان شعبه را خواهند دانست بنابراین شرکت کردن همه همکاران در بازاریابی اجتناب ناپذیر می باشد.
جوادیان از ارزیابی شش ماهه مدیریتها، توسط اولیای بانک خبر داد و خواستار تلاش همکاران برای تحقق اهداف تعیین شده گردید.
مدیر شعب استان در پایان سخنان خود به وضعیت اقلیمی استان اشاره کرد و ادامه داد : با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی، استانی با محصولات کشاورزی غنی می باشد و معمولاً 6 ماهه دوم سال ، فصل برداشت محصول می باشد ، فروش محصول و بازار از رونق خوبی برخوردار خواهند بود بنابراین هوشیاری همکاران برای جذب منابع بیشتر و استفاده از فرصتها را خواستار شد.
در ادامه این جلسه اهداف هر یک از شعب حاضر مطرح شد و درباره آنها بحث و تبادل نظر انجام گرفت و روسای شعب موفق به بیان دلایل موفقیت خود پرداختند.
آخرین بروزرسانی 1394/5/5