تازه های اخبار تازه های اخبار

طرح عیدانه و حساب سپرده ممتاز ، ابزار و فرصتهای مناسبی برای جذب

بررسی عملکرد شعب در جذب منابع و تحقق اهداف تعیین شده شهریور ماه سال جاری

بمنظور بررسی عملکرد شعب در جذب منابع و تحقق اهداف تعیین شده شهریور ماه سال جاری، جلساتی طی چهار روز متوالی ، با حضور مدیر شعب استان ، معاونین اجرایی و مالی و فناوری مدیریت ، کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی و روسای شعب تبریز و شهرستانها (در هر جلسه10 نفر از روسای شعب) ، در محل مدیریت شعب این استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسات آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شد ، سپس محمد حسین جوادیان، مدیر شعب استان آذربایجان شرقی، در هر یک از جلسات مطالبی را به شرح زیر ایراد نمود:
محمدحسین جوادیان مدیر شعب استان آذربایجان شرقی طی سخنانی ضمن اعلام رضایت خود از مجموعه مدیریت و شعب ، ارتقای درجه مدیریت را به درجه یک نوع الف تبریک گفت و این موفقیت و همچنین ارتقای درجه، 5 شعبه در استان را نتیجه تلاش تمامی همکاران دانست.
وی رشد منابع مدیریت را از ابتدای سال جاری مبلغی بالغ بر 2204 میلیارد ریال اعلام و همچنین منابع مدیریت را به پایان بیست و سوم شهریور سال جاری ، مبلغی بالغ بر 12834 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امیدوارم که با تلاش تمامی همکاران در کل شعب استان در پایان شهریور ماه سال جاری منابع خود را از مرز 13 هزار میلیارد ریال عبور داده و آمار مناسبی را در کارنامه مدیریت بر جای بگذاریم .
مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت ها و تحولات حاصله در شعب ، بالا بودن رشد 42 شعبه را از میانگین رشد مدیریت که 73/20 می باشد، حاکی از وجود منابع انسانی قوی در استان دانست و ادامه داد: با بوجود آمدن شرایط موجود و موفقیت های حاصله، دیدگاههای اولیای بانک نسبت به استان بهتر شده و با ادامه این روند شاهد اتفاقات خوبی در این استان خواهیم بود.
مدیر شعب استان، طرح عیدانه و حساب سپرده ممتاز را ابزار و فرصتهای مناسبی برای جذب منابع دانست و منابع جذب شده توسط طرح عیدانه بانک مسکن را در استان، مبلغی بالغ بر 760میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هرگز نباید به رشد فعلی قانع شویم و با ابزارهای موجود که مورد استقبال مشتریان هم واقع می شوند ، باید نسبت به جذب منابع بیشتر و کاهش مطالبات معوق، تلاش کنیم تا از فرصت باقیمانده این طرح به نفع بانک استفاده کرده و از رقبای خود پیشی گرفته و جزو مدیریت های تراز اول در جدول مقایسه ای قرار گیریم .
جوادیان به موثر بودن ضمانتنامه در ارتقای درجه شعب اشاره کرد و ادامه داد : شعبی که در آستانه گرفتن درجه می باشند اگر در زمینه ضمانتنامه تلاش کنند به نتایج خوبی دست خواهند یافت .
وی با اذعان به سخت بودن بازاریابی در وضعیت رقابتی کنونی خاطرنشان کرد : مشتری مداری امری لازم و ضروری بوده و نگهداری مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . لذا اگر تمام همکاران در شعب از رده پایین گرفته تا مسیول شعبه در بازاریابی شرکت کنند سختی این کار را چشیده و قدر مشتریان شعبه را خواهند دانست بنابراین ایجاد همدلی در شعبه و شرکت کردن همه همکاران در بازاریابی و مشارکت دسته جمعی همکاران شعبه در تصمیم سازی ، اجتناب ناپذیر بوده و یکی از رموز موفقیت شعب به شمار می رود.
جوادیان در ادامه سخنان خود از کسب رتبه پنجم کشوری مدیریت در جذب منابع خبر داد و با اشاره به وضعیت اقلیمی استان ادامه داد : با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی، استانی با محصولات کشاورزی غنی می باشد و معمولاً 6 ماهه دوم سال ، فصل برداشت محصول می باشد ، فروش محصول و بازار از رونق خوبی برخوردار خواهند بود بنابراین هوشیاری همکاران برای جذب منابع بیشتر و استفاده از فرصتها، مورد انتظار می باشد.

 

 

در ادامه هر یک از این جلسات اهداف هر یک از شعب حاضر مطرح شد و درباره آنها بحث و گفتگو انجام گرفت و ضمن تبادل نظر راهکارهای مناسب از طرف روسای شعب موفق ارایه گردید.

آخرین بروزرسانی 1394/5/5