تازه های اخبار تازه های اخبار

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر: مسوولین شعب باید مثبت اندیش باشند »

گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان، معاونین مدیریت، کارشناسان، رؤسا دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« به نام خدا»

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر: مسوولین شعب باید مثبت اندیش باشند »

         گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر  با حضور عقیل زینلی  مدیر شعب استان، معاونین مدیریت، کارشناسان، رؤسا  دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این گردهمایی زینلی مدیر شعب استان بوشهر با عرض خیرمقدم به همکاران و عرض تبریک به همکاران به جهت کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد در پایان فصل اول سال جاری  گفت: همه ما به دنبال یک هدف مشترک هستیم و آن هم رسیدن سازمان به اهداف مورد  است پس باید به کمک هم شرایطی را فراهم کنیم که بدون حاشیه و سلیقه شخصی آسوده خاطر مسیر طی نموده و به اهداف کلان فکر کنیم و به آن برسیم.

     وی افزود: هرچه همکاران همراه تر و همسوتر باشند و تقسیم کارها بدرستی انجام شود و فاصله بین دوایر مدیریت و شعب کمتر باشد سریعتر به نتیجه دلخواه میرسیم . زینلی ادامه داد: جلسات باید یا به دانش مابیفزاید و یا ما را به تحرک و تغییر وادارد و در نهایت باید نتیجه و خروجی خوبی داشته باشد و موانع را بدون رودرباستی حل کنیم. ایشان ادامه داد: اگر توانمند نباشیم نمی توانیم همکاران را توانمند کنیم و بدون شک ما را قبول نمی کنند پس باید با جدی گرفتن شرکت همکاران در دوره های آموزشی این توانمندی را در کارکنان افزایش دهیم.

زینلی گفت: همیشه بدنبال تغییرات باشید و با آن مقاومت نکنید. تغییرات باعث افزایش دانش ما می گردد. وی افزود: مسوولین شعب باید مثبت اندیش باشند و هدفها را واقع بینانه و بلند در نظر بگیرند و قطعاً چیزی که در کنار مثبت اندیشی مهم است تلاش است.  

ایشان تکریم ارباب رجوع، خدمات کارمزد محور، جذب منابع، وصول مطالبات، آموزش همکاران، ایجاد انگیزه در همکاران، پرورش نیروی چابک، خلاق و ایده پرداز،  رعایت بهداشت اعتباری و دستورالعمل ها، رعایت مسایل حفاظتی و امنیتی و بارزسی را بسیار با اهمیت خواند.

          پس از آن  رحیمی معاون مدیریت شعب استان، از همکاران به جهت قرار گرفتن مدیریت در جایگاه دوم   تقدیر نمود و از مدیر شعب استان به جهت فراهم نمودن محیطی آرام و بدون تنش تقدیر و تشکر نمود.

  سپس مسؤولین چهارشعبه  مدیریت که عملکرد مطلوبی در بخش های مختلف از جمله وصول مطالبات، جذب منابع، اعتبارات و ضمانتنامه و منابع انسانی  داشتند  به بیان دلایل موفقیت خود پرداختند.

        در بخش دیگری روسا و کارشناسان دوایرمدیریت به تشریح عملکرد  خود در  بخش های مختلف پراختند  و اهداف سال جاری را تشریح نمودند.

      سپس تمامی کارکنان شرکت کننده در همایش ضمن قرایت  میثاق نامه ای، جهت دستیابی مدیریت به اهداف بانک و موفقیت در امور هم پیمان گردیدند.

       در پایان مراسم لوح تقدیر وهدایایی به رؤسای شعب برتر و کارکنان  اهدای گردید.

 


 

 

 

آخرین بروزرسانی 1398/6/17