تازه های اخبار تازه های اخبار

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به معاونین شعب : باید قدر دان جایگاه مان باشیم »

گردهمایی معاونین شعب استان بوشهر با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان، رحیمی معاون اجرایی مدیریت، جمالوندی معاون مالی وفناوری مدیریت، رؤسا دوایر مدیریت و معاونین شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« به نام خدا»

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر خطاب به معاونین شعب : باید قدر دان جایگاه مان باشیم »

         گردهمایی معاونین  شعب استان بوشهر  با حضور عقیل زینلی  مدیر شعب استان، رحیمی معاون اجرایی مدیریت، جمالوندی معاون مالی وفناوری مدیریت،  رؤسا  دوایر مدیریت و  معاونین  شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این گردهمایی زینلی مدیر شعب استان بوشهر با عرض خیرمقدم به همکاران و با تقدیر از همکاران بدلیل تلاش های صورت پذیرفته توسط کارکنان در بخش های مختلف عملکردی، اظهار داشت: خوشحالیم که برای اولین بار در رتبه پنجم کشور قرار گرفتیم و این باعث افتخار است و مشخص است که به این خود باوری رسیده ایم که ما می توانیم. 

     زینلی  هدف از تشکیل جلسه را توانمند سازی همکاران و همفکری با آنان خواند و افزود: معاونین شعب نقطه اتصال بین کارمندان و رؤسای شعب هستند و این خود جایگاه بسیار ویژه ای است. شما باید ایده های خود را ارایه داده و پس از تصویب اجرای نمایید. وی ادامه داد: هرچه ارتباطات  مدیریت با شعب بیشتر باشد تصمیمات شخصی کمتر می شود، سوی تفاهم ها برداشته شده و باعث افزایش انگیزه در بین همکاران می گردد و در نهایت کارها در ریل اصلی قرار می گیرد.

   وی افزود: با بیان مسایل و مشکلات می توانیم در جهت تقویت  و کمک گام برداریم و مسایل را پوشش دهیم. همانگونه که در مدیریت استان تقسیم کار صحیح بین همکاران انجام شده در شعب نیز باید همین گونه عمل شود و اگر تلاش کنیم و برنامه داشته باشیم که باید چکار بکنیم بدون شک از روزمرگی و بی هدفی دور می شویم.

زینلی جایگاه بانک و بخش مسکن را خیلی تاثیر گذار دانست و گفت: در بخشی هستیم که 30% اشتغال کشور، 3% اقتصاد کشورو 30% هزینه های خانوار در آن می باشد که باید قدر این جایگاه را باشیم  و وظیفه ما است که به مردم امیدواری بدهیم.

    زینلی گفت: ما بدنبال معاونین  شعبه تحول گرا هستیم. کسانی که مدعی ارتقای هستند باید قوی باشند. جانشین پروری، ایجادگردش شغلی همکاران، تسلط بر امور  و تاکید و توجه بر یادگیری مستمر کارکنان از اولویت هاست.  

وی افزود: باید با سرعت عمل و دقت در کار، مشتریان موقت را به مشتریان دایمی تبدیل کرد.

ایشان خدمات کارمزد محور، جذب منابع، وصول مطالبات، آموزش همکاران، ایجاد انگیزه در همکاران، پرورش نیروی چابک، خلاق و ایده پرداز،  رعایت بهداشت اعتباری و دستورالعمل ها، رعایت مسایل حفاظتی و امنیتی و بارزسی را بسیار با اهمیت خواند.

  سپس معاونین  سه شعبه برتر مدیریت که موفق به کسب رتبه های نخست در بخش های مختلف از جمله وصول مطالبات، جذب منابع، بانکداری الکترونیک  گردیده بودند  به بیان دلایل موفقیت خود پرداختند.

        در بخش دیگری روسا  دوایرمدیریت به تشریح عملکرد برنامه  خود در  بخش های مختلف پراختند  و اهداف سال جاری را تشریح نمودند.

گفتنی است در این مراسم مدیر و معاونین مدیریت به پرسش های معاونین شعب پاسخ های مقتضی را ارایه نمودند.

       در پایان مراسم لوح تقدیر وهدایایی به معاونین شعب برتر اهدای گردید.

 


 

 

 

آخرین بروزرسانی 1398/4/19