تازه های اخبار تازه های اخبار

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر: باید با سرعت عمل و دقت در کار، مشتریان موقت را به مشتریان دایمی تبدیل کرد »

گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان، رحیمی معاون مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونین دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر: باید با سرعت عمل و دقت در کار، مشتریان موقت را به مشتریان دایمی تبدیل کرد »

         گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر  با حضور عقیل زینلی  مدیر شعب استان، رحیمی معاون مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونین دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این گردهمایی زینلی مدیر شعب استان بوشهر با عرض خیرمقدم به همکاران، حلول ماه مبارک رمضان را به همکاران تبریک گفتند. ایشان با تقدیر از همکارن بدلیل تلاش های صورت پذیرفته توسط کارکنان در بخش های مختلف عملکردی، حامل پیام تقدیر و تشکر مدیر عامل محترم بانک  به همکاران شد و اظهار داشت: خوشحالیم که برای اولین بار در رتبه پنجم کشور قرار گرفتیم و این باعث افتخار است و مشخص است که به این خود باوری رسیده ایم که ما می توانیم. 

     زینلی افزود: ارتقای  درجه شعبه  حاصل تلاش تک به تک همکاران از پایین ترین تا بالاترین رده سازمانی بوده و موفقیت مدیریت را مرهون و مدیون کلیه شعب اعم از شعب سبز و زرد دانست. وی با اشاره  به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید گفت: نقش بانک مسکن در این امر بسیار مهم است پس باید اولویت بندی و جهت گیری امسال در این راستا مد نظر قرار گیرد. وی افزود: در حوزه ای کار می کنیم که درون زاست و همین موضوع نقش ما را پررنگتر می کند پس باید از این پتانسیل  که ما رهبری آن را بر عهده داریم بهترین استفاده را ببریم و به هموطنان،  مردم و خلق خدا کمک کنیم. وی گفت: 30% اشتغال کشور در بخش مسکن است که نقش ما را پر رنگتر می کند پس باید قدردان موقعیت شغلی خودمان باشیم.

    ایشان ضمن بررسی  دست آوردها و عملکرد سال گذشته  افزود: در سال گذشته به  اهدفمان رسیدیم و حتی بالاتر از انتظار بودیم. در شش ماهه اول  برای اولین بار  در منطقه سبز بودیم که این خود مقدمه ای برای نیمه دوم سال شد. وی گفت: ما در 24 شاخص بالای 75%  و در 12 شاخص بالای 110%  تحقق هدف  داشتیم. همچنین50% شعب در منطقه سبز  قرار گرفتند و 4 شعبه نیز حایز ارتقای درجه گردیدند.

زینلی گفت: ما مسوولین  شعبه تحول گرا می خواهیم، کسانی که مدعی ارتقای هستند باید قوی باشند. جانشین پروری، ایجادگردش شغلی همکاران، تسلط بر امور  و تاکید و توجه بر یادگیری مستمر کارکنان از اولویت هاست.  

در ادامه زینلی گفت: برنامه امسال بانک احداث واحدهای میان متراژ است. الگوی مسکن و مصرف باید رعایت شود چون خرید واحدهای با  متراژ بالا در توان و قدرت خرید مردم نیست و واحدهای لوکس وبا متراژ بالا، خط قرمز بانک می باشد.

وی افزود: باید با سرعت عمل و دقت در کار، مشتریان موقت را به مشتریان دایمی تبدیل کرد.

ایشان خدمات کارمزد محور، جذب منابع، وصول مطالبات، آموزش همکاران، ایجاد انگیزه در همکاران، پرورش نیروی چابک، خلاق و ایده پرداز،  رعایت بهداشت اعتباری و دستورالعمل ها، رعایت مسایل حفاظتی و امنیتی و بارزسی را بسیار با اهمیت خواند.

          پس از آن  رحیمی معاون مدیریت شعب استان، از همکاران به جهت قرار گرفتن مدیریت در جایگاه سبز در سال گذشته تقدیر نمود و افزود: این مهم حاصل نمی شد مگر به واسطه تلاش جمعی همکاران.

     وی افزود: در حال حاضر بدنبال برنامه استعدادیابی از همکاران هستیم تا بتوانیم در بخش انتصابات بهترین مهرچینی را انجام دهیم. بنابر این همکاران باید تجربه کاری خودشان را بالا ببرند.

  سپس مسؤولین چهارشعبه برتر مدیریت که موفق به کسب رتبه های نخست در بخش های مختلف از جمله وصول مطالبات، جذب منابع، بانکداری الکترونیک و ضمانتنامه  گردیده بودند  به بیان دلایل موفقیت خود پرداختند.

        در بخش دیگری روسا و کارشناسان دوایرمدیریت به تشریح عملکرد سال گذشته خود در  بخش های مختلف پراختند  و اهداف سال جاری را تشریح نمودند.

      سپس تمامی کارکنان شرکت کننده در همایش ضمن قرایت  میثاق نامه ای، جهت دستیابی مدیریت به اهداف بانک و موفقیت در امور هم پیمان گردیدند.

       در پایان مراسم لوح تقدیر وهدایایی به رؤسای شعب برتر و کارکنان مدیریت اهدای گردید.

 


 

 

 

آخرین بروزرسانی 1398/3/11