تازه های اخبار تازه های اخبار

كسب رتبه نخست در ارزيابي عملكرد پايان دي ماه

تاثير بسيار بالاي تغييرات فناورانه بر صنعت بانكداري منجر به ايجاد بستري نوين جهت مبادلات وجوه گرديده كه با عنوان خدمات بانكداري الكترونيك از آن ياد مي شود و به جرات مي توان گفت كه يكي از الزامات اساسي در رواج تجارت الكترونيكي مي باشد. از اين رو ترديدي نيست كه رمز بقا و پيشرفت سازمانها و صنايع خدماتي، ارائه خدمات با كيفيت برتر بوده و نظام بانكي نيز به عنوان يك صنعت خدماتي از اين قاعده مستثني نيست. لذا با عنايت به توفيقات حاصل شده توسط مديريت در حوزه بانكداري الكترونيك و كسب رتبه نخست در ارزيابي عملكرد پايان دي ماه سال به استناد كارنامه ارائه شده توسط اداره كل برنامه ريزي و ارزيابي عملكرد به سراغ عباس خالوزاده رييس دايره سيستم ها ي مديريت استان رفتيم تا گفتگويي در ارتباط با دلايل توفيقات بدست آمده در اين بخش با ايشان داشته باشيم.

« به نام خدا»

    تاثير بسيار بالاي تغييرات فناورانه بر صنعت بانكداري منجر  به ايجاد بستري نوين جهت مبادلات وجوه گرديده كه با عنوان خدمات بانكداري الكترونيك از آن ياد مي شود و به جرات مي توان گفت كه يكي از الزامات اساسي در رواج تجارت الكترونيكي مي باشد. از اين رو ترديدي نيست كه رمز بقا و پيشرفت سازمانها و صنايع خدماتي، ارائه خدمات با كيفيت برتر بوده و نظام بانكي نيز به عنوان يك صنعت خدماتي از اين قاعده مستثني نيست. لذا با عنايت به توفيقات حاصل شده توسط مديريت در حوزه بانكداري الكترونيك و كسب رتبه نخست در ارزيابي عملكرد پايان دي ماه سال به استناد كارنامه ارائه شده توسط اداره كل برنامه ريزي و ارزيابي عملكرد به سراغ عباس خالوزاده رييس دايره سيستم ها ي مديريت استان رفتيم تا گفتگويي در ارتباط با دلايل توفيقات بدست آمده  در اين بخش با ايشان داشته باشيم.

خلاصه ای از عملکرد  دایره سیستم ها در خصوص  تحقق اهداف بانکداری الکترونیک را بیان بفرمائید.

از ابتدای سال با بررسی دقیق عملکرد و پتانسیل شعب اهداف بانکداری الکترونیک به صورت واقع  بینانه  به  شعب اختصاص پیدا کرد و هر ماه نتایج تحلیلی عملکرد بانکداری الکترونیک به صورت مکتوب به هر شعبه ارسال  گرديد و مشاوره های لازم  در خصوص بهبود وضعیت به شعب ارائه  شد. که در همین راستا با تلاش کلیه پرسنل مجموعه در ارزیابی عملکرد دی ماه 97 در حوزه شاخص هاي بانکداری الکترونیک در بین مدیریت های کشور رتبه 1 کسب گردید.

 

بهترین عملکرد در کدام شاخص ها محقق گردید.

بهترین عملکرد در بخش استفاده کنندگان از خدمات مجازی و پایانه های فروشگاهی انجام پذیرفت. ليكن در جهت تحقق اهداف تعیین شده برای دستگاه های وب کیوسک با توجه به اینکه با تقلیل سقف انتقال وجه به کارت های شتابی استقبال مشتریان جهت استفاده کمتر شده است نیاز می باشد جهت تعیین اهداف سال آینده بازنگری صورت پذیرد.


آیا برنامه تشویقی نیز در سال جاری برای شعب داشته اید؟

اين مديريت با درك اين موضوع كه توفيقات بدست آمده حاصل تلاش جمعي و مستمر همكاران شعب در حوزه هاي مختلف بانكداري الكترونيك بوده است، در همایش کارکنان شعب و مدیریت  که در دی ماه سال جاري  برگزار گردید از شعب موفق و همكاران برتر در اين حوزه  قدردانی بعمل آمد. و در سال آينده نيز اين مهم را در دستور كار جدي خود قرار داده است.

 

برای سال آینده چه برنامه ای دارید؟

با عنایت به اینکه حوزه بانکداری الکترونیک داراي ظرفيت هاي بسياري جهت رشد و پيشرفت روز افزون دارد، لذا در تلاش هستیم این روند صعودی همچنان حفظ گردد . همچنین برای مشتریان پایانه های فروشگاهی و نيز آموزش پرسنل در جهت بازآموزی بانکداری الکترونیک در سال آتي برنامه هایی در حال تدوین می باشد.
کلام آخر
توسعه و فرهنگ سازی استفاده از  بانکداری الکترونیک بين  مشتریان در جهت پیشبرد اهداف بانک تاثیر بسزایی دارد و در سال های اخیر تغییرات قابل قبولی از سوی اداره کل محترم بانکداری الکترونیک برای بهبود ابزارهای موجود صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی داشته و انتظار می رود که در برنامه های آتی این تغییرات و معرفی خدمات جدید همچنان ادامه یابد.
در پایان از کلیه پرسنل شعب و همچنین همکاران دایره سیستم ها  که در راستای تحقق اهداف مدیریت نهایت تلاش  خود را انجام می دهند و نيز  از مدیر محترم استان كه  فضاي مناسب  را جهت  تمرکز کافی همكاران در انجام امور محوله و در نهايت افزايش بهره وري شغلي را ايجاد نمودند كمال تشكر و امتنان را دارم.

گفتگو از : اميد باغبان نژاد كارشناس روابط عمومي مديريت شعب استان بوشهر

 

 

آخرین بروزرسانی 1397/11/30