تازه های اخبار تازه های اخبار

کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد پایان دی ماه

تاثیر بسیار بالای تغییرات فناورانه بر صنعت بانکداری منجر به ایجاد بستری نوین جهت مبادلات وجوه گردیده که با عنوان خدمات بانکداری الکترونیک از آن یاد می شود و به جرات می توان گفت که یکی از الزامات اساسی در رواج تجارت الکترونیکی می باشد. از این رو تردیدی نیست که رمز بقا و پیشرفت سازمانها و صنایع خدماتی، ارایه خدمات با کیفیت برتر بوده و نظام بانکی نیز به عنوان یک صنعت خدماتی از این قاعده مستثنی نیست. لذا با عنایت به توفیقات حاصل شده توسط مدیریت در حوزه بانکداری الکترونیک و کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد پایان دی ماه سال به استناد کارنامه ارایه شده توسط اداره کل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد به سراغ عباس خالوزاده رییس دایره سیستم ها ی مدیریت استان رفتیم تا گفتگویی در ارتباط با دلایل توفیقات بدست آمده در این بخش با ایشان داشته باشیم.

« به نام خدا»

    تاثیر بسیار بالای تغییرات فناورانه بر صنعت بانکداری منجر  به ایجاد بستری نوین جهت مبادلات وجوه گردیده که با عنوان خدمات بانکداری الکترونیک از آن یاد می شود و به جرات می توان گفت که یکی از الزامات اساسی در رواج تجارت الکترونیکی می باشد. از این رو تردیدی نیست که رمز بقا و پیشرفت سازمانها و صنایع خدماتی، ارایه خدمات با کیفیت برتر بوده و نظام بانکی نیز به عنوان یک صنعت خدماتی از این قاعده مستثنی نیست. لذا با عنایت به توفیقات حاصل شده توسط مدیریت در حوزه بانکداری الکترونیک و کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد پایان دی ماه سال به استناد کارنامه ارایه شده توسط اداره کل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد به سراغ عباس خالوزاده رییس دایره سیستم ها ی مدیریت استان رفتیم تا گفتگویی در ارتباط با دلایل توفیقات بدست آمده  در این بخش با ایشان داشته باشیم.

خلاصه ای از عملکرد  دایره سیستم ها در خصوص  تحقق اهداف بانکداری الکترونیک را بیان بفرمایید.

از ابتدای سال با بررسی دقیق عملکرد و پتانسیل شعب اهداف بانکداری الکترونیک به صورت واقع  بینانه  به  شعب اختصاص پیدا کرد و هر ماه نتایج تحلیلی عملکرد بانکداری الکترونیک به صورت مکتوب به هر شعبه ارسال  گردید و مشاوره های لازم  در خصوص بهبود وضعیت به شعب ارایه  شد. که در همین راستا با تلاش کلیه پرسنل مجموعه در ارزیابی عملکرد دی ماه 97 در حوزه شاخص های بانکداری الکترونیک در بین مدیریت های کشور رتبه 1 کسب گردید.

 

بهترین عملکرد در کدام شاخص ها محقق گردید.

بهترین عملکرد در بخش استفاده کنندگان از خدمات مجازی و پایانه های فروشگاهی انجام پذیرفت. لیکن در جهت تحقق اهداف تعیین شده برای دستگاه های وب کیوسک با توجه به اینکه با تقلیل سقف انتقال وجه به کارت های شتابی استقبال مشتریان جهت استفاده کمتر شده است نیاز می باشد جهت تعیین اهداف سال آینده بازنگری صورت پذیرد.


آیا برنامه تشویقی نیز در سال جاری برای شعب داشته اید؟

این مدیریت با درک این موضوع که توفیقات بدست آمده حاصل تلاش جمعی و مستمر همکاران شعب در حوزه های مختلف بانکداری الکترونیک بوده است، در همایش کارکنان شعب و مدیریت  که در دی ماه سال جاری  برگزار گردید از شعب موفق و همکاران برتر در این حوزه  قدردانی بعمل آمد. و در سال آینده نیز این مهم را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

 

برای سال آینده چه برنامه ای دارید؟

با عنایت به اینکه حوزه بانکداری الکترونیک دارای ظرفیت های بسیاری جهت رشد و پیشرفت روز افزون دارد، لذا در تلاش هستیم این روند صعودی همچنان حفظ گردد . همچنین برای مشتریان پایانه های فروشگاهی و نیز آموزش پرسنل در جهت بازآموزی بانکداری الکترونیک در سال آتی برنامه هایی در حال تدوین می باشد.
کلام آخر
توسعه و فرهنگ سازی استفاده از  بانکداری الکترونیک بین  مشتریان در جهت پیشبرد اهداف بانک تاثیر بسزایی دارد و در سال های اخیر تغییرات قابل قبولی از سوی اداره کل محترم بانکداری الکترونیک برای بهبود ابزارهای موجود صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی داشته و انتظار می رود که در برنامه های آتی این تغییرات و معرفی خدمات جدید همچنان ادامه یابد.
در پایان از کلیه پرسنل شعب و همچنین همکاران دایره سیستم ها  که در راستای تحقق اهداف مدیریت نهایت تلاش  خود را انجام می دهند و نیز  از مدیر محترم استان که  فضای مناسب  را جهت  تمرکز کافی همکاران در انجام امور محوله و در نهایت افزایش بهره وری شغلی را ایجاد نمودند کمال تشکر و امتنان را دارم.

گفتگو از : امید باغبان نژاد کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب استان بوشهر

 

 

آخرین بروزرسانی 1397/11/30