تازه های اخبار تازه های اخبار

«زينلي مدير شعب استان بوشهر: وصول مطالبات بزرگترين چالش مديريت»

به منظور بررسی روند كاري پيگيري وصول مطالبات، جلسه اي با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان ، معاون مدیر شعب ، همکاران مدیریت و کلیه روسای شعب استان در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید.

«زينلي مدير شعب استان بوشهر: وصول مطالبات بزرگترين چالش مديريت»

     به منظور بررسی روند كاري پيگيري وصول مطالبات، جلسه اي با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان ، معاون مدیر شعب ، همکاران مدیریت و کلیه روسای شعب استان در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید.

    عقیل زینلی مدیر شعب استان ضمن خوش آمدگويي به همکاران، وصول مطالبات را چالش جدي بانك خواند و از همكاران خواست تا از فرصت پيش آمده طي روزهاي آتي  در بخشش سود و جرائم تسهيلات نهايت  بهره برداري را داشته باشند.

     وي  دراین جلسه با اشاره به تبصره يك ماده 35 لايحه بودجه سال95 در خصوص بخشودگي سود و جرايم تسهيلات، بر لزوم توجه ویژه به اصل پیگیری جدی وصول مطالبات به عنوان یک شاخص تاثيرگذار در وصول منابع ارزان قيمت صفر درصدي نگهداري شده نزد گيرندگان تسهيلات تاكيد كرد و در خصوص آثار و پیامدهای نامطلوب ناشی از افزايش مطالبات هشدار داد.

  ايشان همچنين وصول مطالبات را ابزاري براي تامين مالي به منظور پرداخت تسهيلات جديد به متقاضيان اعلام نموده و بر لزوم توجه به اعتبارسنجي دقيق متقاضيان و رعايت بهداشت اعتباري به عنوان اهرم هاي در اختيار شعب در بخش وصول مطالبات و از همان بدو پرداخت تسهيلات تاكيد نمود.

 مديرشعب استان بوشهر افزود: دولت در قالب تبصره یک ماده 35 لایحه بودجه سال95 که اجرای آن امسال  ابلاغ شده، تمام جرایم و سود تسهیلات روستایی را بخشیده است. در قالب این طرح متقاضیان  می توانند در صورتی که کل تسهیلات را به صورت یکجا تا پایان دی سال جاری تسویه کنند از مزایای تبصره یک ماده 35 لایحه بودجه سال 95 و بخشودگی بهره مند شوند.

وي متذكر شد: در صورت تسویه یک جا و نقدی باقیمانده از اصل تسهیلات مشتریان دارای بدهی غیرجاری، مشروط به اینکه اصل تسهیلات دریافتی تا سقف 100 میلیون تومان بوده و قرارداد آنها حداکثر تا پایان سال 1395 به سرفصل مطالبات غیر جاری انتقال یافته باشد، سود تسهیلات به همراه جرایم متعلقه مورد بخشودگی قرار گیرد.

     زينلي همچنین تداوم جلسات بررسی وضعیت عملکردی شعب در بخش وصول مطالبات به شکل فعلی را بسیار ضروری دانست و افزود: ارائه راهكار و پیشنهاد دراین زمینه،می تواند در کاهش مطالبات شعب و خروج از وضعیت بلاتكلیفی برخي پرونده هاكمك قابل توجهی نماید.

    وی همچنین ابراز امیدواری كرد با تلاشهای مستمر مجموعه همكاران و اقدامات موثری كه در حال حاضر درحال انجام می باشد شاهد روندكاهشی مطالبات در پایان سال باشیم.

   زينلي خواستار بهره مندي مناسب از فرصت پيش آمده شد و افزود: از بنرها، و تراكت هاي كه در اختيار شما قرار داده شده  در زمان باقيمانده  به بهترين نحوه استفاده نماييد.

    وی نظم و انضباط اداری را از کلیه پرسنل خواستار شد و خاطرنشان ساخت با عنایت به اینکه هدف نهایی، اعتلای جایگاه بانک است، می بایست  بصورت فعال و پویا ، شاداب  و با نشاط فعالیت نمود.

     در ادامه رحيمي معاون مدير شعب استان ارتقای سطح فعالیتها و اجرای اقدامات عاجل در پیگیری وصول مطالبات را خواستار شد و از روسای شعب خواست دراین زمینه برای همكاران هدف گذاری نمایند و عملكرد آنهارا در مقاطع مختلف ارزیابی نمايند. وي به راههای جذب و حفظ مشتریان اشاره و بیان داشت : همه سازمانها به منظور حفظ مشتریان خود ،ملزم به جلب رضایت آنان می باشند که همکاران باید با ایجاد ارتباط مناسب ،تسریع در امر سرویس دهی ،شناسایی نیازها ،انتظارات وخواسته های مشتریان در این راستا بکوشند.

آخرین بروزرسانی 1397/10/4