تازه های اخبار تازه های اخبار

شعب طالقانی گناوه، نخلستان برازجان و میدان حر بوشهر ضمن تحقق اهداف تعیین شده تا پایان دی ماه با کسب نمرات بالا به عنوان شعب برتر مدیریت بوشهر شناخته شدند. به منظور بررسی دلایل این موفقیت گفت و گویی را با روسای این شعب انجام داده ایم که با هم می خواهیم:

مصاحبه با روسای شعب برتر

شعب طالقانی گناوه، نخلستان برازجان و میدان حر بوشهر ضمن تحقق اهداف تعیین شده تا پایان دی ماه با کسب نمرات بالا به عنوان شعب برتر مدیریت بوشهر شناخته شدند. به منظور بررسی دلایل این موفقیت گفت و گویی را با روسای این شعب انجام داده ایم که با هم می خواهیم:

 

شعب طالقانی گناوه، نخلستان برازجان و میدان حر بوشهر ضمن تحقق اهداف تعیین شده تا پایان دی ماه با کسب نمرات بالا به عنوان شعب برتر مدیریت بوشهر شناخته شدند. به منظور بررسی دلایل این موفقیت گفت و گویی را با روسای این شعب انجام داده ایم که با هم می خواهیم:

1- عملکرد شعبه را در بخش های مختلف طی 10 ماهه سال جاری چگونه ارزیابی می کنید؟

غلامعباس کمالی معاون شعبه طالقانی گناوه: در 10 ماه نخست سال 96 این شعبه توانسته بالغ بر 32.3 در صد در جذب منابع نسبت به ابتدای سال رشد داشته باشد، همچنین در قسمت وصول مطالبات نسبت به ابتدای سال بالغ بر 4.693 میلیون ریال کاهش داشته و در ارزیابی کلی با اخذ نمره 464در بین شعب مدیریت شعب برتر گردیده است.

بهپور اهرمی رییس شعبه میدان حر بوشهر: عملکرد شعبه در سال جاری بسیار مناسب بوده که با تلاش تک به تک همکاران این هدف محقق شده است رشد 35 درصدی منابع و تحقق200 درصدی اهداف ، تحقق 100 درصدی تخصیص منابع، تحقق 300 درصدی اهداف صدور ضمانت نامه و...
هم اکنون شعبه به لحاظ مبلغ منابع سومین شعبه در سطح استان بوشهر می باشد.

محمد خلیفه رییس شعبه نخلستان برازجان: در 10 ماهه ابتدای سال 96 شعبه در بخش تجهیز منابع موفق عمل نموده است. به عنوان نمونه در بخش جذب سپرده ی صندوق یکم در استان حایز رتبه اول در استان بوده و در سایر بخش ها نیز عملکرد قابل قبولی داشته است و به طور کلی به حمداله توانسته ایم با تلاش همکاران  از لحاظ رشد منابع نسبت به ابتدای سال در بین شعب استان بوشهر همواره جز سه شعبه برتر باشیم. در بخش وصول مطالبات نیز شعبه نسبت به ابتدای سال کاهش داشته و جلو رشد مطالبات غیر جاری گرفته شده است. همچنین در بخش خدمات بانکداری الکترونیک، خودپرداز شعبه جز 30 خودپرداز برترکشور می باشد.

2- در شرایط فعلی و با توجه به بازار رقابتی، چگونه می توان از سایر رقبا پیشی گرفت؟

غلامعباس کمالی معاون شعبه طالقانی گناوه: ایجاد فضای جدید که سایر رقبا به آن دسترسی ندارند و خلق بازاری که دسترسی سایر رقبا به آن را دشوار یا غیر ممکن می سازد بسیار مهم تر از رقابت در بازار کنونی است بانک مسکن نیز با توجه به تخصص در امر مسکن و ساختمان و ارایه راه کارهایی در این زمینه می توان بازاری غیر قابل دسترسی برای سایر رقبا بوجود آورد.

بهپور اهرمی رییس شعبه میدان حر بوشهر: نیاز به حضور فیزیکی کمتر مشتریان در شعبه در این مقطع زمانی کاملاَ احساس می گردد. امروزه به علت مشغولیات روزمره، مشتریان به سمت بانکی می روند که آن بانک شرایطی را فراهم کند تا معطلی کمتری جهت دریافت خدمات بانکی داشته باشند .آینده از آن موسساتی خواهد بود که مشتریان آنان خدمات بانکداری الکترونیک را کاملا الکترو نیکی دریافت نمایند و موسساتی بازنده هستند که حرکات آنان لاک پشتی باشد. بانک مسکن در حال ورودی به این عرصه می باشد ولی باید سرعت خود را افزایش دهد تا مشتریان خود را افزایش داده و این بهترین تبلیغ برای بانک می باشد.

محمد خلیفه رییس شعبه نخلستان برازجان: با توجه به رقابت تنگاتنگ بین بانکها و همچنین توسعه روزافزون تکنولوژی در صنعت بانکداری و گسترش روز افزون مهارتهای مهارت های نیروی انسانی در زمینه آموزش علوم الکترونیکی سبب می شود که این بهره وری بیشتر شده و سعی در افزایش خدمات نوین بانکداری و متمایز بودن خدمات نسبت به سایر رقبا از امتیاز ویژه ای جهت جذب سپرده های مشتریان برخوردار می باشد. لذا به کار بردن فن آوری مدرن جهت بانکداری و اجرایی نمودن طرح مشتری محوری یکی از ابزار مهم جهت پیشی گرفتن از سایر رقبا می باشد.

3- نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف بانک چیست؟

غلامعباس کمالی معاون شعبه طالقانی گناوه: نیروی انسانی یا به عبارت درست تر،سرمایه انسانی مهم ترین عامل در موفقیت و پیشبرد اهداف هر شعبه ای است  و اعتقاد دارم تنها مزیت رقابتی غیر قابل تقلید بانک توسط سازمانهای دیگر،سرمایه انسانی است .نیروی انسانی کارآمد و متخصص و علی الخصوص بومی و آشنا با شرایط منطقه می تواند به عنوان ابزار بسیار ارزشمند نقش بسزایی در رشد شعبه داشته باشد.

بهپور اهرمی رییس شعبه میدان حر بوشهر: مهمترین سرمایه یک موسسه اعتباری نیروی انسانی آن است نیروی انسانی با نشاط ، نشاط را به مشتریان انتقال می دهد. تاکتیک لبخند به مشتری  در هر وضعیتی حتی زمانی که نمی توانیم طبق قوانین و مقررات کاری مشتری را انجام دهیم باید در کارکنان نهادیده گردد. ارایه این تاکتیک قطعا از طریق ربات و ... به مشتری منتقل نمی شود بلکه فقط از طریق کارکنان ارایه گردد وقابلیت اجرایی داشته باشد. لزوم استفاده از این تاکتیک  ایجاد یک محیط بانشاط در محل موسسه اعتباری می باشد. این محیط بانشاط باید برای کارکنان شعبه به حدی ارتقا یابد که برای کارکنان دغدغه ایی جز انتقال روحیه نشاط آور به مشتری دغدغه دیگری نداشته باشند

محمد خلیفه رییس شعبه نخلستان برازجان: نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل در پیشبرد اهداف و بهره وری سازمان بانک محسوب می شود. لذا نیروی انسانی سالم و کارآمد می تواند در تکمیل ماموریت سازمان نقش مهمی داشته و افزایش مهارت و هدایت صحیح نیروی انسانی امری ضروری است.

4- چه عواملی را در کسب موفقیت موثر می دانید؟

غلامعباس کمالی معاون شعبه طالقانی گناوه: تغییر در نگرش مدیریت سنتی و ایجاد همدلی و انگیزه و تشریح شرح وظایف همکاران و استخراج، ارزیابی و تجزیه و تحلیل آمار و ارقام شاخص های شعبه از مهمترین عوامل موفقیت این شعبه بوده است.

بهپور اهرمی رییس شعبه میدان حر بوشهر: ایجاد انگیزه به کارکنان ، برنامه ریزی ماهیانه ، حساسیت به تکریم مشتریان، اطلاع از آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل ها و همچنین تلاش دسته جمعی و ایجاد فضای دوستانه و شناخت ضعف های شعبه، به روز رسانی اطلاعات و دانش بانکی کارکنان در زمینه انواع سپرده ها و بازاریابی .

محمد خلیفه رییس شعبه نخلستان برازجان: انگیزش کارکنان و نظام کارآمد جبران خدمات و شایسته سالاری ، همچنین استفاده از پتانسیل و امکانات مدیریت عالیه بانک در تشخیص فرصتهای جدید بازار از مهمترین عوامل موفقیت بانک می باشد.

 

 

 

آخرین بروزرسانی 1397/2/31