« بررسی ارزیابی عملکرد شعبه مرکزی برازجان »

« بررسی ارزیابی عملکرد شعبه مرکزی برازجان »

بررسی ارزیابی عملکرد شعبه مرکزی برازجان با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان، مهدی عالی حسینی مسیول دایره ارتباطات و بازاریابی و کلیه کارکنان شعبه در محل شعبه مرکزی برازجان برگزار گردید.

« به نام خدا»

« بررسی ارزیابی عملکرد شعبه مرکزی برازجان »

     بررسی  ارزیابی عملکرد شعبه مرکزی برازجان با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان، مهدی عالی حسینی مسیول دایره ارتباطات و بازاریابی  و کلیه کارکنان شعبه در محل شعبه مرکزی برازجان  برگزار گردید.

      در این جلسه به بررسی و تجزیه و تحلیل آماری شاخص های ارزیابی عملکرد شعبه پرداخته شد ونقاط  قوت و ضعف شعب  مورد بررسی قرار گرفت و مسیول شعبه برنامه های خود را برای ماه های باقی مانده تا پایان سال و به منظور پوشش نواقص و جبران کاستی ها ارایه نمود .

مدیر شعب استان بوشهر با تقدیر و تشکر به جهت تغییرات اساسی در سال جاری گفت: مشخص است که تلاش شده و همگی وقت گذاشته اید تا یک فضای همدلی ایجاد شده است. وی افزود: وقتی تقسیم کار بدرستی انجام شود و عدالت بین پرسنل برقرار شود بدون شک نتیجه حاصل می شود. پس باید برای تک به تک همکاران برنامه داشته باشیم تا به موفقیت برسیم و همه از آن سود ببرند.  

    زینلی با بررسی دقیق و  آسیب شناسی عملکرد شاخص های مختلف گفت: باید به صورت علمی روی شاخص ها کار شود و برای جزی به جزی شاخص ها برنامه داشته باشیم و از نقاط قوت استفاده کنیم و به صورت متوازن در راستای اهداف بانک  با برنامه و هماهنگ با سیاست های بانک و به صورت روزآمد پیش برویم.

      وی با اشاره به اینکه این شعبه قابلیت و توان ارتقای درجه را دارد افزود: می بایست به درستی از همکاران استفاده شود و با تقسیم کار صحیح  و مشارکت همگانی با برنامه ریزی و ایجاد انگیزه و حساسیت و با استفاده از ابزارهای تشویقی به جلو حرکت کنیم تا انشاله ارتقای درجه حاصل گردد. زینلی خواستار مشارکت تمام همکاران شد و افزود: باید همگی با هم عهد و پیمان ببندیم و با هم تلاش کنیم و با صرفه جویی و کاهش هزینه ها و تمرکز بیشتر  به مقوله بهروری، بدنبال سودآوری باشیم و درآمدزایی نماییم.

      مدیر شعب استان با اهمیت به مقوله کنترل و نظارت افزود: منظور از کنترل این است که انجام امور بانکی صحیح به همکاران آموزش داده شود و باید با انتقال موارد به همکاران با جدیت و سرعت به سمت اهداف بانک حرکت کرد.

      زینلی تاکید فراوانی بر جذب منابع صفر درصدی و ارزان قیمت، وصول مطالبات، کاهش هزینه های عملیاتی، خدمات کارمزد محور، کنترل و نظارت، اعتبار سنجی دقیق، پولشویی، صدورانواع ضمانت نامه های بانکی، آموزش ضمن خدمت، بهای تمام شده پول و... داشتند.

   سپس مهدی عالی حسینی به تجزیه و تحلیل شاخص های مختلف عملکردی پرداخت  و در انتها  امین زندوی رییس شعبه مرکزی برازجان عملکرد شعبه خود را بیان نمود.

آخرین بروزرسانی 1398/5/8