شعبه شهر جم تنها شعبه هزار میلیاردی این مدیریت می باشد

شعبه شهر جم تنها شعبه هزار میلیاردی این مدیریت می باشد

مدیریت شعب استان بوشهر با در اختیار داشتن 22 شعبه و 182 کارمند از نوع مدیریت درجه دو الف که توانسته با تلاش کارکنان صف و ستاد سومین حضور خود را در منطقه سبز ارزیابی عملکرد مدیریت ها مسجل نماید.

به نام خدا

مدیریت شعب استان بوشهر با در اختیار داشتن 22 شعبه و 182 کارمند از نوع مدیریت درجه دو الف که توانسته با تلاش کارکنان صف و ستاد سومین حضور خود را در منطقه سبز ارزیابی عملکرد مدیریت ها مسجل نماید.

شعبه شهر جم تنها شعبه هزار میلیاردی این مدیریت می باشد که به تنهایی با در اختیار داشتن مبلغ 717/1 میلیارد ریال 16% از کل منابع مدیریت را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر تعداد پرسنل این شعبه 7 نفر و شعبه مزبور جزی شعب درجه دو نوع ب این مدیریت بوده که در آستانه ارتقای درجه به نوع الف نیز قرار گرفته است.

به همین بهانه مصاحبه ای با مسؤولین و یکی از مشتریان شعبه شهر جم صورت پذیرفته که پیش روی شماست.

دلیل موفقیت شعبه در رسیدن به اهداف بانک را در چه می دانید.

سعیده سلیمانی رییس شعبه شهر جم

توکل بر خدا ، داشتن هدف و برنامه ، پشتکار، همکاری ، همدلی و مسوولیت پذیری کارکنان ، تکریم ارباب رجوع از عوامل اصلی موفقیت شعبه است .

خلاصه ای از عملکرد شعبه را در جذب منابع بیان بفرمایید.

سعیده سلیمانی رییس شعبه شهر جم

در سال گذشته ما توانستیم در جذب سپرده های قرض الحسنه پس انداز و جاری ، سپرده ممتاز و سپرده بلندمدت بهترین عملکرد را داشته باشیم البته در جذب حساب پس انداز مسکن جوانان نیز موفق عمل کردیم و به امید خدا در سال 97 نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

آیا برنامه و استراتژای خاصی در جهت ادامه روندصعود در جذب منابع دارید.

سعیده سلیمانی رییس شعبه شهر جم

داشتن برنامه از الزامات رسیدن به هدف می باشد. از آنجاییکه بیشتر خدمات در بانک توسط نیروی انسانی ارایه می شود، داشتن کارکنانی ماهر و آموزش دیده از مهمترین عوامل موفقیت است ما سعی کردیم آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در ارتباط و تعامل با مشتری جهت جذب منابع عمل کنیم.

 

بنظر شما عامل اصلی توفیق شعبه در رسیدن به اهداف بانک در چیست.

احسان بهزادی معاون شعبه شهر جم

مهمترین عامل در موفقیت شعبه از نظر اینجانب همدلی و همکاری همه کارکنان در جهت تحقق اهداف بانک می باشد که همه اینها  مرهون مدیریت عالی و موفق رییس شعبه است.

میزان جذب سپرده ها و درصد رشد منابع چگونه بوده است.

احسان بهزادی

ما در سال گذشته تحقق 351 درصدی اهداف تعیین شده و رشد 38 درصدی نسبت به ابتدای سال داشته ایم .

 

 

 

آیا شعب و همکاران موفق مورد تشویق قرار می گیرند.

احسان بهزادی

بله تمامی همکاران از طرف رییس شعبه طی مراسمی به صورت خانوادگی تقدیر و تشکر به عمل آمده است و از طریق مدیریت شعب نیز هم به صورت کتبی و برگزاری مراسم تقدیر، کارکنان مورد تشویق قرار گرفته اند.

 

آیا از خدمات و محصولات ارایه شده در بانک مسکن رضایت دارید.

یکی از مشتریان ویژه بانک

بله با داشتن کارکنانی بااخلاق و باحوصله در ارایه خدمات به مشتریان از بانک مسکن رضایت دارم.

کدام محصول یاخدمت ارایه شده بهترین محصول می باشد.

  •  

حساب سپرده ممتاز سه ماهه

نقطه نظرات و پیشنهادات خود را دراستای بهبود خدمت رسانی به مشتریان بفرمایید.

  •  

استفاده از باجه اختصاصی جهت مشتریان ویژه ، استفاده از باجه بانکداری الکترونیک

تغییر وضعیت ظاهری شعبه با توجه به اینکه بانک شما بانک مسکن است ولی خود شعبه از مکان مناسبی که در خور نام بانک و کارکنان آن باشد محروم است.

 

                 گفتگو : امید باغبان نژاد کارشناس روابط عمومی

آخرین بروزرسانی 1397/11/9