«زینلی مدیر شعب استان بوشهر: وصول مطالبات بزرگترین چالش مدیریت»

«زینلی مدیر شعب استان بوشهر: وصول مطالبات بزرگترین چالش مدیریت»

به منظور بررسی روند کاری پیگیری وصول مطالبات، جلسه ای با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان ، معاون مدیر شعب ، همکاران مدیریت و کلیه روسای شعب استان در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید.

«زینلی مدیر شعب استان بوشهر: وصول مطالبات بزرگترین چالش مدیریت»

     به منظور بررسی روند کاری پیگیری وصول مطالبات، جلسه ای با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان ، معاون مدیر شعب ، همکاران مدیریت و کلیه روسای شعب استان در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید.

    عقیل زینلی مدیر شعب استان ضمن خوش آمدگویی به همکاران، وصول مطالبات را چالش جدی بانک خواند و از همکاران خواست تا از فرصت پیش آمده طی روزهای آتی  در بخشش سود و جرایم تسهیلات نهایت  بهره برداری را داشته باشند.

     وی  دراین جلسه با اشاره به تبصره یک ماده 35 لایحه بودجه سال95 در خصوص بخشودگی سود و جرایم تسهیلات، بر لزوم توجه ویژه به اصل پیگیری جدی وصول مطالبات به عنوان یک شاخص تاثیرگذار در وصول منابع ارزان قیمت صفر درصدی نگهداری شده نزد گیرندگان تسهیلات تاکید کرد و در خصوص آثار و پیامدهای نامطلوب ناشی از افزایش مطالبات هشدار داد.

  ایشان همچنین وصول مطالبات را ابزاری برای تامین مالی به منظور پرداخت تسهیلات جدید به متقاضیان اعلام نموده و بر لزوم توجه به اعتبارسنجی دقیق متقاضیان و رعایت بهداشت اعتباری به عنوان اهرم های در اختیار شعب در بخش وصول مطالبات و از همان بدو پرداخت تسهیلات تاکید نمود.

 مدیرشعب استان بوشهر افزود: دولت در قالب تبصره یک ماده 35 لایحه بودجه سال95 که اجرای آن امسال  ابلاغ شده، تمام جرایم و سود تسهیلات روستایی را بخشیده است. در قالب این طرح متقاضیان  می توانند در صورتی که کل تسهیلات را به صورت یکجا تا پایان دی سال جاری تسویه کنند از مزایای تبصره یک ماده 35 لایحه بودجه سال 95 و بخشودگی بهره مند شوند.

وی متذکر شد: در صورت تسویه یک جا و نقدی باقیمانده از اصل تسهیلات مشتریان دارای بدهی غیرجاری، مشروط به اینکه اصل تسهیلات دریافتی تا سقف 100 میلیون تومان بوده و قرارداد آنها حداکثر تا پایان سال 1395 به سرفصل مطالبات غیر جاری انتقال یافته باشد، سود تسهیلات به همراه جرایم متعلقه مورد بخشودگی قرار گیرد.

     زینلی همچنین تداوم جلسات بررسی وضعیت عملکردی شعب در بخش وصول مطالبات به شکل فعلی را بسیار ضروری دانست و افزود: ارایه راهکار و پیشنهاد دراین زمینه،می تواند در کاهش مطالبات شعب و خروج از وضعیت بلاتکلیفی برخی پرونده هاکمک قابل توجهی نماید.

    وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تلاشهای مستمر مجموعه همکاران و اقدامات موثری که در حال حاضر درحال انجام می باشد شاهد روندکاهشی مطالبات در پایان سال باشیم.

   زینلی خواستار بهره مندی مناسب از فرصت پیش آمده شد و افزود: از بنرها، و تراکت های که در اختیار شما قرار داده شده  در زمان باقیمانده  به بهترین نحوه استفاده نمایید.

    وی نظم و انضباط اداری را از کلیه پرسنل خواستار شد و خاطرنشان ساخت با عنایت به اینکه هدف نهایی، اعتلای جایگاه بانک است، می بایست  بصورت فعال و پویا ، شاداب  و با نشاط فعالیت نمود.

     در ادامه رحیمی معاون مدیر شعب استان ارتقای سطح فعالیتها و اجرای اقدامات عاجل در پیگیری وصول مطالبات را خواستار شد و از روسای شعب خواست دراین زمینه برای همکاران هدف گذاری نمایند و عملکرد آنهارا در مقاطع مختلف ارزیابی نمایند. وی به راههای جذب و حفظ مشتریان اشاره و بیان داشت : همه سازمانها به منظور حفظ مشتریان خود ،ملزم به جلب رضایت آنان می باشند که همکاران باید با ایجاد ارتباط مناسب ،تسریع در امر سرویس دهی ،شناسایی نیازها ،انتظارات وخواسته های مشتریان در این راستا بکوشند.

آخرین بروزرسانی 1397/10/4