«تفاهم نامه همکاری بین بانک مسکن و ثبت احوال استان بوشهر در راستای گسترش تعاملات و ارتباطات فی مابین»

«تفاهم نامه همکاری بین بانک مسکن و ثبت احوال استان بوشهر در راستای گسترش تعاملات و ارتباطات فی مابین»

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر با حضور در اداره کل ثبت احوال استان بوشهر، ضمن تشریح خدمات و محصولات بانک، به منظور ایجاد زمینه همکاری مشترک اعلام آمادگی نمود.

«تفاهم نامه همکاری بین بانک مسکن و  ثبت احوال استان بوشهر  در راستای گسترش تعاملات و ارتباطات فی مابین»

     مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر با حضور در اداره کل ثبت احوال  استان بوشهر، ضمن تشریح خدمات و محصولات بانک، به منظور ایجاد زمینه همکاری مشترک اعلام  آمادگی نمود.

عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر با تاکید بر اینکه مدت این تفاهم نامه یک سال است، اظهار داشت: حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان بانک مسکن با هدف حمایت از اقشار کم درآمد جامعه و در راستای خانه دار کردن خانواده های طبقات پایین جامعه طراحی شده است که انعقاد تفاهم نامه با ثبت احوال نیز گامی خیرخواهانه در جهت آگاه سازی مردم به این خدمت مطلوب بانک بشمار می آید.

ایشان، رسالت اصلی بانک مسکن را تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و افزود: بخشی از جامعه هدف بانک مسکن نوزدانی هستند که در هر سال متولد می شوند و بانک می تواند با همکاری ثبت احوال و از طریق شناسایی والدین این نوزادن آنها را ترغیب و تشویق نماید تا از بدو تولد به فکر آینده فرزندان خود بوده وبا برنامه ریزی و پس انداز کردن مبلغی اندک ، مسکن آینده فرزندان خود را تامین کنند .

در این تفاهم نامه مقرر گردیده، ادارات ثبت احوال بوشهر، بروشور، تراکت و اطلاع رسانی لازم  را به خانواده هایی  که تازه صاحب فرزند شده و برای دریافت شناسنامه نوزاد مراجعه می کنند توضیح داده و آنان را به شعب بانک مسکن معرفی نماید.

همچنین شعب بانک مسکن متعهد شدند، مشتریانی که برای دریافت خدمات، به بانک  مراجعه می کنند جهت احراز هویت افراد به جای کارت ملی قدیمی، کارت هوشمند را از افراد مطالبه نمایند و چنانچه افراد کارت هوشمند دریافت نکرده باشند آنان را ترغیب و تشویق نمایند تا هر چه سریعتر نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ضمن خوش آمد گویی، یکی از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه را همکاری طرفین در تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: ثبت احوال و بانک می تواند از ظرفیتهای یکدیگر در راستای ارایه خدمات بهتر به شهروندان استفاده نمایند .

 

آخرین بروزرسانی 1397/9/26