جلسه ای در خصوص رفع موانع و مشکلات پروژه ساختمان مدیریت شعب استان بوشهر

جلسه ای در خصوص رفع موانع و مشکلات پروژه ساختمان مدیریت شعب استان بوشهر

در روز دوشنبه مورخ 12/9/97 جلسه ای در خصوص رفع موانع و مشکلات پروژه ساختمان مدیریت شعب استان بوشهر با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر، اسحاق خاکی رییس اداره کل ساختمان، ابوالفضل صدری رییس اداره کل تجهیز و پشتیبانی، معاونین وکارشناسان ادارت مذکور و کارشناسان مدیریت در محل مدیریت شعب استان برگزار گردید.

«به نام خدا»

    در روز دوشنبه مورخ 12/9/97 جلسه ای در خصوص رفع موانع و مشکلات پروژه ساختمان مدیریت شعب استان بوشهر با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر، اسحاق خاکی رییس اداره کل ساختمان، ابوالفضل صدری رییس اداره کل تجهیز و پشتیبانی، معاونین وکارشناسان ادارت مذکور و کارشناسان مدیریت در محل مدیریت شعب استان برگزار گردید.

   در این جلسه زینلی مدیر شعب استان بوشهر ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به مهمانان گفت: با توجه به نیاز ضروری استان به بهره برداری از ساختمان جدید مدیریت، امیدوارم با یک تعامل خوب بتوانیم شاهد تسریع درعملیات مراحل پروژه ساختمان جدید مدیریت شعب استان باشیم.
     سپس وی به بررسی مصوبات جلسه قبلی و اقدامات صورت پذیرفته پرداخت و توضیحات لازم را درخصوص انشعابات ساختمان و تهیه مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساختمان ارایه نمود و افزود: پیشرفت ساختمان به گونه ای است که بتوانیم در بهمن ماه به بهره برداری برسیم. همچنین ایشان در خصوص فروش املاک مازاد، تعمیرات شعبه شهید مطهری بوشهر، اقدامات انجام شده در خصوص شعبه شهید نواب صفوی، میدان حر و انقلاب بوشهر، تهیه اسناد  تک برگی املاک مدیریت مطالبی را بیان داشت.  

   سپس خاکی رییس اداره کل ساختمان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت استان، با بیان این که در حال حاضرساختمان مدیریت 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در ماه های آتی می بایست در فرایند انجام امورتسریع گردد گفت: امروز با تغییر رویکرد و تعیین اولویت ها امیدواریم بتوانیم با رفع چالش های پیش رو و گره گشایی در کارها در بهمن ماه به بهره برداری ساختمان جدید مدیریت برسیم .

     وی افزود: در انشعابات از جمله آب، حوزه شبکه مخابرات، گاز مشکلی وجود ندارد و در خصوص تامین برق مورد نیاز باید با رایزنی با اداره برق بتوانیم مشکل را حل نماییم.

      سپس ابوالفضل صدری رییس اداره تجهیز و پشتیبانی نحوه خرید اقلام مورد نیاز را تشریح نمود و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری اعلام داشت و افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت این اداره آماده است تا هرچه سریعتر وسایل مورد نیاز را تهیه نماید.  

     همچنین توسط افراد مزبور از بنای جدید ساختمان  مدیریت شامل زیر زمین و 8 طبقه فوقانی آن به تفکیک  سه بخش ابنیه، برق و مکانیک که قبلاً  بازدید صورت پذیرفته بود  پس از طرح موانع موجود توسط پیمانکار و مشاور پروژه در جلسه کارگاهی موانع و مشکلات پیش روی،  به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت بهره برداری و افتتاح ارایه گردید و همچنین کلیه فضاهایی که در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی  نیاز به بازنگری، اصلاح و بهینه سازی داشت در جلسه تخصصی به صورت جزی به جزی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و مقرر گردید مابقی موارد در اداره کل ساختمان مورد بررسی دقیقتر قرار گیرد.

         در این جلسه کلیه اعضای نظرات و پیشنهادات اجرایی خود را عنوان داشته و در نهایت صورتجلسه مصوبات مربوطه تهیه و به امضای اعضای رسید.

 

آخرین بروزرسانی 1397/9/27