تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومي در مدیریت شعب استان بوشهر

تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومي در مدیریت شعب استان بوشهر

عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهردرجمع روسای شعب استان و کارکنان مدیریت به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازکارشناسان مربوطه در مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به نام خدا

تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومي در مدیریت شعب استان بوشهر

    عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهردرجمع روسای شعب استان و کارکنان مدیریت به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازکارشناسان مربوطه در مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیر شعب استان با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: کسب رتبه پنجم در کشور در این شرایط سخت کار بسیار بزرگی بوده که بخشی از موفقیت ها مرهون تلاش و کوشش همکاران روابط عمومی است.

زینلی  اضافه کرد: روابط عمومی آینه یک سازمان است ونقش راهبردی را درسازمان دارد و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است.روابط عمومی‎ها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارش‎ها از عملکرد سازمان  برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این بخش مهم به عنوان بخش زنده و پویای سازمان، باید مسائل مختلف حوزه کاری را به ‎خوبی رصد و برای سازمان در این حوزه ‎ها برنامه ترسیم کنند.

مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومی‎ها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی‎ مغز متفکر سازمان و رسانه‎ای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می‎ شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است. روابط عمومی باید با تدوین برنامه های پرنشاط پو یایی و انگیزه را بین همکاران ایجاد نماید.

وی افزود: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایت‎مندی مردم از خدمات سازمان  می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ‎ها و فضای مجازی برای اطلاع ‎رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: روابط عمومی‎باید دانش روز داشته باشد و از فضای مجازی  و روزنامه های محلی به بهترین نحو استفاده نماید.

زینلی گفت: در فضای کنونی باید به مسئوليت روابط عمومی به عنوان یک مسئولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.

وی با تقدیر از تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت: هر چه تعامل این بخش با مردم و انعکاس انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنها به مدیران بیشتر باشد، سازمان  را بهتر در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری مینماید.

زینلی با بیان اینکه روابط عمومی‎ها در بهینه‎سازی و فرآیند تصمیم‎گیری سازمان خود نقش اساسی دارند و می‌توانند زمینه مشارکت عمومیهمکاران را فراهم آوردند، ادامه داد: روابط عمومی‎ ها می‎توانند با رصد خواسته ‎ها و مطالبات آنان  و انتقال آن به مسوولین سازمان و اطلاع‎رسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش به‎سزایی داشته باشند.

 

آخرین بروزرسانی 1399/3/11