« زینلی مدیر شعب استان بوشهر: موفقیت مدیریت متکی به فرد نبوده و حاصل یک کار گروهی می با شد »

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر: موفقیت مدیریت متکی به فرد نبوده و حاصل یک کار گروهی می با شد »

گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر با حضور عقیل زینلی مدیر شعب استان، معاونین مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونین دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« زینلی مدیر شعب استان بوشهر:  موفقیت مدیریت متکی به فرد نبوده  و حاصل یک کار گروهی می با شد »

         گردهمایی مسؤولین شعب استان بوشهر  با حضور عقیل زینلی  مدیر شعب استان، معاونین مدیریت، کارشناسان، رؤسا و معاونین دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این گردهمایی زینلی مدیر شعب استان بوشهر در ابتدا با عرض خیرمقدم و با تقدیر از شعبی که موفق به قرار گرفتن در منطقه سبز ارزیابی عملکرد در شش ماهه ابتدای سال شده اند گفت: شما بدون دغدغه  و توجه به مسایل حاشیه ای از شرایط سخت اقتصادی عبور نموده اید که بی شک این مهم حاصل کار جمعی بوده است. وی افزود: موفقیت متکی به فرد نیست و حاصل یک کار دست جمعی می باشد. یکی از دلایل موفقیت ما همبستگی شماهاست.

  مدیر شعب استان ادامه داد: شما ثابت نموده اید که توانایی برتر بودن را دارید ولی باید با سرعت و جدیت بیشتر با ظرفیت های موجود در استان با جذب منابع، وصول مطالبات و در نهایت سودآوری هزینه ها را جبران کنیم.

   وی با تشریح  ده شاخص  مجمع جهانی اقتصاد  گفت:  این شاخص ها هر پنج سال یکبار به روز رسانی  شده  تا سمت و سوی اقتصاد جهانی را مشخص و تعیین نمایند. ما نیز در بانک مسکن می بایست از این شاخص ها استفاده بهینه نماییم.

  وی ادامه داد: باید ببینیم در شرایط سخت و رقابتی امروز چرا یک شعبه موفق عمل نموده لیکن  شعبه دیگر با همان امکانات و پتانسیل های موجود نمی تواند موفق باشد. اگر مسایل پیچیده را حل نماییم، با مسایل روز دنیا پیش برویم، مهارت خودمان را افزایش داده، کارها را بصورت جمعی انجام دهیم، از تجربیات دیگران استفاده نماییم و نیز از آزمون خطا پرهیز نماییم، بدون شک موفقیت از آن ماست.

    زینلی همچنین افزود: زمانی می توانیم مدیریت کنیم که دارای مقبولیت و تخصص باشیم. داشتن ارتباطات موثر، مثبت اندیشی، عدم تعجیل در قضاوت، مهارت در مذاکره، اندیشه کردن و... از اصول مدیریت می باشند.

مدیرشعب استان در بخش پایانی گفت: ارزیابی عملکرد شعب هدف نیست بلکه یک وسیله است برای رسیدن به اهداف کلان چون ارتقای درجه  شعب. پس باید دارای اهداف بزرگ همچون افزایش اعتماد مردم به بانک، تکریم مشتریان ، ارتقای جایگاه شعب و ... بود.

          پس از آن  رحیمی معاون اجرایی مدیریت شعب استان، از همکاران و شعب به جهت قرار گرفتن مدیریت در جایگاه سبز در سال گذشته تقدیر نمود و افزود: این مهم حاصل نمی شد مگر به واسطه تلاش جمعی همکاران.

     وی افزود: باید افتخار کنیم که کارمند بانک مسکن هستیم. ایشان گفت: برای موفقیت باید اعتماد به نفس داشته باشیم و آن را به همکاران منتقل کنیم، مثبت نگر باشیم، وقت برای فکر کردن بگذاریم، خلاق ایده های نو باشیم و از ایده های دیگران استقبال و استفاده نماییم، در امور مشورت کنیم، شرایط بازار را رصد نموده و اطلاعات خود را فزایش دهیم تا مشتریان به ما اعتماد کنند.

رحیمی گفت: هنرمدیریت اکتسابی است و هرکس فن، سلیقه و هنر بهتری داشته باشد مدیر برجسته تری خواهد بود.

 سپس مهدی جمالوندی معاون مالی و فن آوری مدیریت در سخنانی کوتاه  ضمن ابراز خشنودی، تقدیراز همکاران بابت کسب رتبه نخست کشوری در بخش بانکداری الکترونیک افزود: بزودی شاهد تغییراتی در حوزه  سیستمهای بانک خواهیم بود و امیدواریم در آینده ای نزدیک عملکرد این سیستم ها از فعالیت جزیره ای به متمرکز تغییر نماید. وی خطاب به مسوولین شعب افزود:  ما ایمان داریم که بدون بخش صف  ادامه فعالیت برای بخش ستاد ممکن نیست و ما وابسته به شماییم.  

  سپس مسؤولین چهارشعبه  مدیریت به بیان مسایل، مشکلات، توفیقات و خواسته هایشان پرداختند.

        در بخش دیگری روسا و کارشناسان دوایرمدیریت به تشریح عملکرد  خود در  بخش های مختلف پراختند  و اهداف سال جاری را تشریح نمودند.

      سپس تمامی کارکنان شرکت کننده در همایش ضمن قرایت  میثاق نامه ای، جهت دستیابی مدیریت به اهداف بانک و موفقیت در امور هم پیمان گردیدند.

       در پایان مراسم لوح تقدیر وهدایایی به رؤسای شعب برتر و کارکنان مدیریت اهدای گردید.

 

 

آخرین بروزرسانی 1398/10/21