مصاحبه با معاون مالی و فن آوری مدیر استان

مصاحبه با معاون مالی و فن آوری مدیر استان

مدیریت شعب استان بوشهر در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال 1398 در حوزه بانکداری الکترونیک حایز رتبه اول و در حوزه تجهیز منابع رتبه دوم را در بین مدیریت های سراسر کشور کسب نمود. به منظور آگاهی از نحوه کسب این موفقیت ها با مهدی جمالوندی معاون مالی و فناوری ومهدی عالی حسینی مسوول دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت گفت و گویی را انجام داده ایم که با هم می خوانیم.

« به نام خدا»

مدیریت شعب استان بوشهر در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال 1398 در حوزه بانکداری الکترونیک حایز رتبه اول و در حوزه تجهیز منابع رتبه دوم را در بین مدیریت های سراسر کشور کسب نمود. به منظور آگاهی از نحوه کسب این موفقیت ها با مهدی جمالوندی معاون مالی و فناوری ومهدی عالی حسینی مسوول دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت گفت و گویی را انجام داده ایم که با هم می خوانیم.

در ابتدا گفتگو با مهدی جمالوندی معاون مالی و فناوری آوری مدیریت شعب استان بوشهر:

  1. لطفاٌ خلاصه ای از عملکرد  دایره سیستم ها در خصوص  تحقق اهداف بانکداری الکترونیک را بیان بفرمایید.

از ابتدای سال با بررسی دقیق عملکرد و پتانسیل شعب اهداف بانکداری الکترونیک به صورت واقع  بینانه  به  شعب اختصاص پیدا کرد و هر ماه نتایج تحلیلی عملکرد بانکداری الکترونیک به صورت مکتوب به هر شعبه ارسال می گردد و مشاوره های لازم  در خصوص بهبود وضعیت به شعب ارایه می شود. که در همین راستا با تلاش کلیه پرسنل مجموعه در ارزیابی عملکرد شهریور ماه 98 در بخش آیتم های بانکداری الکترونیک در بین مدیریت های کشور رتبه 1 کسب گردید.

 

  1. دلیل موفقیت مدیریت در رسیدن به اهداف بانک را در چه می دانید.

 

تشریح اهداف بانکداری برای شعب و پیگیری اهداف محقق شده به صورت ماهیانه. در این خصوص همکاری و همراهی تمامی پرسنل نقش بسزایی داشت که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی گردد.

 

 

  1. برای نیمه دوم سال جاری چه برنامه ای دارید؟

    با عنایت به اینکه در حوزه بانکداری الکترونیک جا برای خلاقیت و رشد بیشتر همواره وجود  دارد، در تلاش هستیم این روند صعودی همچنان حفظ گردد و همچنین پیشنهادهایی جهت بهبود فضای رقابتی در زمینه خدمات الکترونیک به ادارات ذیربط ارسال شده که امید است با همکاری و بهبود شرایط بتوانیم با رفع موانع سهم بیشتری از استفاده مشتریان را از آن خود نماییم.  همچنین در نظر داریم طرح آموزشی و رفع ایراد به صورت شعبه به شعبه اجرا نماییم.

  1. کلام آخر

جا دارد از زحمات مدیر محترم استان جناب آقای زینلی بابت اعتماد به بنده و همکاران بخش IT  جهت اجرای برنامه های بانکداری الکترونیک و تفویض اختیار کامل در این بخش تشکر و قدردانی نمایم و همچنین آقای رحیمی معاون محترم اجرایی که در تدوین و پیگیری برنامه های بانکداری الکترونیک ابلاغی به شعب کمک بسیاری را مبذول داشتند و همچنینی ادارات فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک که روند صعودی مطلوبی در سال های گذشته جهت اعتلای نام بانک برداشته اند تشکر نمایم و امیدوارم با رصد کردن خدمات سایر رقبا و خلاقیت در ارایه خدمات جدید جایگاه کنونی ارتقا یابد.

 

 

 

گفتگو با مهدی عالی حسینی مسوول دایره ارتباطات و بازاریابی:

  1. لطفاٌ خلاصه ای از عملکرد مدیریت را در جذب منابع بیان بفرمایید؟

طی شش ماهه اول سال جاری با تلاش های صورت پذیرفته توسط همکاران صف و ستاد و با بازاریابی های هدفمند در حوزخه جذب منابع، این مدیریت با جذب مبلغ 733 میلیارد ریال منابع و رشد 12% در مانده منابع نسبت به ابتدای سال جاری ، 216% از اهداف این بخش را محقق و علاوه بر آن با تحقق اهداف سرفصل های مختلف بخش تجهیز منابع در مجموع موفق به کسب رتبه دوم این حوزه در بین مدیریت های سراسر کشور گردد. همچنین در سه ماهه اول سال جاری نیز این مدیریت با برقراری تعاملات سازنده با نهادها، شرکت ها و سازمان های دارای تفاهم نامه با مدیریت موفق به کسب رتبه چهارم در بین مدیریت های سراسر کشور از حیث جذب منابع ، پرداخت تسهیلات و فعالیت های کارمزد محور از محل تفاهم نامه های منعقده گردید.

  1. بیشترین رشد منابع در کدام یک از حساب ها بوده است؟

قطعاً کسب مقام دومی بخش تجهیز منابع مرهون رشد متوازن و هدفمند تمامی سرفصل های این حوزه بوده لیکن بیشترین توفیقات به ترتیب مربوط به بخش پس انداز مسکن جوانان با رتبه دوم کشور، بخش مانده کل منابع با رتبه سوم کشور، بخش سپرده ممتاز با رتبه پنجم کشور و سایر رتبه های کسب شده در حساب های مختلف بوده است.

  1. به نظر شما عامل اصلی توفیق مدیریت در رسیدن به اهداف بانک در چیست؟

هرچند همدلی همکاران صف و ستاد و تقویت روحیه مشارکت در ایشان رمز اصلی توفیقات مدیریت در این بخش بوده لیکن این مدیریت با تشکیل کمیته های فرعی مذاکره بازاریابی مدیریت با حضور مسوولین کلیه شعب تشکیل منظم و مدون کمیته اصلی بازاریابی مدیریت و همچنین انجام بازاریابی های هدفمند و استفاده بهینه از محصولات و برنامه های بازاریابی مناسبتی ابلاغی از ادارات مرکزی بانک و نیز طراحی و اجرای طرح های داخلی بازاریابی در استان موفق به تحقق اهداف تعیین شده بانک در بخش تجهیز منابع گردیده است.

  1. آیا برنامه و استراتژی خاصی در جهت ادامه روند صعود در جذب منابع دارید؟

برنامه این مدیریت در نیمه دوم سال جاری و در راستای تداوم روند صعود در حوزه جذب منابع تمرکز بر مزیت ها و فرصت های فراروی در استان علی الخصوص ظرفیت های خاص استان در برخی از منابع بوده و در این راستا علاوه بر استفاده بهینه و مطلوب از محصولات جدید تهیه و تدوین شده از طرف ادارات مرکزی بانک ، احیای و گسترش طرح های داخلی بازاریابی و تقویت تیم های فرعی و اصلی مذاکرات بازاریابی مدیریت را نیز جهت بهره گیری از مشارکت حداکثری تمامی کارکنان در مقوله جذب منابع در دستورکار آتی خود دارد.

 

آخرین بروزرسانی 1398/8/20