مصاحبه با معاون مالي و فن آوري مدير استان

مصاحبه با معاون مالي و فن آوري مدير استان

مديريت شعب استان بوشهر در ارزيابي عملكرد شش ماهه اول سال 1398 در حوزه بانكداري الكترونيك حائز رتبه اول و در حوزه تجهيز منابع رتبه دوم را در بين مديريت هاي سراسر كشور كسب نمود. به منظور آگاهي از نحوه كسب اين موفقيت ها با مهدي جمالوندي معاون مالي و فناوري ومهدي عالي حسيني مسوول دايره ارتباطات و بازاريابي مديريت گفت و گويي را انجام داده ايم كه با هم مي خوانيم.

« به نام خدا»

مديريت شعب استان بوشهر در ارزيابي عملكرد شش ماهه اول سال 1398 در حوزه بانكداري الكترونيك حائز رتبه اول و در حوزه تجهيز منابع رتبه دوم را در بين مديريت هاي سراسر كشور كسب نمود. به منظور آگاهي از نحوه كسب اين موفقيت ها با مهدي جمالوندي معاون مالي و فناوري ومهدي عالي حسيني مسوول دايره ارتباطات و بازاريابي مديريت گفت و گويي را انجام داده ايم كه با هم مي خوانيم.

در ابتدا گفتگو با مهدي جمالوندي معاون مالي و فناوري آوري مديريت شعب استان بوشهر:

  1. لطفاٌ خلاصه ای از عملکرد  دایره سیستم ها در خصوص  تحقق اهداف بانکداری الکترونیک را بیان بفرمائید.

از ابتدای سال با بررسی دقیق عملکرد و پتانسیل شعب اهداف بانکداری الکترونیک به صورت واقع  بینانه  به  شعب اختصاص پیدا کرد و هر ماه نتایج تحلیلی عملکرد بانکداری الکترونیک به صورت مکتوب به هر شعبه ارسال می گردد و مشاوره های لازم  در خصوص بهبود وضعیت به شعب ارائه می شود. که در همین راستا با تلاش کلیه پرسنل مجموعه در ارزیابی عملکرد شهریور ماه 98 در بخش آیتم های بانکداری الکترونیک در بین مدیریت های کشور رتبه 1 کسب گردید.

 

  1. دلیل موفقیت مدیریت در رسیدن به اهداف بانک را در چه می دانید.

 

تشریح اهداف بانکداری برای شعب و پیگیری اهداف محقق شده به صورت ماهیانه. در این خصوص همکاری و همراهی تمامی پرسنل نقش بسزایی داشت که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی گردد.

 

 

  1. برای نیمه دوم سال جاری چه برنامه ای دارید؟

    با عنایت به اینکه در حوزه بانکداری الکترونیک جا برای خلاقیت و رشد بیشتر همواره وجود  دارد، در تلاش هستیم این روند صعودی همچنان حفظ گردد و همچنین پیشنهادهایی جهت بهبود فضای رقابتی در زمینه خدمات الکترونیک به ادارات ذیربط ارسال شده که امید است با همکاری و بهبود شرایط بتوانیم با رفع موانع سهم بیشتری از استفاده مشتریان را از آن خود نماییم.  همچنین در نظر داریم طرح آموزشی و رفع ایراد به صورت شعبه به شعبه اجرا نماییم.

  1. کلام آخر

جا دارد از زحمات مدیر محترم استان جناب آقای زینلی بابت اعتماد به بنده و همکاران بخش IT  جهت اجرای برنامه های بانکداری الکترونیک و تفویض اختیار کامل در این بخش تشکر و قدردانی نمایم و همچنین آقای رحیمی معاون محترم اجرایی که در تدوین و پیگیری برنامه های بانکداری الکترونیک ابلاغی به شعب کمک بسیاری را مبذول داشتند و همچنینی ادارات فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک که روند صعودی مطلوبی در سال های گذشته جهت اعتلای نام بانک برداشته اند تشکر نمایم و امیدوارم با رصد کردن خدمات سایر رقبا و خلاقیت در ارائه خدمات جدید جایگاه کنونی ارتقا یابد.

 

 

 

گفتگو با مهدي عالي حسيني مسوول دايره ارتباطات و بازاريابي:

  1. لطفاٌ خلاصه اي از عملكرد مديريت را در جذب منابع بيان بفرماييد؟

طي شش ماهه اول سال جاري با تلاش هاي صورت پذيرفته توسط همكاران صف و ستاد و با بازاريابي هاي هدفمند در حوزخه جذب منابع، اين مديريت با جذب مبلغ 733 ميليارد ريال منابع و رشد 12% در مانده منابع نسبت به ابتداي سال جاري ، 216% از اهداف اين بخش را محقق و علاوه بر آن با تحقق اهداف سرفصل هاي مختلف بخش تجهيز منابع در مجموع موفق به كسب رتبه دوم اين حوزه در بين مديريت هاي سراسر كشور گردد. همچنين در سه ماهه اول سال جاري نيز اين مديريت با برقراري تعاملات سازنده با نهادها، شركت ها و سازمان هاي داراي تفاهم نامه با مديريت موفق به كسب رتبه چهارم در بين مديريت هاي سراسر كشور از حيث جذب منابع ، پرداخت تسهيلات و فعاليت هاي كارمزد محور از محل تفاهم نامه هاي منعقده گرديد.

  1. بيشترين رشد منابع در كدام يك از حساب ها بوده است؟

قطعاً كسب مقام دومي بخش تجهيز منابع مرهون رشد متوازن و هدفمند تمامي سرفصل هاي اين حوزه بوده ليكن بيشترين توفيقات به ترتيب مربوط به بخش پس انداز مسكن جوانان با رتبه دوم كشور، بخش مانده كل منابع با رتبه سوم كشور، بخش سپرده ممتاز با رتبه پنجم كشور و ساير رتبه هاي كسب شده در حساب هاي مختلف بوده است.

  1. به نظر شما عامل اصلي توفيق مديريت در رسيدن به اهداف بانك در چيست؟

هرچند همدلي همكاران صف و ستاد و تقويت روحيه مشاركت در ايشان رمز اصلي توفيقات مديريت در اين بخش بوده ليكن اين مديريت با تشكيل كميته هاي فرعي مذاكره بازاريابي مديريت با حضور مسوولين كليه شعب تشكيل منظم و مدون كميته اصلي بازاريابي مديريت و همچنين انجام بازاريابي هاي هدفمند و استفاده بهينه از محصولات و برنامه هاي بازاريابي مناسبتي ابلاغي از ادارات مركزي بانك و نيز طراحي و اجراي طرح هاي داخلي بازاريابي در استان موفق به تحقق اهداف تعيين شده بانك در بخش تجهيز منابع گرديده است.

  1. آيا برنامه و استراتژي خاصي در جهت ادامه روند صعود در جذب منابع داريد؟

برنامه اين مديريت در نيمه دوم سال جاري و در راستاي تداوم روند صعود در حوزه جذب منابع تمركز بر مزيت ها و فرصت هاي فراروي در استان علي الخصوص ظرفيت هاي خاص استان در برخي از منابع بوده و در اين راستا علاوه بر استفاده بهينه و مطلوب از محصولات جديد تهيه و تدوين شده از طرف ادارات مركزي بانك ، احياء و گسترش طرح هاي داخلي بازاريابي و تقويت تيم هاي فرعي و اصلي مذاكرات بازاريابي مديريت را نيز جهت بهره گيري از مشاركت حداكثري تمامي كاركنان در مقوله جذب منابع در دستوركار آتي خود دارد.

 

آخرین بروزرسانی 1398/8/20